Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΑΠΟ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ...

Άμα σε πονάει το καρφί γιατί χτυπάς το πέταλο;Μήπως γιατί είναι πιο εύκολος και προσβάσιμος στόχος;Για ακούστε λοιπόν..Επειδή έχω άντρα στο αναπηρικό καροτσάκι για χρόνια,επειδή ανάθρεψα και σπουδασα 3 παιδια με τα χερια μου και επειδη εχω χιλια δυο προβληματα δε σημαινει οτι ειμαι ευκολος στοχος για ξεκαρφωμα.Εδω ειμαι ορθια μια ζωη και ορθια θα φυγω.Κτυπατε εδω λοιπον,το βραχο της Μονεμβασιας,και αφηστε ησυχο το παιδι μου.Μαζι μου εχετε θεμα,το παιδι μου δεν σας φταιει σε τιποτα.Αφηστε λοιπον τις ανανδρες επιθεσεις,τις απειλες και τις χυδαιες,υποτιμητικες εκφρασεις για το χωριο μας.Ενα μονο συλλογιζομαι Αν παρεχοντας τη στηριξη σας τι ειδους ανταλλαγματα πηρατε και ποσο δεμενος θαναι ο νεος δημαρχος στο αρμα σας,τη στιγμη που επιδυκνυετε τετοια συμπεριφορα χωρις ακομα να αναλαβει καθηκοντα;Αιδως Αργειοι!!Ο Θεος με επλασε ελευθερη στο πνευμα και τη σκεψη και φερω ακεραια την ευθυνη των επιλογων και των λαθων μου.Και οπως μεχρι τωρα δε φορεσα καπιστρι οποιουδηποτε χρωματος δε θα φορεσω τωρα στα 53μου.Αλλα με τη συμπεριφορα σας ερχεστε και με κανετε περηφανη που στηριξα το Σταματη Περισση που στη τελικη ειναι και ο ηθικος νικητης των εκλογων ειτε σας αρεσει η οχι μιας που παλεψε μονος του εναντιον ολων και εχασε με διαφορα λιγοτερη απο 200 ψηφους
Μαρουδιώ Σκόπελος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger