Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

TEBE,KEAO, ΤΡΟΪΚΑΝΟΙ.ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ!

Posted by Βισάλτης
ΚΕΑΟ1σ.σ.Δεν θα προλάβουν  όμως ούτε αυτοί,ούτε η συμμορία των Σαμαροβενιζέλων, να ολοκληρώσουν την την τελική επιχείρηση εξόντωσης της μικρομεσαίας επιχείρησης..
«Δε θα περιμένω να μου πάρετε τα εργαλεία της δουλειάς…Δε θα κάτσω με σταυρωμένα τα χέρια…»
ΟΑΕΕ.Η απαντητική επιστολή ενός αυτοαπασχολούμενου στις απειλές του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών
Ο Γιώργος Ζ.είναι αυτοαπασχολούμενος, «τεντάς» στο επάγγελμα. Στις 29 Αυγούστου πήρε από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών «ατομική ειδοποίηση» ότι από τα τέλη του 2011 μέχρι και τον Ιούλη του 2014 χρωστάει στον ΟΑΕΕ 14.724,82 ευρώ. Με τα πρόσθετα τέλη, το τελικό ποσό της οφειλής αυξήθηκε στα 14.823,47 ευρώ. Να πώς περιγράφει ο ίδιος την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, σε απαντητική επιστολή – ένσταση, την οποία ετοιμάζεται να καταθέσει στο ΚΕΑΟ:
«Στις 29/8/2014 έλαβα από το ΚΕΑΟ μια συστημένη επιστολή στην οποία με απειλείτε στην ουσία, ότι αν δεν ρυθμίσω εντός 20ημέρου τις κατ” εσάς οφειλές μου προς τον ΟΑΕΕ θα «αναγκαστείτε» να προβείτε σε κατάσχεση, πλειστηριασμό και άλλα μέτρα. Δηλαδή, στην ουσία μου λέτε ότι θα μου πάρετε τα εργαλεία της δουλειάς μου, με τα οποία προσπαθώ να συντηρήσω τις ανάγκες της οικογένειάς μου, μιας και δεν έχω άλλο περιουσιακό στοιχείο. Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger