Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Σκόπελος. απαράδεκτη η κατάσταση στον Βόλο απο την Επίθεση λαθρομεταναστών ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ !!!





ΔΕΙΤΕ ΘΡΑΣΟΣ Ο ΝΗΣΙΩΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΔΙΣΗ  ΤΑ ΒΡΟΜΕΧΕΡΑ ΤΟΥ

αγαπητό skopelosnews επειδή είσθε το μόνο blog που μπορώ να εμπιστεύομαι και γνωρίζω ότι θα το βγάλεις στον αέρα το θέμα σου γράφω τη μου συνέβη πριν λίγες ήμερες στην παραλία του Βόλου .
έκανα ταξίδι στον Βόλο για δουλειά και είπα να κάτσω για ένα καφέ αυτό που έγινε δεν έχει προηγούμενο δεν μπόρεσα να κάτσω από την συνεχή επίθεση αλλοδαπών μικροπωλητών κάθε ένα λεπτό και κάποιος μου έριχνε στα μούτρα και από ένα εμπόρευμα πληρωσα και μπηκα στο λιμανη 2 πριν να φυγει το πλοιο για την ΣΚΟΠΕΛΟ αλήθεια ποίος θα κάνει κάτι για αυτήν την άθλια εικόνα ,όπως μου είπαν και άλλη νησιώτες απο της σποραδες που λεγαμε στο πλοιο για το προβλημα αυτο  σκέφτονται αν θα πρεπει να κατέβουν στον Βόλο να να αλαξουν πολη  από την ενοχλητική και απαράδεκτη κατάσταση ένας από την Σκιάθο μου είπε ότι είπε σε κάποιον από τους λαθραίος να φύγουν από το τραπέζι του που ήταν με την γυναίκα του και τα παιδιά του και τον έβρισε ένας μαύρος άσχημα μέχρι απειλή για την Ζωή του δέχτηκε ένας άλλος από την Αλόννησο μου είπε ότι ένας μαύρος του ειπε  σκάσε ρε παλιό μαλάκα όταν τον παρακάλεσε να μην τον παρενοχλεί αλήθεια γνωρίζουν η αρχές στον Βόλο ότι υπαρχή σοβαρό πρόβλημα?
Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger