Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

«Η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν»

Mολονότι ένας από τους τρόπους για να διατηρεί κάποιος τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του είναι να βγάζει στη φόρα τα προσωπικά του, πρακτική που ακολουθούν πολλοί άνθρωποι από τον χώρο της showbiz, η Ντορέττα Παπαδημητρίου δηλώνει κατηγορηματικά ότι η προσωπική της ζωή δεν αφορά κανέναν.

«Την προσωπική μου ζωή την προστατεύω, γιατί δεν αφορά κανέναν και δεν είναι και στον χαρακτήρα μου να μιλάω για αυτά τα θέματα. Φυσικά, τα παιδιά μου είναι το "Α" και το "Ω", αλλά νομίζω ότι ακόμα κι αν δεν τα είχα, πάλι το ίδιο θα έκανα. Δεν πιστεύω ότι με δεσμεύουν τα παιδιά. Δεν είμαι κρυψίνους, απλώς δεν μου αρέσει να προβάλλω θέματα πολύ προσωπικά για μένα. Όλοι έχουμε τα προβλήματά μας και για να μείνει κάποιος μαζί με κάποιον άλλον πρέπει να τα αγαπήσει κι αυτά. Έτσι, νιώθω κι εγώ την αληθινή αγάπη. Σιχαίνομαι οτιδήποτε χειριστικό μέσα στις σχέσεις και να αισθάνομαι ότι με χειρίζονται. Άρα, για να βρίσκεται κάποιος κοντά μου, θα πρέπει απλώς να με αγαπάει» δήλωσε η ηθοποιός στο περιοδικό «YOU».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger