Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ

Πολλοί διαβάζοντας τον τίτλο του άρθρου, θα βιαστούν να πουν (ίσως) πως «ισοπεδώνω» τα πάντα, πως όλοι ΔΕΝ είναι ίδιοι, και πολλά άλλα. Αδέλφια, σας πληροφορώ πως ΔΕΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ, και πως γνωρίζω πολύ καλά πως ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι, μόνο που όπως αποδεικνύεται, οι «ΙΔΙΟΙ», είναι πολύ περισσότεροι από τους «άλλους», τους ΣΩΣΤΟΥΣ, τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που ΔΕΝ παίζουν με τις ζωές μας.
Το άρθρο έχει να κάνει με ένα ακόμα από τα ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ «παιχνίδια» που παίζονται στα ΚΕΠΑ, και που ξεκινούν πρώτα απ’ όλα από «άνωθεν» οδηγίες, και μετά, από τα «κέφια» του κάθε ΓΡΑΦΙΑ.

Το έχω γράψει πολλές φορές, πως σε αυτή τη χώρα (ο Θεός να την κάνει), για το αν ζήσουμε η πεθάνουμε, αν γίνουμε καλά η όχι, ΔΕΝ αποφασίζει η ιατρική και ο παντοδύναμος, αλλά σε πάρα πολλές, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες, περιπτώσεις, αποφασίζουν ΓΡΑΦΙΑΔΕΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΑΔΕΣ, και ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ.
Είναι όπως ένα συμβάν που μου έτυχε πρόσφατα σαν συνοδό τραυματία στα «επείγοντα» περιστατικά όπου περιμέναμε ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, και την αξιολόγηση του τραυματία (μολυσμένο τραύμα) μέχρι να έρθει κάποιος γιατρός, την έκανε η νοσοκόμα, (αλλά γι αυτό επειδή έγινε καταγγελία, θα τα πούμε με λεπτομέρειες σε άλλο άρθρο).
Αν μπείτε φίλοι μου στα διάφορα forum ατόμων με χρόνιες παθήσεις, θα ΦΡΙΞΕΤΕ από αυτά που θα διαβάσετε, από τα παθήματα των ανθρώπων αυτών που είχαν την ΑΤΥΧΙΑ να πάσχουν από κάτι, και σα να μη τους έφτανε η ΤΥΡΑΝΝΙΑ της πάθησης τους, έχουν και όλα όσα ανέφερα πιο πάνω να την κάνουν μεγαλύτερη.
Για δείτε και αυτό….
«Αν και έχω κορεστεί από δικαστήρια (γι' άλλους λόγους) δεν έχω εναλλακτική: Θα υποβάλλω Αγωγή κατά του Ελληνικού Δημοσίου με αίτημα αποζημίωσης σε χρήμα λόγω της (για δεύτερη φορά μέσα σε δυο χρόνια) διακοπής καταβολής σύνταξης και επιδόματος με ευθύνη των υπηρεσιών του κράτους, που είχε ως αποτέλεσμα την επιδείνωση της υγείας μου και της αδυναμίας μου να παρέχω τα απαραίτητα στα ανήλικα παιδιά μου.
Έληξε η προηγούμενη γνωμάτευση στις 31/11/2014. Στις αρχές Σεπτεμβρίου πήγα να καταθέσω το φάκελο και η υπάλληλος δεν τον δέχθηκε. Μου είπε ότι πρέπει να τον καταθέσω δυο μήνες πριν από τη λήξη της προηγούμενη γνωμάτευσης (δηλαδή μετά την 1η Οκτωβρίου 2014). Έτσι λοιπόν, έφυγα και επανήλθα στις 6 Οκτωβρίου και κατέθεσα τα χαρτιά μου.
Με κάλεσαν για την 1η Δεκεμβρίου 2014, οπότε και πέρασα από την επιτροπή και μου είπαν "περάστε με τη νέα χρονιά να πάρετε τη γνωμάτευσή σας".
Εγώ επειδή είμαι και πεισματάρης, πέρασα παραμονές Χριστουγέννων και ρώτησα μήπως είχε βγει η γνωμάτευση, αλλά μου απάντησαν ότι "είναι νωρίς, ακόμη". Έτσι, επανήλθα στις 7 Ιανουαρίου 2015 και πήρα τη γνωμάτευση. Την πήγα αυθημερόν στα Ταμεία μου και ξεκίνησε πάλι η καταβολή της σύνταξης μόλις πριν από λίγες ημέρες (στο τέλος Φεβρουαρίου).
Αποτέλεσμα: Τέσσερις μήνες χωρίς ευρώ στην τσέπη.
Κι αυτό για δεύτερη φορά (το 2012 - 2013 είχα μείνει για επτά μήνες χωρίς καταβολή σύνταξης).
Πήρα απόφαση λοιπόν, και το προτείνω σε όλους. Θα κάνω αγωγή στο Ελληνικό Δημόσιο να με αποζημιώσει σε χρήμα (που όπως έγραψα παραπάνω είναι το μόνο που "πονάει") διότι κατά συρροή έχει θέσει σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία δυο ανηλίκων (των παιδιών μου) και τη δική μου, αφού μας άφησε χωρίς φαγητό, χωρίς χρήματα για θέρμανση κλπ.
Φυσικά, και τις δυο φορές η καθυστέρηση δεν οφειλόταν σ' εμένα, όπως αποδεικνύεται από τα επίσημα έγγραφα που υπάρχουν (έχω κάνει όλες τις διαδικασίες εγκαίρως, από την πλευρά μου). Η καθυστέρηση οφείλεται στις αρμόδιες υπηρεσίες και μόνο.»
Δείτε ΚΑΙ αυτό….
«Έχω μείνει χωρίς χρήματα , ΕΝΤΕΛΩΣ , επί ΔΕΚΑΕΞΙ ΜΗΝΕΣ !!!!!! Από τέλος Αυγούστου του 2012 έως Δεκεμβρη του 2013 .Φυσικά ΔΕΝ έφταιγα εγώ . Έφταιγε η πολύμηνη αναμονή και η ...αντιεπιστημονική απόφαση της Αβαθμιας επιτροπής . Που με έκρινε ...σαν βελτιωμένη . Έτσι αναγκάστηκα να περάσω Ββαθμια . Αφού έληξε η απόφαση της Ββαθμιας , έμεινα πάλι χωρίς χρήματα επί ΤΕΣΣΕΡΙΣ μήνες . Από τέλος Αυγούστου 2014 έως τέλος Δεκεμβρη 2014 !!!Καλό θα ήταν να γίνουν καταγγελίες κατά του Ελληνικού Δημοσίου . Με απαίτηση χρηματικής αποζημίωσης . Το έχω σκεφτεί . Όμως.....πού να βρεθούν χρήματα για το δικαστήριο ....Αυτό με ...φρενάρει !!!Αν μπορούσα θα έκανα αγωγή ! Όχι μόνο για τους λόγους που αναφέρεις κι εσύ , αλλά και για έναν παραπάνω :Για τον εξευτελισμό , που έχω υποστεί παίρνοντας ΔΑΝΕΙΚΑ για να ζήσουμε σαν οικογένεια ! Δεν έχω καταφέρει να τα επιστρέψω όλα αυτά τα δανεικά .....Με πολλές συνέπειες ........Ψυχολογικά .....είμαι κουρέλι ....»
Και συνεχίζει ο πρώτος ασθενής…
«Γι' αυτό …., θα το κάνω με τα αναδρομικά, προσπαθώντας με... αλχημείες να "τα φέρω βόλτα", ακόμη κι αν "στριμωχτώ" οικονομικά (είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις πολύ καλά τι λέω.
Για τη δική σου περίπτωση, σου επισημαίνω ότι με την απόφαση της Β' βάθμιας αποδεικνύεται ότι το ίδιο το κράτος αποδέχθηκε το λάθος του και αυτό μπορείς να επικαλεστείς. Η απόφαση της Β' βάθμιας αποτελεί αδιάσειστο νομικό επιχείρημα (αυτό σου το επιβεβαιώσει ένας/μια δικηγόρος). Σου προτείνω να το κάνεις.
Τα έξοδα δεν είναι εξωπραγματικά. Όσο για την αμοιβή του δικηγόρου υπάρχει και η εργολαβία.»
Όσο για τον δεύτερο που όπως διαβάσατε ΚΑΤΑΧΡΕΩΘΗΚΕ, να η απάντηση του.
«Σωστά τα λες ....Όμως δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να το κάνω ............Χρωσταω αρκετά σε φίλο , που απόψε πια να είναι φίλος .....Επειδή δεν του επέστρεψα τα δανεικά .Χρωσταω στη εφορία .....κλπ...κλπ........Άστα να πάνε .....»
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΩΡΕ;
ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΡΕΣΙΤΑΛ ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ, ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΜΟΥ;
Με ΖΩΕΣ έχετε να κάνετε ρε ΖΩΑ, όχι με αντικείμενα άψυχα.
Κύριοι Υπουργοί, Υφυπουργοί, και οι λοιποί, θα κάνετε κάτι;
Θα επανέλθω, γιατί η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΜΑΣ δεν έχει σταματημο.

Βασίλης Τσούγκαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger