Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Η Jodie Foster έκλεψε την παράσταση, στις Χρυσές Σφαίρες μιλώντας για τα... προσωπικά της

Η Jodie Foster έκλεψε την παράσταση, στις Χρυσές Σφαίρες μιλώντας για τα... προσωπικά της
Μπορεί οι ταινίες «Argo», «Les Miserables» και η τηλεοπτική σειρά «Homeland» να σάρωσαν τα βραβεία, όμως η πραγματική «πρωταγωνίστρια» στην 70η τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών στο Χόλιγουντ δεν ήταν άλλη από τη Jodie Foster.
Η δημοφιλής και πολυβραβευμένη ηθοποιός, τιμήθηκε για τη συνολική προσφορά της στον κινηματογράφο, πραγματοποιώντας για πρώτη φορά «αποκαλύψεις» για τη σεξουαλικότητά της.
Παραλαμβάνοντας το βραβείο της, η Foster δήλωσε ότι επιτέλους θα κάνει μια πολύ σημαντική δήλωση δημόσια.

Υστερα από μία «δραματική» παύση που έκανε το κοινό να... κρέμεται από τα χείλη της, η Foster δήλωσε χαμογελαστή και με χιούμορ: «θα το φωνάξω δυνατά και με υπερηφάνεια... είμαι αδέσμευτη».
«Ελπίζω να μην απογοητεύτηκατε όσοι περιμένατε μία ομιλία με αποκαλύψεις για τη σεξουαλικότητά μου, αυτό το έχω κάνει ήδη κάνει εδώ και χρόνια στα κοντινά μου πρόσωπα» τόνισε στη συνέχεια.
Οπως δήλωσε μετά, καταχειροκροτούμενη, «αν η ζωή μου ήταν ριάλιτι θα ήταν ένα βαρετό ριάλιτι».
Σημειώνεται ότι εδώ και πολλά χρόνια, η δύο φορές βραβευμένη με Οσκαρ ηθοποιός βρισκόταν αντιμέτωπη με τις φήμες ότι είναι ομοφυλόφιλη, δίχως η ίδια να απασχολεί ποτέ πρωτοσέλιδα και Τύπο με λεπτομέρειες και «πιπεράτα» περιστατικά για την προσωπική της ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger