Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αθηναίων με Ν.Κακλαμάνη

Από τα πλέον συχνά φαινόμενα που παρατηρούμε σε αυτές τις εκλογές είναι η πλήρης σχεδόν απαξίωσή τους και η αποστροφή μεγάλης μερίδας των συμπολιτών μας, ειδικά των νέων Αθηναίων.  
Πέραν της αμηχανίας, νομίζω ότι η απάντηση είναι απλή και σαφής: γιατί η αποχή από τα κοινά και την πολιτική θα δημιουργήσουν έναν ακόμη πιο φαύλο κύκλο: να ασχολούνται και να εκλέγονται «επαγγελματίες πολιτικοί» , όλων των πολιτικών «χρωμάτων», που δεν είναι δυνατόν να αισθανθούν την αδικία και την αγωνία του Αθηναίου σήμερα, αφού οι ίδιοι θα είναι πάντα «βολεμένοι».
Γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ενασχόληση σε επίπεδο Δημοτικής Αρχής ανθρώπων γηγενών, που να γνωρίζουν τα προβλήματα της πόλης, χωρίς οικονομικές εξαρτήσεις, με πολιτικό προσανατολισμό αλλά κυρίως που να βιώνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών τους.
Γιατί να ψηφίσω Καλαμπόκα Μανόλη;
 Γιατί έχω την εκτίμηση των συμπολιτών μου, δεν είμαι «χαμένη ψήφος»: στις Δημοτικές Εκλογές του 2010 βγήκα ΠΡΩΤΟΣ, από όλους όσους συμμετέχουν σε αυτές τις εκλογές, με πάνω από 2000 ψήφους ΜΟΝΟ στο7ο Διαμέρισμα και 2400 συνολικά!
 Ξέρω τα προβλήματα της περιοχής μου και της Αθήνας γενικότερα: εδώ γεννήθηκα και διαμένω όλη μου τη ζωή, είμαι πραγματικά "παιδί των Αμπελοκήπων"

 Γιατί τα χρόνια που μεσολάβησαν, ήμουν εδώ, μαζί σας, δεν σας θυμήθηκα μόνο στις τωρινές Εκλογές

 Γιατί αυτά τα 3,5 χρόνια, σε πολύ δύσκολες συνθήκες, παρήγαγα έργο τόσο ασκώντας εποικοδομητική κριτική στο πλαίσιο του Οργανισμού Νεολαίας Άθλησης και Πολιτισμού όσο και ασκώντας πρωτοπόρες δράσεις στην Περιοχή μου (φιλανθρωπικού - ιατρικού χαρακτήρα, η δράση «Ψωνίζω από τη γειτονιά μου», κλπ.)

 Είμαι σταθερά πιστός στην πολιτική μου ιδεολογία, χωρίς να «αλλάζω» πολιτικούς χώρους όποτε με συμφέρει

 Γιατί είμαι ένας νέος, τίμιος και άξιος επιστήμονας, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών στη Μαιευτική και Γυναικολογία

Γιατί οι μόνες μου οικονομικές απολαβές είναι αυτές που έχω από τη δουλειά μου στο «Αρεταίειο» Νοσοκομείο, δε μετέχω σε διοικητικά συμβούλια εταιρειών του Δημοσίου με παχυλές αμοιβές την ώρα που τόσοι συνομήλικοι μου είναι άνεργοι, δεν έχω τοποθετηθεί ποτέ σε «αμαρτωλές» καλά αμειβόμενες θέσεις και ούτε επιθυμώ αυτά να συμβούν!

 Γιατί αγαπώ την Αθήνα και την Πατρίδα μου

Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1982 στην Αθήνα και μεγάλωσα στην περιοχή των Αμπελοκήπων όπου διαμένω μέχρι και σήμερα

ΣΠΟΥΔΕΣ

 Φοίτησα όλες τις σχολικές τάξεις στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών
 Το 2000 κατόπιν Πανελληνίων Εξετάσεων πέρασα στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών από την οποία αποφοίτησα το 2006
 Το 2012 ανακηρύχθηκα Διδάκτωρ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στη Μαιευτική και Γυναικολογία
 Το 2009 απόκτησα το μεταπτυχιακό τίτλο στη στη Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας, στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας
 Μιλώ άριστα την Αγγλική και Γαλλική Γλώσσα

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ

Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στο Πολεμικό Ναυτικό ως στρατεύσιμος ιατρός

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 Από το 2008 έως το 2010 εργάσθηκα στη Μαιευτική- Γυναικολογική κλινική, στο Θριάσιο Νοσοκομείο Ελευσίνας
 Από το 2012 έως και σήμερα εργάζομαι στη Β΄ Μαιευτική- Γυναικολογική κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Αρεταίειο Νοσοκομείο

ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Αθλητής Σκοποβολής σωματείου ΑΘΛ.Ο.Σ.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

 2004: Εκλογή στη θέση του υπευθύνου της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιατρικής Αθηνών
 2005: Εκλογή στη Γραμματεία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΕΙ Αθήνας
 2005-2006: Τομεάρχης της Ιατρικής-Οδοντιατρικής-Νοσηλευτικής Σχολής Αθηνών
 2006-2007: Υπεύθυνος Πολιτικού Σχεδιασμού της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΕΙ Αθήνας
 2008: Εκλογή στη θέση του Προέδρου του Τοπικού Συμβουλίου Νέων (ΤΟ.ΣΥ.Ν) του Δήμου Αθηναίων, θέση την οποία διατηρώ έως και σήμερα
 2010: Συμμετοχή στις αυτοδιοικητικές εκλογές ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων με το συνδυασμό του Νικήτα Κακλαμάνη στην 7η Εκλογική Περιφέρεια, όπου και κατέκτησα τη Τρίτη θέση με σύνολο 2400 σταυρών





Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το video της συνέντευξής μου στο OTANEWS

OTANEWS.jpg







Αποτελέσματα Δημοτικών εκλογών   2010  apotekesmata dimotikwn eklogwn 2010 7o diamerisma.jpg
Συνολικά αποτελέσματα.jpg
Οι δράσεις μου... από το 2010 έως σήμερα
Το απρόσμενο εκλογικό αποτέλεσμα των Δημοτικών Εκλογών του 2010, με εμπόδισε να πραγματοποιήσω πολλά από αυτά που είχα τονίσει τότε. Εντούτοις, υλοποιήθηκαν πολλές δράσεις είτε με προσωπική πρωτοβουλία είτε στο πλαίσιο της Θέσης μου ως συμβούλου της Αντιπολίτευσης στον ΟΠΑΝΔΑ (πρώην ΟΝΑ).
Άσκησα συνεπή, δημιουργική, αδιάλειπτη και, κυρίως, στοιχειοθετημένη κριτική στις αποφάσεις των προέδρων του ΟΝΑ (που μετεξελίχθηκε στον ΟΠΑΝΔΑ). Η κάθε πράξη μας, ας είναι ωφέλιμη για την ΑΘήνα και τους συμπολίτες μας - όχι για κλίκες, που δρουν σε «κλειστά» γραφεία.
Φιλανθρωπικές - Δράσεις Κοινωνικού Χαρακτήρα: με τη βοήθεια πολλών φίλων συναδέλφων ιατρών, προσφέραμε τη βοήθεία μας σε συμπολίτες μας. Ο κάθε Αθηναίος, με τις όποιες δυνάμεις του, να κοιτά λίγο και το διπλανό του !
Η δράση «Ψωνίζω από τη Γειτονιά μου»: με τη βοήθεια εθελοντών, γυρίσαμε τον δήμο μας, προσπαθώντας να ευαισθητοποιήσουμε τους συμπολίτες μας να ψωνίζουν από τη γειτονιά - "Οχι άλλα κλειστά μαγαζιά στην ΑΘήνα μας!



Magazia.jpg

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το video με τις προτάσεις μου
oi protaseis mou.jpg
cell_phone.jpg   6944.177.233
web logo.jpg  www.kalampokas.com
gmail_logo.jpg  manoliskalampokas@gmail.com
fb logo.jpg  Manolis Kalampokas II
twitter logo.jpg  mkalampokas 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger