Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

«Η ΑΕΚ θα γίνει μεγάλη και τρανή»

Ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου, «Αναγέννηση για την ΑΕΚ», Κωνσταντίνος Κωτσάτος μιλώντας κατά τη διάρκεια των εκλογών της ερασιτεχνικής ξεκαθάρισε πως η «Ένωση» θα γίνει ξανά μεγάλη, με τον Δημήτρη Μελισσανίδη.
Συγκεκριμένα, τόνισε αρχικά: «Μίλαγα με έναν φίλο μου χθες και μου έλεγε ότι αν πριν από μερικά χρόνια μας έλεγαν κάποιοι ότι εσύ θα αναλάμβανες την αναγέννηση της ΑΕΚ θα γελάγαμε. Δεν ήταν όμως έτσι.
Πριν παντρευτώ έβαλα όρο στη γυναίκα μου. Ότι θες μόνο για την ΑΕΚ μη μου μιλήσεις. Μαζί με τον Δημήτρη Μελισσανίδη θα γίνει ξανά η ΑΕΚ αυτοκρατόρισσα. Δε θα μας ξαναπούν ποτέ ΑΕΚακι. Η ΑΕΚ θα γίνει μεγάλη και τρανή.

Ο τελευταίος στόχος που έχω βάλει και το είπα στον Μελισσανίδη. Του είπα πρόεδρε, σου εύχομαι εκτός από τα πρωταθλήματα να πάρεις και ευρωπαϊκό τίτλο. Θα πρέπει να έχουμε μεγάλους στόχους και να γίνουμε η πρώτη ελληνική ομάδα που θα πάρει ευρωπαϊκό τίτλο. Μου απάντησε: Στο ποδόσφαιρο είναι πολύ δύσκολο. Δε μπορούμε να έχουμε μπάτζετ 200 – 300 εκ ευρώ.

Στη συνέχεια, είπε στις κάμερες: «Η ΑΕΚ βρίσκεται στην κρισιμότερη καμπή της ιστορίας της, έχουν έρθει όλα τα τμήματα στην Ερασιτεχνική και το πλάνο μας στηρίζεται στο τρίπτυχο, γήπεδα, εξυγίανση και να πρωταγωνιστήσει σ” όλα τα αθλήματα. Και να γίνει αυτοκρατόρισσα σ” Ελλάδα και σ” Ευρώπη.

Στόχος μας είναι να γίνει γήπεδο και για το ποδόσφαιρο και για τα άλλα αθλήματα, όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Θέλουμε σε 1,5 χρόνο από την στιγμή που αρχίσουν τα έργα, να είμαστε στην φυσική μας έδρα στην Νέα Φιλαδέλφεια. Σ” αυτή την προσπάθεια, έχουμε ανάγκη όλους τους ΑΕΚτζήδες που μπορούν να προσφέρουν. Όχι μόνο στα λόγια και τις καρέκλες. Γιατί τόσο εμείς, όσο και ο κύριος Μελισσανίδης, δεν φτάνουμε να τα κάνουμε όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger