Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΠΥΡ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑ Ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗ...(ΒΙΝΤΕΟ)Και κυκλοφορεί ξετσίπωτα, ένα σόι, ένα τίποτα. Κι είμαστε η λαχτάρα του και του γαμιέται όλη η φάρα του.


adoniskraoynakis1

Έξω φρενών ο Άδωνις Γεωργιάδης με τον Σταμάτη Κραουνάκη... Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης παράφρασε το γνωστό τραγούδι "πάμε στον Άδωνι για καφέ" και το προσάρμοσε σατιρίζοντας το ζευγάρι Γεωργιάδης Μανωλίδου...

.Αμεση ήταν η απάντηση του Μπουμπούκου στο σατιρικό τραγούδι του Κραουνάκη...«Πριν από τρεις-τέσσερις μήνες τον συνάντησα στους διαδρόμους του ραδιοφωνικού σταθμού ΒΗΜΑ. Δεν γνωριζόμασταν. Μου έκανε απίστευτες αγάπες. Μου ζήτησε να βγάλουμε φωτογραφία, βγάλαμε με το δικό μου κινητό και μου λέει όχι, όχι κάτσε να βγάλουμε και με το δικό μου, θέλω να έχω και εγώ μια. Εκανε τούμπες. ''Είσαι φοβερός, είσαι τρομερός, πώς τα λες έτσι'', μου έλεγε», είπε ο Αδωνις Γεωργιάδης αρχίζοντας το σχολιασμό του βίντεο με το «πειραγμένο» τραγούδι του Κραουνάκη στη συναυλία της ΕΡΤ.
«Αγαπητέ Σταμάτη, εγώ δεν είμαι σαν εσάς» πρόσθεσε ο εθνοπατέρας και συνέχισε: «Οταν λέω σε κάποιον ότι τον συμπαθώ του το λέω κατάμουτρα. Το ίδιο λέω και από πίσω του. Οταν κάποιον τον αντιπαθώ, του το λέω πάλι κατάμουτρα και το ίδιο λέω και από πίσω του».
Κλείνοντας ο Αδωνις Γεωργιάδης χαρακτήρισε τον γνωστό μουσικοσυνθέτη «άνανδρο» αναφερόμενος στην επίθεση που εξαπέλυσε στη σύζυγό του Ευγενία Μανωλίδου. «Η Ευγενία σε πείραξε; Γιατί πρέπει να εμπλέκεται στην υπόθεση ο άμαχος πληθυσμός;» αναρωτήθηκε ο βουλευτής της ΝΔ και κατέληξε ζητώντας συγνώμη από τη σύζυγό του που δέχεται τέτοιες προσβολές επειδή μόνο και μόνο έτυχε να ερωτευτεί αυτόν που εμπλέκεται με την πολιτική. «Αυκτό συνιστά παντελής έλλειψη ήθους», είπε ο Αδωνις Γεωργιάδης.
Από το iefimerida
 Όπου κι αν πας θα σαι πάντα εκεί,
με την ξανθιά την κουλή να σε λέει Μπουμπούκο.
Κι αναρωτιέμαι η καριόλα τι χρώμα φοράει βρακί
Έλα! Τα βούρλα φυτρώνουν στο βούρκο!

Πάμε στον Άδωνι για φραπέ,
που μας λέει κουμούνια, φρικιά,
τον σιχαίνονται και οι φοιτητές
κι εκείνος βγαίνει με μία ξινή, νευρικιά,
Ευγενία τη λένε που λες.

Και κυκλοφορεί ξετσίπωτα,
ένα σόι, ένα τίποτα.
Κι είμαστε η λαχτάρα του
και του γαμιέται όλη η φάρα του.

Το τραγούδι είναι μια παραλλαγή του θρυλικού «Ο Άδωνις» που έγραψε ο Σταμάτης Κραουνάκης με τη Λίνα Νικολακοπούλου το 1985.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger