Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Ευχαριστήρια επιστολή



 Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου,  όλους τους συγχωριανούς μου Γλωσσώτες, Σκοπελίτες και Κληματιανούς,  που σταθήκατε δίπλα μου όλο αυτόν τον καιρό και με εμπιστευτήκατε με την ψήφο σας σε μια δύσκολη για τον τόπο μας αναμέτρηση.
Να ευχαριστήσω και όσους για διάφορους λόγους, δεν  μπόρεσαν και δε με στήριξαν με την ψήφο τους αλλά μου ευχήθηκαν τα καλύτερα και εκδήλωσαν τη συμπάθειά τους προς το πρόσωπό μου καθ΄ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
Η τελική μας προσπάθεια για ένα καλύτερο και δημιουργικότερο Δήμο θα ολοκληρωθεί την επόμενη Κυριακή, όπου σας θέλουμε όλους για ακόμη μια φορά συμπαραστάτες μας σε αυτήν την προσπάθεια.

 Όλοι εμείς στη δημοτική μας παράταξη, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΡΑΜΑ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ , δηλώνουμε έτοιμοι να υπηρετήσουμε το κοινό συμφέρον με γνώμονα την εξυπηρέτηση του πολίτη, για μια καλύτερη ΣΚΟΠΕΛΟ,  για ένα καλύτερο αύριο. Δεν χρειάζονται πολλά άχρηστα λόγια, φαμφάρες και τυμπανοκρουσίες. Αυτά δεν μας αντιπροσώπευσαν ποτέ. Για μας μετράνε οι πράξεις και όχι τα «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα»
Τελειώνοντας θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες μου, ότι κανείς δεν θα με εμποδίσει να παλέψω τα επόμενα πέντε χρόνια, ώστε οι  εκλογές να γίνονται στη βάση των ιδεών και όχι των προσωπικών μηχανισμών.
Σπυριδούλα Καρβέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger