Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ #ΔΡΟΜΟΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ # ΠΕΡΙΣΣΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

Γεννήθηκα στην Σκόπελο το 1959. Τελείωσα το λύκειο στη Θεσσαλονίκη και φοίτησα στην Σχολή Εργοδηγών Ηλεκτρολόγων στην Αθήνα.
Από το 1984 ζω και εργάζομαι στην Σκόπελο. Από το 1985 είμαι μέλος του Συλλόγου Ηλεκτρολόγων Μαγνησίας. Είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά.
Το 1975 εντάχθηκα πολιτικά στην ΚΝΕ. Σήμερα είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και της Νομαρχιακής Επιτροπής Μαγνησίας.
Συμμετείχα και συμμετέχω στα κοινά και στους αγώνες του λαού μας   για Εθνική ανεξαρτησία -Οικονομική ευημερία -Κοινωνική Δικαιοσύνη- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Θέτω υποψηφιότητα στις περιφερειακές εκλογές με την παράταξη “Δρόμος Ανατροπής για την Θεσσαλία της ευημερίας, της αλληλεγγύης, της οικολογίας”, γιατί πιστεύω ότι είναι καθήκον ο αγώνας για την ανατροπή του συστήματος που ισοπεδώνει την κοινωνία και η συμμετοχή στην προσπάθεια διαμόρφωσης μιας άλλης κατάστασης που στο επίκεντρό της θα έχει τον Άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες.
Εφόσον εκλεγώ περιφερειακός σύμβουλος άλλα και ως μέλος του συνδυασμού θα ασχοληθώ πρωτίστως με τα τοπικά προβλήματα των ΒΟΡΕΙΩΝ ΣΠΟΡΑΔΩΝ  (Συγκοινωνία- Παιδεία -Υγεία -Τουρισμός- Πρωτογενής τομέας.-κ.λ.π.).
 
Η αγωνιστική μου διάθεση, η συμμετοχή μου στα κοινά και στους αγώνες των συμπολιτών μου και η γνώση των προβλημάτων των ΝΗΣΙΩΝ μας είναι η αρχή του αγώνα, μαζί με τον “Δρόμο Ανατροπής”, για τη ΛΥΣΗ τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger