Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ


lafazanis_152-200
Η κίνηση του ΠΑΣΟΚ να ζητήσει ονομαστική ψηφοφορία επί μιας τροπολογίας για την αναστολή χρηματοδότησης κομμάτων, την οποίαν προτείνει και υπερψηφίζει είναι πρωτοφανής.
Εξέφρασα στα όργανα του Κόμματος, μαζί με άλλους συντρόφους και συντρόφισσες, την ριζική μου διαφωνία στην συμπερίληψη της τρομορύθμισηςτου άρθρου 187Α στην τροπολογία για την αναστολή της κρατικής χρηματοδότησης Κομμάτων.
Ψήφισα αυτή την τροπολογία κατά την ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή, παρά τη ριζική μου διαφωνία με αυτήν, μόνο και μόνο για να μη δώσω την ευκαιρία στο ΠΑΣΟΚ και το Μνημονιακό μπλόκ, ιδιαίτερα σε τούτη την κρίσιμη φάση, να αξιοποιήσει την διαφωνία μου για να παίξει βρώμικα παιχνίδια σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις δικές μου προθέσεις και πολύ περισσότερο με τη δική μου αντίθεση στο απαράδεκτο άρθρο 187A και γενικότερα στον αντισυνταγματικό τρομονόμο”.
ΠΑΝ. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger