Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Γιάγκο: Υπέγραψα για να μείνω και τα τρία χρόνια στην ΑΕΚ!

«Δεν είναι στις προθέσεις μου να φύγω» λέει ο πορτογάλος κεντρικός αμυντικός
Γιάγκο: Υπέγραψα για να μείνω και τα τρία χρόνια στην ΑΕΚ!



Πολλή συζήτηση γίνεται τον τελευταίο καιρό όσον αφορά στις προθέσεις του κεντρικού αμυντικού της ΑΕΚ Γιάγκο Φερνάντεζ κι αν είναι κοντά στην απόφαση να καταθέσει προσφυγή προκειμένου να μείνει ελεύθερος. Το «Βήμα» μίλησε με τον έναν εκ των τριών αλλοδαπών της Ενωσης ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία του να συνεχίσει στην ομάδα.

«Οχι, δεν είναι στις προθέσεις μου να φύγω. Δεν θέλω να γυρίσω την πλάτη μου σε αυτήν την προσπάθεια παρόλο που τα πράγματα δεν εξελίσσονται για εμάς τους ποδοσφαιριστές όπως ελπίζαμε. Ειδικά για τους ξένους, η ανασφάλεια είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ομως, όσο υπάρχει ελπίδα να λυθεί το ιδιοκτησιακό πρόβλημα, οφείλουμε να περιμένουμε. Από την άλλη είμαι οικογενειάρχης, έχω σύζυγο και παιδί, πρέπει να μεριμνήσω για αυτούς. Σίγουρα πάντως η επιθυμία μου δεν είναι να αποχωρήσω, αντιθέτως αυτό που θέλω είναι να παραμείνω εδώ»!

- Σε άλλη ΑΕΚ φανταζόσουν ότι θα βρεθείς και άλλη παρουσιάζεται ως σήμερα στους αγωνιστικούς χώρους. Πως βιώνεις ως σήμερα αυτή την εμπειρία, ποια συναισθήματα κυριαρχούν αυτή την περίοδο μέσα σου;

«Οταν ήρθα εδώ, γνώριζα ότι η ΑΕΚ είναι μία από τις σημαντικές ομάδες της Ευρώπης. Αυτό δεν αλλάζει επειδή βιώνουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Δεν έχει να κάνει με το σήμερα αλλά με την ιστορία της. Είμαι περήφανος που φορώ τη φανέλα της και ασχέτως με το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα για εμένα και την ομάδα στο μέλλον, πάντοτε θα λέω ότι αγωνίστηκα σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο»!

- Νιώθετε το άγχος και την πίεση να αποτελούν επιπλέον αντιπάλους σας κατά τη διάρκεια των αγώνων λόγω της βαθμολογικής κατάστασης που έχει δημιουργηθεί;

«Η πίεση είναι υποκειμενική για κάθε ποδοσφαιριστή και την βιώνει με διαφορετικό τρόπο. Εγώ προσωπικά δεν νιώθω ιδιαίτερα πιεσμένος από την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Θεωρώ ότι ναι μεν σε κάποια ματς δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε, αλλά γενικότερα είναι συγκυριακό το γεγονός ότι έχουμε φτάσει στο σημείο αυτό. Σε αρκετούς αγώνες δεν πήραμε αυτό που αξίζαμε. Είναι όμως αλήθεια ότι διαπιστώνω κι εγώ πως κάποια από τα νέα παιδιά αγχώνονται περισσότερο. Οχι τόσο στις προπονήσεις, όσο στους αγώνες».

Τσιμάγκας η τρίτη μεταγρφή;

Εν τω μεταξύ, ενώ ο πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Ανδρέας Δημητρέλος προσπαθεί να βρει τρόπο ώστε να η κιτρινόμαυρη εταιρεία να αποκτήσει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα προκειμένου οι νεοαποκτηθέντες ποδοσφαιριστές της (Παύλος Μητρόπουλος και Αντώνης Πετρόπουλος) να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρωτάθλημα, ακόμη ένας ποδοσφαιριστής προβάρει τη φανέλα με τον Δικέφαλο.

Πρόκειται για τον 22χρονο Τάσο Τσουμάγκα, ο οποίος προέρχεται από τον Αστέρα Τρίπολης κι ως χθες αγωνιζόταν με τη φανέλα της Λεϊσόες στη Β' Πορτογαλίας. Η επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας αναφέρει χαρακτηριστικά:  «Η Λεϊσόες και ο Αναστάσιος Τσουμάγκας κατέληξαν σε συμφωνία για να λυθεί η μεταξύ τους συνεργασία, μετά από αίτημα του παίκτη. Ο Τσουμάγκας είχε συμβόλαιο ως το τέλος της σεζόν, όμως ένα σημαντικό πρόβλημα υγείας συγγενικού του προσώπου, τον αναγκάζει να επιστρέψει αμέσως στην Ελλάδα όπου και θα συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα της Α' κατηγορίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger