Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Απάντηση σε προσβλητικά σχόλια και απειλές από το μάζωμα


Σήμερα, ελέγχοντας τα emails μου και διάφορα άλλα προσωπικά διάβασα ένα σχόλιο στην καρτέλα "Υπηρεσίες - Services" που σίγουρα όποιος κι αν το διάβαζε για τη Σελίδα του που με κόπο έχει φτιάξει θα του ανέβαινε το αίμα στο κεφάλι.από έναν ανώνυμο. Ποια είναι η απάντησή μου; Τον έχω γραμμένο κανονικά εκεί που δεν πιάνει μελάνι.δηλαδή στα αρχίδια μου  Ακόμα δεν έχεις μάθει ότι κατάλαβα ποιος είσαι ρε κερατά είσαι ο τέλειος πούστης  γιατί δε μας δείχνεις το όνομα σου , αλλά μας γράφεις ανώνυμα  Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που ξεσπώ. Σ' όποιον δεν αρέσει η Σελίδα αυτή ας αποχωρήσει πριν ακόμα μπει και να κοιτάει ο καθένας τη δουλειά του.
Ευχαριστώ πολύ και ζητώ συγνώμη από αυτούς που εμπιστεύονται τη Σελίδα μου. Είμαι εδώ πάντα γι' αυτούς που με χρειάζονται.σε όλη την Σκόπελο και όχι για λαμόγια και μαζώματα άλλα η μέρες τελειώνουν τους δημόσιους υπαλλήλους που στέλνεις να με ελέγξουν θα τους δούμε σε λίγες μέρες και τέλος δώσε αυτά που....παλιό μάζωμα και άλλαζε IP ΜΑΛΑΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger