Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Προς δήμο Σκοπέλου γνωρίζετε ότι αυτή που Πάνε στις εκθέσεις για τον τουρισμό και στο εξωτερικό και μόνο για τις δικές τους επιχειρήσεις νοιάζονται !


Προς δήμο Σκοπέλου γνωρίζετε ότι αυτή που Πάνε στις εκθέσεις για τον τουρισμό και στο εξωτερικό και μόνο για  τις δικές τους επιχειρήσεις νοιάζονται  Όπως μας είπε  ένα πουλάκι κάποιοι με έξοδα του Δήμου Σκοπέλου δηλαδή  με χρήματα δικά μας  πηγαίνουν σε εκθέσεις στο εξωτερικό μόνο και μόνο για να προωθήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και λοιπόν?
τι πρόβλημα έχεις?
η δική σου επιχειρηση δεν θα ωφεληθει αν ερθει τουρισμος στο νησι?
αλλιως ζήτα να πας εσυ να μας εκπροσωπησεις στα εξωτερικα.

Unknown είπε...

ΕΥΤΙΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΣ?ΕΙΣΕ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΝΑΣ ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ...
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ.
ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ.
ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΟΛΙΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΑΜΙΣΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΡΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΟΥΣΤ ΠΑΛΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΟ ΕΝΑ ΑΡΧΙΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ.
ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ.
ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΕΣ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.
ΣΤΟ ΛΕΩ, ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ.

Unknown είπε...

ΕΓΩ ΦΙΛΑΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ.

Powered By Blogger