Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

"Πριν κοιμηθώ βάζω μέικαπ γιατί αν πάθω κάτι θέλω να με βρουν όμορφη"

Η Μϊνα Οραφνού τόλμησε να αναμετρηθεί με τα ταμπού και τα έβγαλε νοκ άουτ!

"Πάνω απ' όλα είμαι κοκέτα και νοικοκυρά" δηλώνει η Μίνα Ορφανού.
Και τονίσει η ηθοποιός:
"Κοκέτα δε σημαίνει να πηγαίνεις στις μπουτίκ και να αγοράζεις τα Prada και τα Dior -πράγμα που κάνω γιατί έχω λόξα με τα με τα ρούχα-, αλλά να έχεις τον χώρο σου περιποιημένο, καθαρό και διακοσμημένο γουστόζικα.
Εγώ ξυπνάω καθημερινά, πίνω καφέ και στη συνέχεια σκουπίζω και σφουγγαρίζω ολόκληρο το σπίτι και, πίστεψέ με, δεν είναι μικρό.
Μαγειρεύω τέλειο μπριαμ και, απ'ότι μου λένε, οι πίτες μου είναι ασυναγώνιστες. Να με δεις να ανοίγω φύλλο και να μην το πιστεύεις!
Θα σου πω και το άλλο, όμως, που είναι αστείο.

Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ βάζω μέικαπ στο πρόσωπό μου με το σκεπτικό ότι, αν πάθω κάτι στον ύπνο μου και με βρουν την επόμενη μέρα, τουλάχιστον αν είμαι όμορφη" είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στο "Πρώτο θέμα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger