Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΩΝ NOMOY ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Η έρευνα ακροαματικότητας ραδιοφωνικών σταθμών από την FOCUS - BARI
Στις πρώτες θέσεις ΛΑΜΨΗ 88,6 και POWER 100.2

Ξεκάθαρη εικόνα για το ραδιοφωνικό τοπίο στη Μαγνησία, αποτυπώνει η έρευνα ακροαματικότητας της γνωστής εταιρείας  Έρευνας Αγοράς  Focus Bari για την περίοδο Ιανουάριος – Δεκέμβριος 2013.
Η πιο πρόσφατη ετήσια έκθεση της Focus Bari, σύμφωνα με στοιχεία της ταυτότητάς της, βασίστηκε σε μέγεθος πληθυσμού 418 άτομα και για την επιλογή του δείγματος, χρησιμοποιήθηκε στρωματοποιημένη δειγματοληψία με χρήση δημογραφικών ποσοστώσεων.
«H εταιρεία Focus Bari αποτελεί τον πιο εξειδικευμένο φορέα στην Ελλάδα στις Έρευνες Μέσων στην Ελληνική αγορά. Οι μετρήσεις της ραδιοφωνικής ακροαματικότητας της Focus Bari διεξάγονται και χρησιμοποιούνται απ’ όλη την ελληνική αγορά της επικοινωνίας από το 1988.
Η έρευνα διεξάγεται όλο το χρόνο με προσωπικές συνεντεύξεις CAPI (Computer Assisted Personal Interviews) και απευθύνεται στο κοινό από 13 έως 74 ετών κάθε εξεταζόμενου νομού. Οι συνεντεύξεις, αναφέρει ανακοίνωση του συνδρομητή της Focus Bari, ραδιοφωνικού σταθμού ΛΑΜΨΗ 88,6, λαμβάνονται με συγκεκριμένες προδιαγραφές και τα αποτελέσματα για κάθε νομό εκδίδονται σε ετήσια συγκεντρωτική ηλεκτρονική έκδοση.

Έχοντας εξασφαλίσει τα δικαιώματα της έρευνας του 2013 από τη Focus Bari, ο Ραδιοφωνικός Σταθμός ΛΑΜΨΗ 88,6 παραθέτει στοιχεία ακρόασης ραδιοφώνου στην μέση ημέρα στο νομό Μαγνησίας από τα οποία επαναβεβαιώνεται η πρωτιά του στην ακροαματικότητα του γενικού συνόλου με ποσοστό 10,5%, με τον POWER 100,2 να βρίσκεται επίσης στο εντυπωσιακό 10% και ο τρίτος Ρ/Σ να ακολουθεί με 5,8%, ο τέταρτος με 5,2%, ο πέμπτος με 4,7% κ.ο.κ.
Εκτός από το σύνολο, η κατάσταση στην κορυφή διαμορφώνεται ως άνω και σε επιμέρους κατηγορίες όπως φύλο, ηλικία, μόρφωση και αστικότητα.
Ειδικότερα, στις γυναίκες ο Ρ/Σ ΛΑΜΨΗ 88,6 βρίσκεται στην πρώτη θέση με 14,5%, με τον POWER 100,2 να βρίσκεται επίσης σε διψήφιο ποσοστό 11,1%. Ο τρίτος Ραδιοφωνικός Σταθμός  (Ρ/Σ) ακολουθεί με 5,2%, ο τέταρτος με 4,5%, ο πέμπτος με 4,1% κ.ο.κ.
Ανάλογη σχεδόν και η εικόνα στους άντρες ακροατές (6,4% Λάμψη, 8,8% Power 100.2), ενώ στις ηλικιακές ομάδες, ο Ρ/Σ ΛΑΜΨΗ 88,6 κατέχει το ποσοστό 13,6% στην ομάδα 13-24 ετών, 17,8% στην ηλικιακή ομάδα 25-34, 15,8% στην ομάδα 35-44 με τον POWER 110,2 να βρίσκεται στο 22,8% στην κατηγορία 13-24, στο 15,1% στην ομάδα 25-34 (με τον τρίτο Ρ/Σ στο 9,7%), στο 9,2% στην ομάδα 35 – 44 κ.λπ
Αναφορικά με τη μόρφωση, ανώτερη-ανώτατη έχει το 12% των ακροατών του ΛΑΜΨΗ 88,6 με τον POWER 100,2 στο 13,5% και τον τρίτο Ρ/Σ στο 10,9%. Στη μέση μόρφωση ο Ρ/Σ ΛΑΜΨΗ πρώτος με12,7% και ακολουθεί ο POWER 100.2 με 9,6% και τον τρίτο Ρ/Σ στο 5,4% και στην κατώτερη μόρφωση Ρ/Σ ΛΑΜΨΗ 88,6 με 7,6%, POWER 100,2 με 8,2% και τον τρίτο Ρ/Σ με 6,4%.
Τέλος, στην αστικότητα, σε αστικά κέντρα άνω των 50.000 κατοίκων ΛΑΜΨΗ 88,6% πρώτος με 11,3% (10,8% ο POWER 100.2 και ο τρίτος στο 7,6%), στα μικρότερα αστικά κέντρα πάλι πρώτος με 10% (9,8% ο POWER και ο τρίτος Ρ/Σ με 6,6%) όπως και σε αγροτικές περιοχές με 9%.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger