Η αισθαντική Μαίρη, ξυπνά το ζώο μέσα του
 Aπό την Αναίς Νιν
Κι όμως εδώ υπάρχει ένα (αισθησιακό) σκάνδαλο αλλά και η μελαχρινή πέτρα του. Ομιλούμε για την άδικην και ανέλπιστον αποχώρηση της Ευαγγελίας Αραβανή από το DWTS.
Το Κουρδιστό Πορτοκάλι είναι σε θέση να γνωρίζει ότι η Ευαγγελία υπήρξε θύμα μια ερωτικής πλεκτάνης η οποία στήθηκε ανάμεσα στον Γιάννη Λάτσιο και την σατανική κούκλα Μαίρη Συναντσάκη, η οποία ασκεί τρομακτική επιρροή στον δύστυχο Ιωάννη Λάτσιο. Για χάρη της Μαίρης, ο Λάτσιος έστησε παράγγα με την αχαρακτήριστη παραγωγή του ΑΝΤ1 και αλλοίωσαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας του κοινού το οποίο ψήφισε να παραμείνει η αθώα Ευαγγελία.
Όλο αυτό το διάστημα που ο Γιάννης Λάτσιος αντιμετωπίζει τον δικό του Γολγοθά με την Ελένη Μενεγάκη να τον τρέχει στα δικαστήρια για να του πάρει την περιουσία που απέκτησε από τότε που έπαψε να είναι ταξιτζής στην Λάρισα έως σήμερα.
Σ΄ αυτόν τον Γολγοθά εκτός από την ανδροπαρέα των Λάτσιου, Κανάκη, Αρναούτογλου μόνο μια γυναικεία λάγνα φωνή διαπερνά την γραμμή του κινητού του. Είναι η φωνή της Μαίρης
-Έλα Γιάννη μου, τι κάνεις; Δεν μπορείς να φαντασθείς πόσο βαρετοί είναι αυτοί οι νεαροί και ανώριμοι άνδρες σαν τον Μύρωνα. Ενώ εσύ Γιάννη μου, μπορείς να κάνεις μια γυναίκα, σαν κι εμένα, να αισθανθεί ασφάλεια, να αισθανθεί επιθυμητή, μοναδική, υπέροχη. Μόνο εσύ και ο Μίνωας γνωρίζετε σε βάθος τα μυστικά της γυναικείας καρδιάς, τους μυστικούς λαβυρίνθους της γυναικείας ψυχής. Αχ, Γιάννη μου νάξερες πόσες νύχτες έχεις έλθει στα ονειρά μου αφιονισμένος εραστής και πυρπολητής ταυτόχρονα της αθωότητάς μου που γυρεύει την ικανοποίηση στην ηδονή της υποταγής που όμοιά της δεν υπάρχει. Αχ, Γιάννη μου, εσύ και ο Μίνωας- ο ατρόμητος Μινώταυρος είστε οι τελευταίοι άνδρες στον πλανήτη...
Τα λόγια της Μαίρης ήταν για τον Ιωάννη ένα ηδύποτο κοκτέηλ ερεθιστικής μελωδίας που τον έκαναν να παραλύει. Αυτό το κορίτσι έπρεπε να κερδίσει....