Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Πάτησε αχινό στη Σκιάθο και έμεινε παράλυτος

Την πραγματικά τραγική ιστορία του 20χρονου Callum Hall μας μεταφέρει η Daily Ο Hall που  επέστρεφε από θαλάσσια εκδρομή στη Σκιάθο, το περασμένο καλοκαίρι κατά τη διάρκεια των διακοπών του, αλλά την ώρα που έβγαινε από τη βάρκα και πάτησε  κάτω στη θάλασσα, ένιωσε έναν πόνο σαν να τον τσίμπησε μέλισσα.
Είχε πατήσει αχινό: «Ενιωσα ένα δυνατό δάγκωμα σαν να με είχε  τσιμπήσει μέλισσα. Εβγαλα τρία αγκάθια από  το πόδι μου χωρίς να υπάρχει κάτι άλλο μέσα μου» λέει ο ίδιος. Ο 20χρονος νεαρός επέστρεψε 3 εβδομάδες μετά  στο Leeds της Βρετανίας.
Ωστόσo η περιπέτειά του όμως είχε συνέχεια, καθώς εμφανίστηκε μια μόλυνση που του προκάλεσε μεγάλο πόνο.
Η μόλυνση αυτή ήταν σπάνια και του δημιούργησε πάνω στη σπονδυλική του στήλη έναν όγκο δυο  φορές μεγαλύτερο από μπαλάκι τένις
Ο όγκος έσπασε δημιουργώντας  πρόβλημα στο νωτιαίο μυελό με αποτέλεσμα ο Hall να παραλύσει από τον αυχένα και κάτω. Ο ίδιος, παρά τα όσα έζησε, χαρακτηρίζει τον  εαυτό του απίστευτα τυχερό που επιβίωσε μετά από όλο αυτό καθώς αυτό που του συνέβη είναι ιδιαίτερα σπάνιο και επικίνδυνο (1 πιθανότητα στις 50 χιλιάδες».
Δυστυχώς οι γιατροί του δίνουν ελάχιστες ελπίδες να περπατήσει στο μέλλον  αλλά εκείνος είναι αισιόδοξος και δεν το βάζει κάτω...

«Εχω δεχτεί το γεγονός ότι υπάρχουν ελάχιστες ελπίδες να περπατήσω ξανά αλλά  θα συγκεντρώσω χρήματα για να μπορέσω να κάνω τις φυσιοθεραπείες μου. Υπάρχει  ακόμα χρόνος και ελπίδα. Εχω μάλιστα αποφασίσει να πάρω μέρος στους  Παραολυμπιακούς, το 2016, στη Βραζιλία. Δυο πράγματα μπορείς να κάνεις στην  περίπτωσή μου. Η να πάθεις κατάθλιψη ή να προσπαθήσεις να γίνεις καλά.»

newsbomb.gr
dailymail.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger