Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Ερχεται το νέο κόμμα από τα σπλάχνα της ΝΔ

Την πρόθεσή του να στηρίξει την προσπάθεια του Πάνου Καμμένου, εξέφρασε ο Γιάννης Μανώλης, προαναγγέλλοντας την ίδρυση νέου κόμματος και μάλιστα «πολύ σύντομα». Η νέα πολιτική κίνηση λέγεται ότι θα αποτελείται από "τουλάχιστον 10 βουλευτές" δηλαδή θα είναι κανονική κοινοβουλευτική ομάδα κόμματος με δικά της γραφεία στη Βουλή και δικό της Προϋπολογισμό.

«Ο κ.Καμμένος είχε πάρει απόφαση να κάνει ένα κόμμα. Τώρα υπάρχουν άλλα δεδομένα. Θα συμμετέχουν πολλά από τα στελέχη που διαγράφηκαν. Ως απλός στρατιώτης θα στηρίξω αυτή την προσπάθεια, δεν έχω δικαίωμα να πάω σπίτι μου» είπε στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ.

«Θα κάνουμε τη χάρη σε κάποιους να πάμε σπίτι μας, επειδή διαφωνήσαμε; Όχι» τόνισε. Πρόσθεσε ότι «ο χώρος της κεντροδεξιάς δεν είναι πρόβατα που ένας τσοπάνης τους λέει "σήμερα θα λέτε αντιμνημόνιο, ότι αντιστεκόμαστε και αύριο θα λέτε ζήτω το μνημόνιο, τα μέτρα, καλά κάνουμε και σας κόβουμε τη σύνταξη, το μισθό"».

Στο μεταξύ, ο ανεξάρτητος βουλευτής Γ.Βλάχος σε δηλώσεις του στον Βήμα 99,5 άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής του στη ΝΔ. «Με το κόμμα μου ούτε αντιδίκησα, ούτε είμαι σε πόλεμο, ούτε είμαι σε αντιπαράθεση. Ακούω και θα ακούσω τι θα πει, θα ακούσω τι θα προτείνει και θα πάρω και εγώ τις αποφάσεις μου. Εγώ δεν αποκλείω την επιστροφή μου στη ΝΔ. Μάλιστα είπα, αν ο πρόεδρος κάνει κάποιας μορφής κάλεσμα, η πρόταση είναι καλοδεχούμενη. Από κει και πέρα τα πράγματα είναι πολύ απλά και δεν με ενδιαφέρει το πολιτικό μου μέλλον, αλλά πώς θα σωθεί η χώρα» είπε.

Ωστόσο, δεν αποσαφήνισε εάν θα υπερψηφίσει τους εφαρμοστικούς νόμους, ενώ για την προσχώρηση του κ. Βορίδη, ο οποίος εκλέγεται στην ίδια περιφέρεια, σημείωσε: «Η προσχώρηση του Μάκη Βορίδη στη ΝΔ εμένα δεν με ενοχλεί. Του το είπα και του ιδίου δημόσια. Προσωπικά έχω καλή σχέση κι εν πάση περιπτώσει, εάν κάποιος αποδέχεται τις θέσεις της ΝΔ και μπορεί να ενταχθεί σε αυτή, έστω και με καθυστέρηση, πάλι είναι καλοδεχούμενος. Τα κόμματα πρέπει να είναι ανοιχτά». Ωστόσο διευκρίνισε ότι δεν ξέρει αν ο κ. Βορίδης «επιμένει ότι είναι ακτιβιστής».

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger