Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Μέλι έχει αυτό το Λος Άντζελες

Στο πλαίσιο της κινητικότητας που επιβάλλει η Τρόικα, αποφάσισα να κινηθώ κι εγώ, και ήρθα για λίγες ημέρες στο Λος Άντζελες. Μου αρέσει πολύ το Λος Άντζελες γιατί μπορεί να έχει και φτωχούς -για την ακρίβεια, πάμπτωχους- αλλά μένουν σε άλλες γειτονιές, μακριά από τους πλούσιους, και έτσι δεν είσαι αναγκασμένος να τους τρως στην μάπα να τσακώνονται μπροστά στον σκουπιδοτενεκέ για το ποιος θα έχει την τιμή να φάει από τα σκουπίδια σου. Εδώ είμαι στο Perch , ένα ωραίο εστιατόριο downtown που έχει υπέροχη θέα. Εντάξει από τον Λυκαβηττό έχει πιο ωραία. Κι από την Μπόχαλη ακόμα καλύτερη.

Πήγα στο σούπερ μάρκετ να κάνω προμήθειες για την Ημέρα της Ανεξαρτησίας και έπηξε το μάτι μου στην αμερικάνικη σημαία. Πήρα εκατό σημαίες για να τις κάψω στην Ελλάδα, αν και πιο πολύ μου αρέσει να καίω δολάρια. Οι Αμερικανοί επαναστάτησαν επειδή οι Άγγλοι τους είχαν ταράξει στους φόρους -μόνο οι Έλληνες πληρώνουν ακόμα σαν ζώα- και μετά έγιναν ανεξάρτητοι και ήθελαν να εξαρτώνται οι άλλοι από αυτούς.
Αυτό είναι το υποκατάστημα της Chase στο Burbank. Chase είναι το χαϊδευτικό γιατί το πλήρες όνομα είναι JPMorgan Chase & Co, οπότε καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάμε. Η Chase είναι μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες στις ΗΠΑ και το σλόγκαν της είναι «Chase what matters». Αν δεν καταλαβαίνετε το αστείο, είναι επειδή είστε χαζοί. Τώρα η Chase κάνει μια νέα καμπάνια με τίτλο «So you can», οπότε την Δευτέρα λέω να πάω να ληστέψω το υποκατάστημα, για να τους αποδείξω ότι Yes, I can.
Σαν χριστιανός κι ορθόδοξος -στα χαρτιά τουλάχιστον- σ’ αυτή την κοινωνία, εβάλθηκα, ρε μάγκες μου, να κάνω μια ληστεία. Εμάζεψα τα σέα μου γιατί είμαι και μαφία, και ξεκίνησα χτες το πρωί για την Αγιά Σοφία. Μπαίνω μέσα στην εκκλησιά, δυο μέτρα παλικάρι, και ρίχνω γύρω μια ματιά για να ‘βρω το παγκάρι. Η Αγία Σοφία είναι, βέβαια, ελληνική εκκλησία και είναι η αγαπημένη μου εκκλησία στο Λος Άντζελες γιατί Σοφία έλεγαν τη γιαγιά μου που την αγαπούσα πάρα πολύ γιατί ήταν αγία αλλά και αγία να μην ήταν εγώ πάλι θα την αγαπούσα γιατί έχω πολλή αγάπη μέσα μου. Στην Αγία Σοφία έρχομαι όταν είμαι ταπί -πάντα δηλαδή- και παίρνω από το παγκάρι τα απαραίτητα. Ανάβω κι ένα κερί για τη γιαγιά μου.
Η Αγία Σοφία είναι πολύ όμορφη εκκλησία. Αν έρθετε στο Λος Άντζελες να την επισκεφτείτε. Ρίξτε και τίποτα χρήματα στο παγκάρι. Είναι σαν να τα δίνετε σε εμένα. Ευχαριστώ.
Στο παγκάρι είχε πολύ χρήμα, οπότε πήγα στο WP24, ένα πολύ ωραίο και ακριβό εστιατόριο που είναι στον 24ο όροφο του Ritz-Carlton. Κοιτούσα το Λος Άντζελες από ψηλά και ονειρευόμουν την επιστροφή μου στην Ελλάδα. Γιατί αυτό είναι το πιο ωραίο πράγμα στην Ελλάδα: να επιστρέφεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger