Τα στοιχεία δόθηκαν στη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια ανοικτής ενημερωτικής εκδήλωσης για την «Πράσινη – Αειφόρο Ανάπτυξη που πραγματοποίησε η Ένωση σε συνεργασία με το Σύλλογο Ζαγοριανών Βόλου το Σάββατο στο Δημαρχείο Βόλου.
Μεγάλη συχνότητα παρατηρείται εξάλλου, στις καταγγελίες για ΟΤΕ, ΔΕΚΟ, Δήμους (180 το 2012 και 299 την τετρατετία), για Κινητή-Σταθερή Τηλεφωνία και Internet (149 το 2012 και 384 την τετραετία), καθώς και στις καταγγελίες για τη ΔΕΗ και λοιπούς παρόχους ενέργειας (80 το 2012 και 147 την τετραετία).
Εξάλλου, στο πλαίσιο της εκδήλωσης έγινε ενημέρωση για τις διατάξεις του νόμου 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Όπως έγινε γνωστό δε, η Ένωση Καταναλωτών Βόλου έχει ενημερώσει πάνω από 3.000 υπερχρεωμένους πολίτες για τη δυνατότητα τους να ενταχθούν στο νόμο, έχει συνδράμει δωρεάν στη διαδικασία του εξωδικαστικού συμβιβασμού σε περισσότερες από 1000 υποθέσεις, έχει συμβάλλει με τους νομικούς της συμβούλους στο να διαγραφούν οριστικά, πάνω από 2.500.000 ευρώ οφειλές στις τράπεζες
Έγινε επίσης ενημέρωση για τις νέες ομαδικές αγωγές που θα καταθέσει το επόμενο διάστημα η Ένωση Καταναλωτών Βόλου, κατά των υπολοίπων τραπεζών, για επιστροφή χρημάτων από έξοδα «προέγκρισης δανείου», «προμήθειας», «έξοδα φακέλου» κ.α. που είχαν παρακρατήσει παράνομα και καταχρηστικά.
Τέλος, η Ένωση Καταναλωτών απευθύνει κάλεσμα τους δανειολήπτες που θέλουν να διεκδικήσουν, χωρίς κόστος, την επιστροφή των χρημάτων τους να απευθύνονται στα γραφεία της Δ. Γεωργιάδου 177, καθημερινές 8.30- 12.30, τηλ. 2421045615.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου