Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Διόδια Μαλακασίου Τρικάλων (Εγνατία οδός) - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.


Πριν από λίγες ώρες, ερχόμενος από Γιάννενα προς Τρίκαλα, επιχείρησα να περάσω τα διόδια Μαλακασίου (Εγνατία οδός), πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο, χωρίς να πληρώσω, όταν ξαφνικά ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΗ ΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΜΟΥ!
Καταγγέλλω απερίφραστα αυτή την ενέργεια των υπαλλήλων-λακέδων των διοδίων, η οποία θεωρώ ότι έγινε από δόλο και όχι τυχαία!   Μιλάμε για μια ενέργεια, η οποία εκτός από το ότι θα μπορούσε να μου σπάσει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ Ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ!
Για ένα 2ευρο που θα έχανε η εταιρεία που υπηρετούν, οι λακέδες της δεν δίστασαν να θέσουν σε κίνδυνο, όχι μόνο το αυτοκίνητό μου, αλλά και την ίδια τη σωματική μου ακεραιότητα και ζωή μου ακόμη!
ΑΙΣΧΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger