Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΣΚΟΠΕΛΟΣ HERE SKOPELOS ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΑ ΚΚΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ!


ΚΚΕ γιατί είμαι εργάτης και μου χρωστάνε μηνιάτικα
Γιατί παίρνω 600 ευρώ και δεν έχω να πληρώσω τα χαράτσια και τους λογαρισμούς.
Γιατί οι άλλοι κάνουν κολοτούμπες και δεν τους εμπιστεύομαι πια
Γιατί οι μόνοι που μου συμπαραστάθηκαν όταν απεργούσαν ήταν το ΠΑΜΕ ενώ οι άλλοι εμφανίζονται τωρα 15 μέρς πριν τις εκλογές και μου λένε παραμύθια.
Γιατί θέλω να στείλω ξεκάθαρο μήνυμα στην Μέρκελ. Ότι αυτοί που ψηφίζουν κομμουνισμό αυξάνονται γιατί πεινάνε.Αν ψηφίσω Καμμενο ή Τσίπρα ή Κουβέλη τι θα καταλάβει η Μέρκελ.Το ΚΚΕ φοβούνται μόνο

Διαβάζω στο μπλοκ του Μάκη διάφορα καλά και κακά για το ΚΚΕ και τον κομμουνισμό. Δεν πιστεύω τίποτα.Πιστεύω αυτά που βλέπω κάθε μέρα στην δουλειά μου και ποιος με στηρίζει.

Κουβαλάω σακιά αλεύρι πολλά χρόνια σαν χαμάλης και έχω βγάλει λύκειο.
Δεν διαμαρτύρομαι για την σκληρή δουλειά αλλά για τα απλέρωτα μεροκάματα και που μου κόψανε το μισθό.
Που οι γέροι μου δεν τα βγάζουν περα με τη συνταξη και δεν τους φτάνουν ούτα για τα φάρμακα.

Μη μου λέτε για το 1940 και τη Κορέα και τη Κούβα.

Μη μου λετε ότι είμαι άθεος κομμουνιστής γιατί πιστεύω και κανεις στο ΚΚΕ δεν μου είπε κακό λόγο που είμαι ορθόδοξος.

Δε πιστεύω κανέναν. Αν το ΚΚΕ σταματήσει να με υποστηρίζει να μου δίνει κουράγιο και ελπίδα θα το μαυρίσω.

Πιστεύω αυτά που βλέπω και το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ είναι μαζί μας συνέχεια.

Γεια και χαρά σας
ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί αν είχες μια δουλειά και σε πληρώναν το 1/5 από αυτά που αξίζεις...ανα 2 μήνες,με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ δεν έχεις ούτε αυτή την δουλεία γιατί ήρθαν απ'έξω και στην κλείσανε!!Βλέπε χαλυβουργική!Και έτσι όλοι μείνανε ευχαριστημένη...και το κεφάλαιο άρπαξε την ευκαιρία του να τραβίξει τις επενδύσεις του εκτός Ελλάδας και μείναν και άλλα άτομα χωρίς δουλεία (Βλέπε και Pirelli πιο παλιά)...και όλοι είναι ευχαριστημένοι.Έτσι γιατί το ΠΑΜΕ είναι δίπλα στον εργάτη!!Αλήθεια σε τι εποχή ζείς??1950?Άλλαξε ημερολόγιο...γιατί σταμάτησες και συ να δουλεύεις όπως και τα σταματημένα ρολόγια που ψηφίζεις!!Αλλόστε σε τόσο δύσκολους καιρούς δεν είναι τυχαίο που ο κόσμος έδωσε 8,5% στο ΚΚΕ και το έβαλε 5ο κόμμα στην βουλή.Αν δεν αλλάξει πολιτική το ΚΚ και δεν εξιχρονιστεί και μετά απο 50 χρόνια...εκεί στο 8,5-10% θα είναι!!Ααα..ξέχασα!Αυτό θέλουν έτσι κ αλλιώς και το δηλώνουν και με την στάση τους!!

Ανώνυμος είπε...

Ουτε ο Μάνεσης να ησουν και σεπιασε πόνος για την Χαλυβουργική. Φαινεται σου αρεσει να εργάζεσαι με 400 ευρώ. Ευτυχως που οι ανθρωποι δεν σκέφτονται σαν εσενα διοτι διαφορετικά, θα είμασταν ακόμη στα σπήλαια. Όσον αφορά το ΚΚΕ επειδή δεν μπορεις να το βάλεις στο χερι, νομίζεις κιόλας ότι δεν θα υπάρχει. Δυστυχως για εσενα : όσο υπάρχει εκμετάλλευση από άνθρωπο το ΚΚΕ θα είναι απαραίτητο όσο και ο αέρας που αναπνέουμε για να ζούμε και πάντα θα "αναγεννάται εκ της τέφρας του...!".

Powered By Blogger