Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Πασίγνωστος ηθοποιός έρχεται Σκόπελο μόνο και μόνο για να φάει γίδα βραστή

«Μέχρι και ότι έχω πεθάνει έχουν γράψει. Πήγαινα με το σκάφος προς Θεσσαλονίκη και σταμάτησα στη Σκόπελο για να φάω γίδα βραστή στο μαγαζί ενός γνωστού μου. Του ’φυγε το κουτάλι μόλις με είδε»...
Ο Σωτήρης Καλυβάτσης μίλησε στο Πρώτο Θέμα και την Ζωή Δημητρίου...

«Ημουν ανήσυχο παιδί κι έτσι οι γονείς μου αποφάσισαν να με κάνουν ναυτοπρόσκοπο, να με τακτοποιήσουν, μετέπειτα αυτό ήταν το επάγγελμά μου. Ημουν υπεύθυνος των κατασκηνώσεων της ΧΑΝΘ. Εκεί γνώρισα τον Αντώνη Παραρά. Ο πατέρας του υπήρξε υποδιευθυντής. Ο Αντώνης, τότε, μαζί με τον Σωτήρη Βακάρο, τον Μιχάλη Μούτα και τον Αντώνη Κανάκη έφτιαξαν το νεανικό μαγκαζίνο “Κομφούζιο”. Ο Αντώνης Παραράς ήρθε το καλοκαίρι στις κατασκηνώσεις της ΧΑΝΘ στη Χαλκιδική, κάναμε ένα γύρισμα, το είδε ο Κανάκης και είπε “πες στον φίλο σου να έρθει την επόμενη χρονιά στην εκπομπή”. Ετσι μπήκα στην τηλεόραση», λέει ο Σωτήρης Καλυβάτσης.


Όσο για τα διάφορα δημοσιεύματα και τις φήμες που τον ακολουθούν, ο ηθοποιός σημειώνει: «Δεν με απασχολεί τι θα γράψει ο καθένας. Με έχουν πει έμπορο ναρκωτικών, έμπορο λευκής σαρκός, μέχρι και ότι έχω πεθάνει έχουν γράψει. Δεν με επηρεάζει σε κανένα επίπεδο. Οι φίλοι και η οικογένειά μου με ένα τηλεφώνημα μπορούν να μάθουν την αλήθεια. Ξέρεις ότι έγραψαν για υποτιθέμενο θάνατό μου ένα καλοκαίρι; Πήγαινα με το σκάφος προς Θεσσαλονίκη και σταμάτησα στη Σκόπελο για να φάω γίδα βραστή στο μαγαζί ενός γνωστού μου. Του ’φυγε το κουτάλι μόλις με είδε. Η κόρη και η γυναίκα του έκλαιγαν επί τρεις μέρες. Συμβαίνουν κι αυτά. Ο,τι φανταστική ιστορία κατεβαίνει στο μυαλό κάποιου, τη βλέπω στο Ιντερνετ. Δεν τα διαβάζω. Δεν θα κάνω αρχείο με ό,τι γράφεται για μένα. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να ζω και να περνώ καλά. Δοκιμασίες πέρασα και θα περάσω. Χωρισμούς, αρρώστιες, θανάτους. Μας συνοδεύουν στη ζωή. Και η χώρα μας δοκιμάζεται. Επιβιώνουμε. γεροί να ’μαστε και να περνάμε καλά και με τα πολλά και με τα λίγα. Δεν είχα ποτέ χρήματα στη ζωή μου», σημειώνει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger