Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2011

Τα ζευγάρια των πλέι οφ του Champions League


Κληρώθηκαν στη Νιόν της Ελβετίας τα ζευγάρια της φάσης των πλέι οφ του Champions League Οι πρώτες αναμετρήσεις για τον τελευταίο προκριματικό γύρο της κορυφαίας διασυλλογικής ευρωπαϊκής διοργάνωσης θα διεξαχθούν στις 16-17 Αυγούστου και οι αγώνες ρεβάνς στις 23-24 του ίδιου μήνα. Οι δέκα νικήτριες παίρνουν το πολυπόθητο εισιτήριο για τη φάση των ομίλων.
Αναλυτικά τα ζευγάρια:
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
Βίσλα Κρακοβίας (Πολωνία)-ΑΠΟΕΛ (Κύπρος)
Μακάμπι Χάιφα (Ισραήλ)-Γκενκ (Βέλγιο)
Ντιναμό Ζάγκρεμπ (Κροατία)-Μάλμε (Σουηδία)
Κοπεγχάγη (Δανία)-Βικτόρια Πλζεν (Τσεχία)
ΜΠΑΤΕ Μπορίσοφ (Λευκορωσία)-Στουρμ Γκρατς (Αυστρία)
ΜΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ
Οντένσε (Δανία)-Βιγιαρεάλ (Ισπανία)
Τβέντε (Ολλανδία)-Μπενφίκα (Πορτογαλία)
Αρσεναλ (Αγγλία)-Ουντινέζε (Ιταλία)
Μπάγερν Μονάχου (Γερμανία)-Ζυρίχη (Ελβετία)
Λιόν (Γαλλία)-Ρούμπιν Καζάν (Ρωσία)

ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ?

Πλαφόν στην αμόλυβδη σε Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και Χίο


Την επιβολή πλαφόν στην απλή αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, στις περιφέρειες Δωδεκανήσου, Κυκλάδων και Χίου, και ταυτόχρονα Ανώτατης Τιμής Χονδρικής πώλησης στις ενότητες Δωδεκανήσου και Χίου, αποφάσισε το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Από το Σάββατο 6 Αυγούστου 2011, το υπουργείο επιβάλει ανώτατη τιμή χονδρικής και λιανικής πώλησης στις 3 περιοχές της χώρας όπου σημειώνονται αδικαιολόγητα υψηλές λιανικές τιμές, παρά το γεγονός ότι υπόκεινται στο καθεστώς του χαμηλού συντελεστή ΦΠΑ (16%).
Οι ανώτατες τιμές καταναλωτή διαμορφώνονται στους τρεις νομούς ως εξής:
- Δωδεκάνησα: 1,704 €/λ
- Κυκλάδες: 1,705 €/λ
- Χίος: 1,719 €/λ
Ταυτόχρονα, οι ανώτατες τιμές χονδρικής στους 2 νομούς διαμορφώνονται ως εξής:
- Δωδεκάνησα: 1,634 €/λ
- Χίος: 1,649 €/λ
Σύμφωνα με το υπουργείο το όφελος για τον καταναλωτή αναμένεται να διαμορφωθεί από 13 έως 19,60 λεπτά το λίτρο.
http://www.newsbomb.gr 

Πλους οδηγίες προς ναυτιλλομένους από την Σκόπελο


ΠΡΟ ΤΟΥ ΑΠΟΠΛΟΥ
  • Ενημερώσου από τη Λιμενική Αρχή ή από οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο (Μ.Μ.Ε., Ο.Τ.Ε., κ.λ.π.) για τις επικρατούσες ή τις προβλεπόμενες, σύμφωνα με τα δελτία της ΕΜΥ, καιρικές συνθήκες στην θαλάσσια περιοχή που επιθυμείς να πλεύσεις.
  • EΧΕ ΥΠΟΨΗ ΣΟΥότι μερικές φορές ενδέχεται οι καιρικές συνθήκες να είναι δυσμενέστερες των αναμενόμενων.
  • Σε περίπτωση που αντιληφθείς κάτι τέτοιο, ανέβαλε το ταξίδι.
  • Ρίξε μια ματιά στον ουρανό. Μήπως το χρώμα του είναι: 
     *  Βαθύ μπλέ Σημάδι ότι θα σηκώσει αέρα.
*  Ελαφρά μπλέ Σημάδι ότι θα κάνει καλό και αίθριο καιρό.
*  Έντονα κόκκινο Σημάδι ότι θα χειροτερεύσει ο καιρός και υπάρχει  πιθανότητα να βρέξει.
*  Μήπως υπάρχουν διάσπαρτοι θύσανοι στον ουρανό; Σημάδι ότι επέρχεται κακοκαιρία. 
  • ΜΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕτην εκτέλεση του ταξιδιού, αν αισθάνεσαι κόπωση ή έχεις καταναλώσει αλκοολούχα ποτά.
  • Βεβαιώσου ότι έχεις περισσότερα καύσιμα πέρα απ’ αυτά που χρειάζεσαι για το συγκεκριμένο ταξίδι.
  • Έλεγξε αν υπάρχει στο σκάφος σου η προβλεπόμενη άδεια εκτέλεσης πλόων και στην περίπτωση που το σκάφος σου είναι ταχύπλοο, ΘΥΜΗΣΟΥ να πάρεις μαζί σου την άδεια χειριστή ταχυπλόου. 
  • Έλεγξε τη στεγανότητα του σκάφους σου. Μήπως υπάρχουν νερά στο εσωτερικό του;
  • Ενημέρωσε τους οικείους σου για τον προορισμό σου και την πιθανή ώρα επιστροφής.
  • Βεβαιώσου ότι έχεις μαζί σου κινητό τηλέφωνο.
ΠΡΟΣΕΞΕ!Έλεγξες την μπαταρία του αν είναι πλήρως φορτισμένη;
Αναλογίστηκες ότι η επικοινωνία μέσω κινητού τηλεφώνου ενδεχομένως, σε μια κατάσταση ανάγκης, να είναι δυνατή μόνο για ελάχιστο χρόνο ή καθόλου;
ΠΡΟΣΕΞΕ!Έλεγξε αν είναι σε καλή κατάσταση τα τηλεπικοινωνιακά μέσα του σκάφους σου, ώστε σε περίπτωση ανάγκης να ζητήσεις βοήθεια από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης ή την πλησιέστερη Λιμενική Αρχή, απευθείας, ή μέσω των παράκτιων σταθμών του ΟΤΕ.
  • Έχεις μαζί σου και παρέα; Γνωρίζουν την χρήση των σωσίβιων και των βεγγαλικών που υπάρχουν στο σκάφος σου; Αν όχι, δείξε τους εσύ.
ΒΕΒΑΙΩΣΟΥότι γνωρίζουν την χρήση των σωστικών μέσων του σκάφους σου.
  • Γνωρίζεις τα εφόδια τα οποία πρέπει να υπάρχουν υποχρεωτικά στο σκάφος σου; Εμείς σου παραθέτουμε λίστα με τα εφόδια, εσύ έλεγξε αν αυτά που έχεις στο σκάφος σου συμφωνούν με τη λίστα αυτή και, αν είναι σε καλή κατάσταση.
  • Τρία βεγγαλικά χεριού
  • Ένα καπνογόνο
  • Ένα φορητό πυροσβεστήρα τύπου CO2, αφρού ή σκόνης.
  • Ένα λευκό φανάρι, όταν το σκάφος σου δεν έχει μηχανή. Όταν έχει μηχανή, ένα λευκό περίβλεπτο (δηλαδή ορατό απ’ όλα τα σημεία του ορίζοντα) φανάρι, ένα κόκκινο στην αριστερή πλευρά και ένα πράσινο στη δεξιά ή μια τρίφωτη λυχνία.
  • Ένα ραδιόφωνο τρανζίστορ.
Έχε κατά νου ότι καλό είναι τόσο για τη δική σου ασφάλεια όσο και της παρέας σου να υπάρχουν στο σκάφος και τα ακόλουθα εφόδια:
  • Ένα ζευγάρι εφεδρικά κουπιά, έστω και αν το σκάφος σου έχει μηχανή.
  • Ένα κυκλικό σωσίβιο, με σχοινί τουλάχιστον 15μ.
  • Έναν φακό.
  • Έναν εφεδρικό πείρο.
  • Έναν κουβά.
  • Μια πλωτή άγκυρα.
  • Φαρμακείο που να έχει το απαραίτητο υλικό για την παροχή Α΄Βοηθειών.
  • Θα πάρεις στο ταξίδι και το παιδί σου; Φόρεσέ του σωσίβιο.
  • Μη μεταφέρεις περισσότερα άτομα από αυτά που γράφει η άδειά σου. Όσα μεταφέρεις καλό είναι να γνωρίζουν κολύμπι.ΠΡΟΣΕΞΕ! Αν το σκάφος σου είναι ταχύπλοο, τα άτομα αυτά πρέπει να γνωρίζουν κολύμπι οπωσδήποτε.
  • Γνωρίζεις καλά την θαλάσσια περιοχή που επιθυμείς να πλεύσεις;Συμβουλεύτηκες ενημερωμένους ναυτικούς χάρτες για τον εντοπισμό τυχόν ναυτιλιακών κινδύνων (υφάλων, ναυαγίων, αβαθών)ΜΗΝ ΤΟ ΑΜΕΛΗΣΕΙΣ. Αναλογίσου τί οδυνηρές επιπτώσεις για σένα και την παρέα σου μπορεί να προκαλέσει η προσάραξη ή ακόμα και η βύθιση του σκάφους σου.
  • Αν το σκάφος που χειρίζεσαι είναι εκμισθούμενο, έχε κατά νου ότι πριν από την ανατολή και μετά τη δύση του ηλίου απαγορεύεται η χρήση του.
  • Η εκκίνηση/ επιστροφή του σκάφους σου, με χρήση κινητήρα, επιτρέπεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α)από / προς τις εγκαταστάσεις ελλιμενισμού σου (λιμένες, μαρίνες, καταφύγια).   
β)από / προς κεκλιμένα επίπεδα (γλίστρες), που έχουν κατασκευασθεί για την ανέλκυση και καθέλκυσή του σκάφους, εφόσον σε απόσταση πενήντα (50) μέτρων εκατέρωθεν της πορείας σου δεν υπάρχουν λουόμενοι ή κινούνται εντός οριοθετημένου διαύλου, ο οποίος εκτείνεται σε απόσταση εκατό (100) μέτρων στη συνέχεια της γλίστρας προς την ανοικτή θάλασσα.
γ)από / προς τον αιγιαλό, εκτός των λουτρικών εγκαταστάσεων, εφόσον:
(αα)πλέεις εντός οριοθετημένου διαύλου, πλάτους δέκα (10) μέτρων.
(ββ)σε απόσταση εκατό (100) μέτρων εκατέρωθεν της πορείας σου δεν υπάρχουν λουόμενοι πλέεις με ταχύτητα μέχρι τρεις (03) κόμβους, ή σε περίπτωση που υπάρχουν λουόμενοι πλέεις με ασφαλή ταχύτητα που δεν υπερβαίνει τον ένα (01) κόμβο, τηρώντας πορεία από / προς την ανοικτή θάλασσα.  

ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ 
  • Να τηρείς τους Κανόνες ασφαλούς πλεύσης και αποφυγής σύγκρουσης και γενικά να έχεις κατά νου πάντα τις ιδιαιτερότητες της θάλασσας και τους κινδύνους που εγκυμονούν η άγνοια και η έλλειψη εμπειρίας στο χώρο αυτό.
  •  Μην πλησιάζεις ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 200 μ. σε περιοχές όπου υπάρχουν λουόμενοι.
  • Σου αρέσει να κινείσαι κοντά στις  ακτές; Μπορείς να το κάνεις ΜΟΝΟΝ  σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν λουόμενοι και ΕΦΟΣΟΝ τηρείς ταχύτητα μικρότερη των  πέντε (05) μιλίων ανά ώρα.
  • Μήπως κατά την διάρκεια του πλου εντόπισες έναν σημαντήρα χρώματος κίτρινου, ο οποίος φέρει σημαία κίτρινη με διαγώνια κόκκινη γραμμή, στην οποία αναγράφονται τα γράμματα ΥΔ;                                                                     
ΠΡΟΣΕΞΕ!Ο σημαντήρας αυτός καταδεικνύει την ύπαρξη υποβρύχιου αλιέα (ψαροντουφεκά) στο σημείο εκείνο. Διάπλευσε αυτόν με αυξημένη προσοχή και σε απόσταση τουλάχιστον εκατόν πενήντα (150) μέτρων.
  • Μην πλησιάζεις τα απόνερα των διερχόμενων πλοίων.
  • Μην επιτρέπεις στα άτομα που επιβαίνουν στο σκάφος σου να μετακινούνται ή να κάθονται στην κουπαστή.
  • Μην κάνεις επικίνδυνους χειρισμούς ή ελιγμούς.
  • Ταξιδεύεις νύχτα; Άναψε τους προβλεπόμενους φανούς.
  • Έπαθε ατύχημα κάποιος από τους επιβαίνοντες; Δώσε τις πρώτες βοήθειες και ειδοποίησε την πλησιέστερη Λιμενική Αρχή.
ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ;
  • Ειδοποίησε με το VHFκάποιο παραπλέον πλοίο ή σκάφος ή την πλησιέστερη Λιμενική Αρχή ή με το κινητό σου τηλέφωνο το Θάλαμο Επιχειρήσεων ή όποια Λιμενική Αρχή έχεις καταχωρήσει σ’ αυτό (καλό είναι να καταχωρείς τα τηλέφωνα της Λιμενικής Αρχής που βρίσκεται στην περιοχή στην οποία διαμένεις και αυτών στην θαλάσσια περιοχή των οποίων ταξιδεύεις συνήθως με το σκάφος σου) και μεταβίβασε μόνο τα αναγκαία για τον εντοπισμό σου στοιχεία, τα οποία είναι:
  • Τα στοιχεία σου και ένα κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας .
  • Όνομα/λιμάνι λεμβολογίου του σκάφους.
  • Θέση (στίγμα) που βρίσκεσαι.
  • Φύση του κινδύνου.
  • Αριθμό επιβαινόντων.
  Μήπως εκεί  που βρίσκεσαι, το κινητό σου δεν έχει ‘σήμα’;
ΜΗΝ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ.
Πληκτρολόγησε τον τριψήφιο αριθμό 112.
Ο αριθμός αυτός είναι ο ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΗΣΗΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ.
Οπουδήποτε και αν είσαι, είτε έχει ‘σήμα’ το κινητό σου είτε δεν έχει, μπορείς ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ, να  πληκτρολογήσεις αυτόν τον αριθμό. Θα σου απαντήσει άμεσα ο εκτελών βάρδια χειριστής του ΟΤΕ ‘112 Θέση…’ και, ανάλογα με τη φύση του κινδύνου  ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΕΙ με:
Ασυνομία                     100
ΕΚΑΒ                          166
Πυροσβεστικό Σώμα      199
Λιμενικό Σώμα               108
Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα θα σε συνδέσει με το 108, όπου στη συνέχεια θα ακολουθήσεις τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.
ΕΧΕ ΥΠΟΨΗ:
Να μη χρησιμοποιείς ΑΣΚΟΠΑ αυτόν τον αριθμό, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙΣ.
ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ότι, άσκοπη χρήση μπορεί να ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ή ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ  ΒΟΗΘΕΙΑ.                                                                        
  • Χρησιμοποίησε την ημέρα τα καπνογόνα και τη νύχτα τα βεγγαλικά.
  • Χάλασε η μηχανή; Ρίξε την πλωτή άγκυρα.
  • Φόρεσε τόσο εσύ όσο και οι επιβαίνοντες τα σωσίβια.
  • Έπεσε κάποιο άτομο στη θάλασσα; Ρίξε αμέσως το κυκλικό σωσίβιο κρατώντας την άκρη του σχοινιού του και τράβηξέ το στο σκάφος. Πρόσεξε τη φορά του ανέμου! Τράβηξέ το από την υπήνεμη πλευρά του σκάφους.  
  • Σε περίπτωση πυρκαγιάς, χρησιμοποίησε τον πυροσβεστήρα.
  • Αν γίνει ατύχημα και το σκάφος σου ανατραπεί, μείνε κρατημένος πάνω του.
  • Αν είσαι Κυβερνήτης/ Ιδιοκτήτης ιστιοπλοϊκού σκάφους και διαθέτεις στο σκάφος σου βοηθητική μηχανή, να φροντίζεις να είναι πάντα σε καλή κατάσταση, για χρήση της σε περίπτωση ανάγκης.

Συλλήψεις για ναρκωτικά στο Βόλο

Συλλήψεις για ναρκωτικά στο Βόλο – Πνιγμός στη Μήλο – Τραυματισμός σε Θ/Γ σκάφος στους Παξούς – Σύλληψη για ναρκωτικά στη Μυτιλήνη
Κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, σε κοινή επιχείρηση ανδρών του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Λάρισας και του Τμήματος Ασφαλείας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου συνελήφθησαν, μεσημβρινές ώρες χθες, στον Πλατύκαμπο Λάρισας, ένας 22χρονος ημεδαπός και ένας 24χρονος αλλοδαπός.
Οι ανωτέρω συλληφθέντες προσήλθαν με δίκυκλη μοτοσικλέτα σε προκαθορισμένη συνάντηση με στέλεχος του Λ.Σ.–ΕΛ.ΑΚΤ και προσπάθησαν να του πουλήσουν μία νάιλον σακούλα με αποξηραμένη κάνναβη σε φούντα, βάρους 629,7 γραμμαρίων, αντί του ποσού των χιλίων (1.000) ευρώ.
Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Λάρισας, ενώ η προαναφερόμενη ποσότητα ναρκωτικών, η δίκυκλη μοτοσικλέτα, δύο κινητά τηλέφωνα καθώς και το χρηματικό ποσό των εννιακοσίων σαράντα (940) ευρώ, που βρέθηκε μετά από νομότυπη έρευνα στην οικία του 24χρονου, κατασχέθηκαν.

Πυρκαγιά ξέσπασε πριν από λίγα λεπτά της ώρας, σε σημείο της Μεγάλης Βελανιδιάς κοντά στη Ν. Αγχίαλο.

Πυρκαγιά αυτή την ώρα σε τροχόσπιτο στη Μ. Βελανιδιά
Πυρκαγιά ξέσπασε πριν από λίγα λεπτά της ώρας, σε σημείο της Μεγάλης Βελανιδιάς κοντά στη Ν. Αγχίαλο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εντός του χώρου της φωτιάς, βρίσκεται τροχόσπιτο, χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές. Επί τόπου έσπευσαν οχήματα με άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βόλου.

Έξοδος με αεράκι

Ιδανικός καιρός μόνο για τους σέρφερ θα είναι αυτός του Σαββατοκύριακου, καθώς αναμένονται ισχυροί άνεμοι, ενώ σε αρκετές περιοχές θα σημειωθούν βροχές και σποραδικές καταιγίδες.
Στην Αττική ο καιρός θα είναι γενικά αίθριος, και μόνο το απόγευμα θα σημειωθούν τοπικές νεφώσεις. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 και στα ανατολικά πρόσκαιρα 6 μποφόρ . Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 24 έως 35 βαθμούς Κελσίου.
Στη Θεσσαλονίκη θα σημειωθούν νεφώσεις που παροδικά θα είναι αυξημένες και θα εκδηλωθούν τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες κυρίως τις απογευματινές ώρες. Οι άνεμοι θα πνέουν ασθενείς, πρόσκαιρα νότιοι 4 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 21 έως 30 βαθμούς Κελσίου.
Στη Μακεδονία και τη Θράκη αρχικά θα σημειωθούν τοπικές νεφώσεις με σποραδικές βροχές και πιθανές καταιγίδες στη δυτική και κεντρική Μακεδονία. Το μεσημέρι οι νεφώσεις θα αυξηθούν και θα εκδηλωθούν βροχές και πιθανώς ισχυρές καταιγίδες στη Μακεδονία και στις δυτικές περιοχές της Θράκης με εξασθένηση το βράδυ. Οι άνεμοι θα πνέουν ασθενείς και στα ανατολικά βορειοανατολικοί 4 με 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 15 έως 33 βαθμούς Κελσίου.
Στα νησιά του Ιονίου, την Ήπειρο, τη Δυτική Στερεά και τη Δυτική Πελοπόννησο ο καιρός θα είναι γενικά αίθριος αλλά το απόγευμα στα ηπειρωτικά θα αναπτυχθούν νεφώσεις και θα εκδηλωθούν σποραδικές βροχές και καταιγίδες στην Ήπειρο κυρίως στα ορεινά και πιθανόν στα υπόλοιπα ορεινά. Οι άνεμοι θα πνέουν βορειοδυτικοί 3 με 4 και το απόγευμα στο Ιόνιο πρόσκαιρα τοπικά 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 18 έως 33 βαθμούς Κελσίου.
Στη Θεσσαλία, την Ανατολική Στερεά, την Εύβοια και την Ανατολική Πελοπόννησο θα σημειωθούν τοπικές νεφώσεις στα βόρεια. Το μεσημέρι θα αναπτυχθούν νεφώσεις και στις υπόλοιπες περιοχές και θα εκδηλωθούν σποραδικές βροχές και καταιγίδες στη Θεσσαλία, την κεντρική στερεά και πιθανώς στα ορεινά των υπόλοιπων περιοχών. Οι άνεμοι θα πνέουν ασθενείς και στα ανατολικά βόρειοι βορειοανατολικοί 5 και από το απόγευμα τοπικά 6 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 19 έως 35 βαθμούς Κελσίου. Στα βόρεια έως 32 βαθμούς Κελσίου.

Στις Κυκλάδες και την Κρήτη ο καιρός θα είναι αίθριος. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 4 με 6 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 23 έως 30 βαθμούς Κελσίου και στην Κρήτη έως 34 βαθμούς Κελσίου.
Στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα ο καιρός θα είναι γενικά αίθριος. Οι άνεμοι θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις 4 με 6 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 23 έως 34 βαθμούς Κελσίου. Στα νότια έως 31 βαθμούς Κελσίου.
Ο καιρός το Σάββατοκύριακο
Για το Σάββατο στην κεντρική Μακεδονία, την ανατολική Θεσσαλία, τις Σποράδες και την βόρεια Εύβοια αναμένονται νεφώσεις με σποραδικές βροχές και καταιγίδες κυρίως τις απογευματινές ώρες και βελτίωση το βράδυ. Στις υπόλοιπες περιοχές ο καιρός θα είναι γενικά αίθριος, τις απογευματινές ώρες όμως στα ηπειρωτικά θα αναπτυχθούν τοπικές νεφώσεις και στα ορεινά θα εκδηλωθούν τοπικοί όμβροι.
Οι άνεμοι θα πνέουν στα δυτικά ασθενείς, στα ανατολικά από βόρειες διευθύνσεις 4 με 6 και πρόσκαιρα στο ανατολικό Αιγαίο 7 μποφόρ. Η θερμοκρασία αναμένεται να σημειώσει μικρή άνοδο στα δυτικά.
Την Κυριακή ο καιρός θα είναι καλύτερος και γενικά αίθριος σε όλη τη χώρα. Το απόγευμα στα ηπειρωτικά θα σημειωθεί τοπική συννεφιά με πιθανότητα πρόσκαιρων βροχών στα βόρεια ορεινά.

Το νέο ωράριο στο Δημόσιο

40 αντί για 37,5 οι ώρες εργασίας

Πέντε διαφορετικές επιλογές έχουν οι δημόσιοι υπάλληλοι για την ώρα προσέλευσης και αποχώρησης από την εργασία τους.
Μετά την αύξηση των ωρών απασχόλησης από 37,5 σε 40 την εβδομάδα, η ώρα προσέλευσης και αποχώρησης, κατ΄ επιλογή των υπαλλήλων, ορίζεται ως εξής:

Ώρα προσέλευσης: 07.00 και αποχώρησης: 15.00
Ώρα προσέλευσης: 07.30 και αποχώρησης: 15.30
Ώρα προσέλευσης: 08.00 και....
αποχώρησης: 16.00
Ώρα προσέλευσης: 08.30 και αποχώρησης: 16.30
Ώρα προσέλευσης: 09.00 και αποχώρησης: 17.00.

Η αίτηση επιλογής του ωραρίου εργασίας θα πρέπει να υποβληθεί από τους υπαλλήλους ως τις 8 Αυγούστου 1011.

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Δήμων στα οποία υπηρετούν τρεις και περισσότεροι μόνιμοι υπάλληλοι του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών, θα λειτουργούν από Δευτέρα έως και Παρασκευή από 07.30 έως 20.00 και το Σάββατο από 08.00 έως 14.00.

Ειδικότερες ρυθμίσεις που καθιερώνουν περισσότερες ώρες εισόδου του κοινού την ημέρα εξακολουθούν να ισχύουν.

Ειδικά για τις ΔΟΥ, το πέρας εισόδου του κοινού ορίζεται στις 14.30, χωρίς να θίγεται η καθορισμένη ώρα έναρξης εισόδου.

Η είσοδος του κοινού στα γραφεία πρωτοκόλλου και στα Γραφεία Υποδοχής Πολιτών επιτρέπεται από 07.30.

newsit.gr
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/08/blog-post_4962.html 

ποιος βλάκας ενοχλείτε από την κυριακάτικη λειτουργία στην Σκόπελο από της εκκλησίες?

ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ > ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΟΙ...ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΣΙΩΠΗΤΗΡΙΟ!

Τέλος στη χρήση της καμπάνας προτείνει νέα νομοθετική ρύθμιση για την αντιμετώπιση του…«περιβαλλοντικού θορύβου» την οποία έχει ετοιμάσει το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Το νομοσχέδιο, προβλέπει περιορισμό και έλεγχο της έντασης με την οποία χτυπούν οι καμπάνες των εκκλησιών.Το έτοιμο σχέδιο ΚΥΑ
(Κοινή Υπουργική Απόφαση), το οποίο είχε ολοκληρώσει η τέως υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, έρχεται να «τακτοποιήσει» θεσμικά αυτό που έχει επισημάνει με πόρισμά του ο «Συνήγορος» του Πολίτη, τις επιπτώσεις δηλαδή του θορύβου από τις καμπάνες για τις οποίες…υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες αποφάσεις δικαστηρίων!
Για αυτό το αρμόδιο υπουργείο αποφάσισε να προτείνει μέτρα ώστε να θεσμοθετηθούν οι κατάλληλες αποφάσεις οι οποίες θα διασφαλίζουν την…προστασία του περιβάλλοντος και την τάξη(μας δουλεύουνε κανονικά)!
«Οι υφιστάμενες πολιτικές που αφορούν τον θόρυβο είναι πολύ περιορισμένες στην Ελλάδα. Επί της ουσίας στη χώρα μας ποτέ δεν υπήρξε ολοκληρωμένος σχεδιασμός για την ηχορρύπανση. Μόνον“πυροσβεστικά”, δηλαδή εκ των υστέρων, ελήφθησαν όσα μέτρα ελήφθησαν και αυτά με την περιορισμένη αποτελεσματικότητα που είχαν» λέει ο κ. Ρουσέτος Λειβαδάρος, μέλος της Μόνιμης Επιστημονικής Επιτροπής Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/08/blog-post_7375.html#more
πάνε να μας κάνουν και άθεους τώρα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ  ήμαρτον κύριε

Στις Σποράδες μετά από 12 χρόνια ... και η ιστορία του Κυπέλλου και στην ΣΚΟΠΕΛΟ!!!

Ετοιμάζεται να γράψει ιστορία η Διεθνείς Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Βορείου Αιγαίου, αφ’ ενός μεν γιατί επιστρέφει μετά από 12 χρόνια στη Σκόπελο και αφετέρου γιατί ο αριθμός των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών των ιστιοπλοϊκών σκαφών που θέλουν να πάρουν μέρος στους αγώνες, αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Η καρδιά της φετινής διοργάνωσης θα χτυπά στις Βόρειες Σποράδες με κεντρικό λιμάνι τη Σκόπελο, από τις 6 έως τις 13 Αυγούστου, με μια σειρά 7 αγώνων που θα ποικίλουν αναλόγως των καιρικών συνθηκών.
Υπολογίζεται ότι ο αριθμός των σκαφών θα ξεπεράσουν τα 50 εάν κρίνουμε από τις συμμετοχές, μεταξύ τους βρίσκονται μερικά από τα πιο αγωνιστικά σκαριά της χώρας και με κυβερνήτες που τυγχάνουν παγκόσμιας αναγνώρισης.
Η νέα διάσταση που έχει δώσει την αφορμή στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού να δείξει ενδιαφέρον για τους αγώνες είναι η συνδιοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ανοικτής Θάλασσας του διοργανωτή Ναυτικού Ομίλου Ανοικτής Θάλασσας με την Eπιτροπή Ανοικτής Θάλασσας και φυσικά την Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία.

Οι αγώνες του Ν.Ο.Α.Θ αποτελούν την αξιόπιστη λύση για την αγωνιστική ταυτότητα της ιστιοπλοΐας ανοικτής θάλασσας και η μεταφορά της έδρας από το Πόρτο Καρράς στις Σποράδες, έχει δώσει τη δυνατότητα σε πολλούς ομίλους της χώρας (18 στο σύνολό τους), να πάρουν μέρος σε αγώνες υψηλής ποιότητας.
Η διεκδίκηση και φέτος του επαμειβόμενου κυπέλου "Γιάννης Καρράς" - θεσμός που κρατάει από το 1981- αποτελεί την κορύφωση του ενδιαφέροντος όλων, με το νικητή να κρατάει στην κατοχή του το βαρύτιμο έπαθλο για ένα χρόνο.

Η ιστορία του Κυπέλλου


Μπορεί το επαμειβόμενο κύπελλο του αειμνήστου Γιάννη Καρρά να έθεσε την βάση για μια πιο ποιοτική, ανταγωνιστική και ευρύτερη διοργάνωση, το 1981, αλλά το Κύπελλο Βορείου Αιγαίου θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης.
Αυτό είναι το έτος από το ποίο άρχισε να γράφεται η ιστορία και φτάσαμε 32 χρόνια μετά σε μία ακόμη διοργάνωση ίσως την καλύτερη, όχι όσον αφορά τον αριθμό των σκαφών , όσο την ποιοτική αναβάθμιση της και τον άκρως αγωνιστικό χαρακτήρα της .
Στα χρόνια που μεσολάβησαν ο θεσμός πέρασε από «χίλια μύρια κύματα» όπως η ματαίωση του το 1978 λόγω του σεισμού της Θεσσαλονίκης – χρονιά που πέρασε αλώβητος στην συνέχεια- την αντιμετώπιση του ως ένα τοπικό γεγονός, την εκτόξευσή του ως ένα πανελλήνιο γεγονός, την μεταφορά του από την Σκόπελο στο Πόρτο Καρράς, την διεθνοποίηση του, την από το 2001 φθορά του, μέχρι την εγκατάλειψή του την επόμενη χρονιά, την παντελή απουσία του από τα δρώμενα της ανοιχτής θάλασσας μέχρι το 2006 και την εντυπωσιακή επιστροφή του υπό την σκέπη του Ναυτικού Ομίλου Ανοιχτής Θάλασσας.
Το 2006 είναι χρονιά ορόσημο για το «come back» μίας διοργάνωσης που ξαναγέμισε τους φίλους της, τους είδε πολυπληθέστερους, πιο δυνατούς, ορεξάτους και το 2007 πιο αγωνιστικούς κάνοντας έδρα της διοργάνωσης του πανελλήνιου πρωταθλήματος Χ-35 στους αγώνες του ΝΟΑΘ στο Πόρτο Καρράς.
Τέσσερις φορές το «βαρύτιμο» έπαθλο του Γιάννη Καρρά κατακτήθηκε από Τούρκους, ενώ δύο σκάφη το MOGWAI και το TUTTI FRUTTI έχουν από δύο πρωτιές. Όσον αφορά τον πολυνίκη κυβερνήτη αυτοί είναι τρεις: Ο Δημήτρης Φέσσας, ο Γιώργος Έρτσος οι όποιοι κατέκτησαν από τρεις φορές ο καθένας τον επίζηλο τίτλο με διαφορετικά σκαριά, όπως και ο Ορχάν Τουκέρ (Τουρκία), ο οποίος αγωνίστηκε με τρία διαφορετικά σκάφη.
Το 1981 το ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Θόδωρου Αγγελόπουλου ήταν ο νικητής του κυπέλλου την πρώτη της θεσμοθέτησης του.
Τις επόμενες τρεις χρονιές οι αγώνες μεταφέρθηκαν στην Σκόπελο με το SARACEN να κερδίζει το 1982 έχοντας τον Τάκη Πριτσούλη στο τιμόνι.
Το 1983 το σκάφος της Λορέτας Κωνταντινίδη με τον Αχιλλέα Δερματόπουλο κυβερνήτη κέρδισε με το LSD και το 1984 ήταν η πρώτη εμφάνιση του Γιώργου Έρτσου με το ΓΛΑΥΚΗ και η πρώτη νίκη του.
Από το 1985 η διοργάνωση επιστρέφει στο Πόρτο Καρράς και ο Δημήτρης Φέσσας κερδίζει με το MOGWAI.
Το 1986 νίκη για το BOHEM του Ντίνου Σταμπουλή, αλλά το 1987 ο Δημήτρης Φέσσας με το MOKWAI ανταποδίδει.
Από την Αθήνα έρχεται το ΠΑΝΔΑΙΜΟΝΙΟ με τον Άλκη Λογοθέτη και κερδίζει το 1988.
Δυναμική εμφάνιση του Κώστα Μπουτάρη το 1989 και πρωτιά με το ΜΠΟΥΚΑΔΟΥΡΑ.
Το 1990 οι Τούρκοι προσεγγίζουν την διοργάνωση και κερδίζουν με το INDIGO και τον Ορχάν Τουκέρ γνωστό καλό ιστιοπλόο. Το 1991 ο Δημήτρης Φέσσας είναι ο πιο γρήγορος με το FIGHTING IRISH, οι Τούρκοι επιμένουν το 1992 φέρνοντας ένα από τα πιο γρήγορα σκαριά της Ευρώπης, το PROVEZZA ΙΙ και παίρνουν το κύπελλο στην Τουρκία έχοντας πάλι τον Ορχάν Τουκέρ στο τιμόνι (μαζί με τον Εργκίν Ιμπρέ).
Το 1993 ο Θόδωρος Αγγελόπουλος πεισμώνει και στέλνει στον Τορωναίο το CRETA. Ένα εντυπωσιακό, μεγαλεπήβολο και μπλε χρώματος σκαρί το οποίο έχει στο τιμόνι τον Τάσο Μπουντούρη. Νικητής στην Ελληνοτουρκική μάχη το CRETA.
Το οποίο όμως δεν έρχεται το 1994 και οι Τούρκοι με πιο γρήγορο σκάφος το PROVEZZA ΙΙΙ και πάντα τους Ορχάν Τουκέρ, Εργκίν Ιμπρέ στο τιμόνι κερδίζουν.
Στην ζωή της ανοικτής θάλασσας ήδη έχουν μπει τα «ΩΚΥΑΛΟΣ» του Γιάννη Κωστόπουλου και ο Γιώργος Έρτσος κάνει την διαφορά με το ΩΚΥΑΛΟΣ VII το 1995.
Ο πάντα συνεπής, στο ραντεβού με τους αγώνες του Πόρτο Καρράς Σταύρος Τσάβαλος, κερδίζει το 1996 με το ΕΡΥΤΟΣ και τον Κώστα Μάνθο στο τιμόνι.
Το 1997 πάλι ο Γιώργος Έρτσος με το ΩΚΥΑΛΟΣ ΙΧ φθάνει στην τρίτη του νίκη.
Το κύπελλο πάει πάλι Σκόπελο δυο χρόνιες. Το 1998 και το 1999 ο Μάκης Κοντογούρης με το TUTTI FRUTTI κερδίζει και τους δυο αγώνες. Το 2000 οι αγώνες φιλοξενούνται στο Ν. Μαρμαρά με την μεγαλύτερη συμμετοχή αφού μεσολάβησε και ο αγώνας Ελληνοτουρκικής φιλίας.
Ο Θόδωρος Τσουλφάς κερδίζει με το ALPHA CARD ELECTRON. Το 2001 ο θεσμός δοκιμάζεται με ελάχιστα σκάφη και το τουρκικό RETURN OF IDEFIX κερδίζει με τον Χαλούκ Μπαμπατζάν και την Νασλί Ιμπρέ στο τιμόνι.
Τις χρονιές 2002, 2003, 2004 και 2005 δεν έγιναν αγώνες και το 2006 με την επιστροφή στα κλασικά δεδομένα του θεσμού, νικητής είναι το GUAPA με τον Απόστολο Λεωνιδόπουλο στο τιμόνι, ύστερα από έντονη μάχη με το ELLINIX X.
To 2007 ο Γιώργος Ανδρεάδης φέρνει ένα γρήγορο σκαρί και με ευέλικτο όσο και ομοιογενές πλήρωμα κερδίζει το κύπελλο με το MELITI V.

Το 2008 το σκάφος ACES με ιδιοκτήτες τους Βενέτη - Καραγεωργίου - Πανανάκη - Χατζηκυριακάκη είναι ο νικητής του overall.
Tο 2009 το σκάφος ELLINIXX ιδιοκτησία του Χρήστου Παναγιώτου και Δημήτρη Διαμαντή, με κυβερνήτη τον Στέργιο Λεονταρίδη κέρδισε το κύπελλο.
To 2010 πηγαίνει στην κατοχή του κυβερνήτη του BAXIMUS, Θανάση Μπαξεβάνη που θα το κρατήσει για ένα χρόνο, επιστρέφοντας το λίγο πριν ξεκινήσει η επόμενη διοργάνωση.
Το επαμειβόμενο κύπελλο περιμένει στον χώρο των απονομών, τον επόμενο που θα το χαράξει και θα το κρατήσει για το 2011. 

Απατεώνας στη Σκιάθο - εκμετάλλευση τουριστών

Είμαι ένας από τους χιλιάδες ανυποψίαστους παραθεριστές που επισκέφτηκαν την όμορφη Σκιάθο το φετινό καλοκαίρι, προσπαθώντας να ξεφύγω έστω και για λίγο από τα πολλά...
προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και να περάσω λίγες ημέρες ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης. Θα ήθελα να παραθέσω το εξής περιστατικό που μου συνέβη για να αποτρέψω όσο το δυνατόν μελλοντικά παρόμοια περιστατικά από «επαγγελματίες» οι οποίοι δυσφημούν με τις πράξεις τους και με τη συμπεριφορά τους το πανέμορφο νησί τους, αποτρέποντας να το επισκευθούν μελλοντικά. Όπως κάνω κάθε χρόνο που επισκέπτομαι νησί έτσι και φέτος νοίκιασα ένα μηχανάκι να μπορώ να μετακινούμαι με την άνεση μου σε όλα τα μέρη του νησιού. Πήγα στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων και μοτοσικλετών του Αϊβ... καθώς ήταν το πρώτο που βρήκα μπροστά μου. Χωρίς να το πολυσκεφτώ ρώτησα αν υπάρχει διαθέσιμο μηχανάκι, τιμές κτλ. Μου είπαν ότι υπάρχει ένα το οποίο είναι κατοστάρι αλλά είχε πρόβλημα στο μπουζί και ότι το έχουν επισκευάσει πλέον. Εντωμεταξύ η σέλα άνοιγε με δυσκολία με κίνδυνο όταν την άνοιγα να έσπαγε, έλειπε και ένας καθρέπτης και είχε και πάρα πολλές γραντζουνιές στα πλάγια καθώς και στα πλάγια της μάσκας. Δεν έδωσα πολύ μεγάλη σημασία η τιμή μου φάνηκε λογική (18 ευρώ τη μέρα –παρόλο που το νοίκιασα από Παρασκευή στις 1 το μεσημέρι μέχρι τη Κυριακή στις 20¨30 δηλ. 2κ1/2 ημέρες μου λέει 55 ευρώ (3 ημέρες x 18 euro = 54 και όχι 55) – δεν έδωσα σημασία για ένα ευρώ και του χάρισα και μισή ημέρα). Το μηχανάκι το είδα πριν το πάρω είδα τις γραντζουνιές και δεν έδωσα σημασία καθώς δεν πίστευα τι θα επακολουθούσε. Την ημέρα της επιστροφής κι ενώ το παρέδωσα και μία ώρα νωρίτερα, πάω να πάρω το δίπλωμα μου από την υπάλληλο που είχε μέσα στο γραφείο και μου φωνάζει από έξω αυτός με ύφος ψαρωτικό αιφνιδιαστικό και απότομο «Εϊ εεε για έλα εδώ τι είναι αυτά;» αιφνιδιασμένος και απορημένος του απαντάω «Ποια για τι πράγμα μου λες» μου απαντάει «οι γραντζουνιές τι είναι όλα αυτά;;;;;!!!» του απαντάω εκνευρισμένος ότι αυτές οι γραντζουνιές υπήρχαν και ότι δεν είναι επαγγελματίας, δεν έχω καμία γραντζουνιά επάνω μου ούτε εγώ ούτε η κοπέλα μου και τα υπόλοιπα…αυτός συνέχισε υποστηρίζοντας τα δικά του. Ο σκοπός του ήταν εμφανής ήθελε να δει αν θα τσιμπήσω είδε ότι δεν τσίμπησα και ότι η τακτική του δεν πέρναγε σε μένα και τελικά υποχώρησε παραδίδοντας μου το δίπλωμα. Προφανώς θα είχε κερδίσει αρκετά χρήματα με παρόμοιες συμπεριφορές από προηγούμενους πελάτες ζητώντας τους χρηματική αποζημίωση για υποτιθέμενες ζημιές. Το γεγονός αυτό θα ήθελα να δημοσιευθεί για να αποφευχθούν παρόμοιες ενέργειες τόσο από τον συγκεκριμένο «επαγγελματία» όσο και για να αφυπνίσω τους ανυποψίαστους παραθεριστές που σε στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης μπορούν να πέσουν εύκολα θύματα παρόμοιων περιστατικών.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_4554.html 

Ξενοδοχείο Άλκηστης το καμάρι της Σκοπέλου



Το Alkistis Hotel είναι χτισμένο μέσα σε έναν ελαιώνα, σε απόσταση 1,5χλμ. από την πόλη της Σκοπέλου, και προσφέρει άρτια εξοπλισμένα δωμάτια με μικρή κουζίνα και δωρεάν Wi-Fi. Διαθέτει εστιατόριο με θέα στη μεγάλη πισίνα.
Τα στούντιο και διαμερίσματα του Alkistis είναι φωτεινά και ευρύχωρα, με παραδοσιακή επίπλωση, τραπεζαρία και καθιστικό. Άλλες εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν τηλεόραση επίπεδης οθόνης, DVD player και στεγνωτήρα μαλλιών. Όλες οι μονάδες διαθέτουν επίσης μπαλκόνι και θέα στην πισίνα ή στους γύρω κήπους.
Το εστιατόριο του ξενοδοχείου σερβίρει τοπικές σπιτικές λιχουδιές σε μια κομψή τραπεζαρία. Στο Alkistis υπάρχει διαθέτει επίσης pool bar που σερβίρει ζεστά και κρύα ροφήματα, φρέσκους χυμούς, σνακ και ποτά.
Η όμορφη παραλία του Στάφυλου απέχει 2,5 χλμ. Το Alkistis Hotel προσφέρει επίσης δωρεάν μεταφορά μετ' επιστροφής από και προς το κέντρο της πόλης της Σκοπέλου. Στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου παρέχεται δωρεάν ιδιωτικός χώρος στάθμευσης.
Το ξενοδοχείο ΑΛΚΗΣΤΙΣ διαθέτει διαμερίσματα 52 τμ και studio 35 τμ.
Τα ΙΣΟΓΕΙΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ διαθέτουν δύο ισόγειες βεράντες με κήπο (μία μπρος και μία πίσω, ενώ τα ΠΡΩΤΟΥ ΟΡΟΦΟΥ δύο μπαλκόνια ένα μπρος και ένα πίσω. Περιοχή : Σκόπελος
Τύπος ξενοδοχείου : Επιπλωμένα
    διαμερίσματα
Αρ. διαμερισμάτων : 25
Αριθμός κλινών : 67
Λειτουργία : 15/05 - 15/10
Παραλία : 2,5 χλμ
Λιμάνι  : 1,7 χλμ
Άτομα με Ε.Α. : Ναι
Δεκτά ζώα : Ναι
Το ξενοδοχειο ΑΛΚΗΣΤΙΣ, ο κήπος και η πισίνα        
Πισίνα Παιδική Πισίνα
Μπαρ Μπαρ Πισίνας
Εστιατόριο Χώρος Πιάνου
Αίθουσα TV Υπηρεσία Φαξ
Μίνι Μάρκετ Χρηματοκιβώτιο
Λεωφορείο Συνάλλαγμα
Κήπος Παιδική Χαρά
    Δωρεάν Πάρκιν
       
ΑΛΚΗΣΤΙΣ - Εσωτερικό υπνοδωματίου διαμερίσματος        
       
Κλιματισμός Ψυγείο
Τηλέφωνο Κουζίνα
Αφύπνιση    
    Ράδιο
Μπανιέρα    
Παιδικό Κρεβατάκι    
       
       
ΑΛΚΗΣΤΙΣ - Εσωτερικό καθιστικού διαμερίσματος Τηλέφωνο : 24240 23006/9
Χειμώνας : 210 8843922
Κινητό : 6944752941
Φαξ : 24240 22116
Χειμώνας   210 8843922
Email : alkhotel@otenet.gr
Ιστοσελίδα : www.alkistis.com
Διεύθυνση : Ξενοδοχείο ΑΛΚΗΣΤΙΣ
    Σκόπελος, 37003
    Μαγνησία

Αρχίζει το πρόγραμμα συγχωνεύσεων των εφοριών παει και από την Σκόπελο στον Βόλο η εφορία ?

Από την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει το φιλόδοξο πρόγραμμα του Υπουργείου οικονομικών, με σκοπό τη συγχώνευση και την κατάργηση εφοριών. Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός προβλέπει ότι οι 288 ΔΟΥ που υπάρχουν σήμερα θα γίνουν 30 μεγάλες με αντικείμενο κυρίως το ελεγκτικό έργο.

Μάλιστα, όπως είχε ανακοινωθεί, πριν από αρκετό χρονικό διάστημα, οι φορολογούμενοι θα εξυπηρετούνται είτε ηλεκτρονικά μέσω του TAXIS είτε μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών ΚΕΠ , με αποτέλεσμα όσες εφορίες απομείνουν να περιοριστούν στους ελέγχους για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, σε σύνολο 36 δισ. ευρώ εσόδων που εισπράχθηκαν το 2010, τα 22,77 δισ. ευρώ εισπράχθηκαν από 20 ΔΟΥ ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι οι 78 ΔΟΥ που βρίσκονται στο τέλος της κατάταξης από άποψη εσόδων εισέπραξαν μόλις 464 εκατ. ευρώ!
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_5806.html#more
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΚΟΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ?

Φόβοι ότι σήμερα τα χρηματιστήρια του κόσμου θα καταποντιστούν Σκοπελίτες προσοχή λοιπόν

 

Οι κερδοσκόποι απειλούν συθέμελα την Ευρωζώνη - Απρόβλεπτες οι εξελίξεις και για την Ελλάδα

- Μεγάλη πτώση στη Wall Street και φόβοι για ύφεση στις ΗΠΑ
- Προσπάθειες από τον Τρισέ με παρεμβάσεις στη δευτερογενή αγορά
- Πώς περιγράφει την κατάσταση ο έλληνας υπουργός Οικονομικών

Μετά από μικρή ανάπαυλα, τα ευρωπαϊκά Χρηματιστήρια ξαναγύρισαν σήμερα στο "κόκκινο" καθώς επανέκαμψαν οι φόβοι για διάδοση της οικονομικής κρίσης στις χώρες της ευρωζώνης και ιδίως στην Ισπανία και την Ιταλία.

Νωρίτερα ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Ζαν-Κλοντ Τρισέ ανακοίνωσε ότι θα ενισχυθούν τα έκτακτα προγράμματα αναχρηματοδότησης προς τον τραπεζικό τομέα με τη διενέργεια τουλάχιστον μίας εξάμηνης δημοπρασίας για την παροχή ρευστότητα και επιπλέον θα διατηρηθούν τα αντίστοιχα τριμηνιαία για όσο διάστημα χρειαστεί και πάντως ως το τέλος του έτους.

Η ανακοίνωση αυτή ωστόσο φαίνεται ότι δεν ήταν αρκετή για να επανέλθει η ηρεμία στις αγορές.

Λίγο μετά τις 18:00 (ώρα Ελλάδας) τα ευρωπαϊκά Χρηματιστήρια κατέγραφαν μεγάλες απώλειες: η Ζυρίχη έχανε 3,2%, το Μιλάνο 3,17%, και το Λονδίνο 3,08%--πριν κλείσει με πτώση 3,43%. Στο Παρίσι οι απώλειες ξεπέρασαν το 2% αλλά οι συναλλαγές διακόπηκαν λόγω τεχνικού προβλήματος ενώ στη Φρανκφούρτη ο δείκτης Dax έχανε 3,60% πέφτοντας στις 6.401 μονάδες, στο χαμηλότερο επίπεδο του έτους.

Στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης η συνεδρίαση ξεκίνησε με ισχυρή πτώση τόσο για το βιομηχανικό δείκτη Dow Jones (-2,28%) όσο και για το δείκτη Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας (-2,89%).

Σε όλο αυτό το κλίμα έκανε αίσθηση η παρέμβαση του Μ. Μπαρόζο.

Τα «τσουχτερά» επιτόκια με τα οποία ενδεχομένως και να εξαναγκαστούν να δανείζονται χώρες όπως η Ιταλία και η Ισπανία –όταν τα spread σπάνε αλλεπάλληλα ιστορικά ρεκόρ- πλήττουν και το νέο «πακέτο» στήριξης προς την χώρα μας.

Και αυτό γιατί εγείρονται ερωτηματικά για το τι θα γίνει όταν χρειαστεί να εισφέρουν αυτές οι δύο χώρες τα «μερίδια» τους προς νέα στήριξη της Ελλάδας και θα πρέπει να δανείζονται ακριβά για να μας δανείζουν …φθηνά!!
Με άλλα λόγια, Ιταλία και Ισπανία θα συγκεντρώνουν από τις αγορές κεφάλαια με επιτόκια της τάξης του 6% για να τα αποδώσουν στην Ελλάδα που θα τις εξοφλεί με επιτόκιο κοντά στο 4%!

Και αυτό βεβαίως χωρίς να συνυπολογιστεί η πιθανότητα να προσφύγουν οι ίδιες στον μηχανισμό.
Ανησυχία προκαλεί λοιπόν, ο κλοιός πιέσεων στις χώρες οι οποίες θα κληθούν να συμμετάσχουν στο νέο δάνειο που θα λάβει η χώρα τον Οκτώβριο. Ιταλία και Ισπανία βομβαρδίζονται στις αγορές χρέους, ενώ η φωτιά αγγίζει τώρα και τη Γαλλία.

Δεν είναι τυχαία ίσως η δήλωση του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου, ενώπιων της Βουλής, σύμφωνα με την οποία «βρισκόμαστε τώρα σε μία πολύ λεπτή φάση. Βλέπετε ότι πιέζονται μεγάλες χώρες, όπως Ιταλία και Ισπανία. Άρα υπάρχει μία πίεση στην καρδιά του ευρώ». Παρά τις δυσκολίες οι Βρυξέλλες καθησυχάζουν ότι η συμφωνία ισχύει και όλα τα κράτη θα τηρήσουν δεσμεύσεις τους απέναντι στη Ελλάδα.

Εκπρόσωπος της Κομισιόν πάντως δεν θέλησε να απαντήσει τι θα συμβεί αν, μία ή περισσότερες χώρες, επικαλούμενη την δική της κρίση χρέους, αρνηθεί να καταβάλει τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας.
«Λίγα λόγια» και … πολύ ψυχραιμία ζήτησε από όλους, ο υπουργός Οικονομικών, όσον αφορά στις διαδικασίες για τη συμμετοχή των ιδιωτών στο ελληνικό "πακέτο"  διάσωσης. Το μήνυμα που έστειλε, μιλώντας στο Κοινοβούλιο, ήταν πως απαιτείται «πειθαρχία» στο εσωτερικό της χώρας, επειδή ό,τι συμβαίνει ή λέγεται εδώ, μεταδίδεται αυτομάτως και στο εξωτερικό:

«Θέλει πειθαρχία στο εσωτερικό» τόνισε «με την έννοια να μη δημιουργούμε μόνοι μας προβλήματα στον εαυτό μας».
Ο κ. Βενιζέλος έθεσε ουσιαστικά το πλαίσιο στο οποίο θα γίνει τις επόμενες μέρες και εβδομάδες η διαδικασία της ανταλλαγής ομολόγων ή ακόμα και της «επιλεκτικής χρεοκοπίας».

«Έχουμε βάλει τις αποφάσεις στις ράγες, όλα θα γίνουν επαγγελματικά, ταχύτατα, την κρίσιμη στιγμή της μετάβασης» τόνισε, δίνοντας σαφώς το στίγμα ότι οι κινήσεις θα γίνουν με "διακριτικότητα" από τεχνοκράτες που γνωρίζουν το αντικείμενο, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Με τη διαδικασία που ετοιμάζεται για την συμμετοχή των ιδιωτών κατόχων ελληνικών ομολόγων, τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρίες θα κληθούν να τα ανταλλάξουν με άλλα «μακράς διαρκείας». Μέσα σε λίγες μέρες πρέπει να επέλθει συμφωνία ώστε να αλλάξουν χέρια κρατικά ομόλογα άνω των 106 δισ. ευρώ. Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να συνδυασθεί -για πολύ μικρό χρονικό διάστημα- με την αναγγελία περί «επιλεκτικής χρεοκοπίας» της Ελλάδας από τους ξένους οίκους αξιολόγησης. Αλλά ο κ.Βενιζέλος τόνισε πως όλες οι κινήσεις γίνονται ψύχραιμα και πολύ προσεκτικά, όπως απαιτούν οι περιστάσεις.

Αλλο ένα χτύπημα στον τουρισμό και στην Σκόπελο συγχρόνως αυτή είναι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

Ακριβότερα κατά… 23% ΦΠΑ χυμοί, νερό και αναψυκτικά


Το νερό… νεράκι θα πούν οι Έλληνες καταναλωτές από 1η Σεπτεμβρίου καθώς διευκρινιστική εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών προβλέπει πως νερά, χημοί και αναψυκτικά μετατάσσονται στον κανονικό συντελεστή ΦΠΑ 23%.
Η εγκύκλιος ορίζει πως ο “φουσκωμένος” συντελεστής ΦΠΑ 23% από 13% που ισχύει σήμερα θα ισχύσει για…
-Τα νερά στα οποία περιλαμβάνονται και τα μεταλλικά και αεριούχα νερά με προσθήκη ζάχαρης ή άλλων γλυκαντικών ή αρωματισμένα και άλλα μη αλκοολούχα ποτά.
-Τα αεριούχα νερά ή τεχνητά μεταλλικά νερά.
-Τα έτοιμα ροφήματα και αναψυκτικά. Η εγκύκλιος αναφέρει ότι ως έτοιμα ροφήματα νοούνται και τα παρασκευάσματα με βάση τον καφέ και το τσάι.
-Οι χυμοί φρούτων ή λαχανικών.
Με την ίδια εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών ορίζεται ότι πέραν του ειδικού φόρου κατανάλωσης που θα επιβληθεί από την 1η Σεπτεμβρίου στο φυσικό αέριο, ο ΦΠΑ 13% στο φυσικό αέριο θα υπολογίζεται και επί του ειδικού φόρου κατανάλωσης.

Σύσκεψη για τον καταδυτικό τουρισμό στην Αλόννησο



 
 
 
 
 
 
Υπό τον περιφερειάρχη Κ. Αγοραστό

«Βαδίζουμε σε διαδικασία «Αναθεώρησης» του ΕΣΠΑ, προκειμένου να επιταχύνουμε πλήρως το Πρόγραμμα και την απορρόφησή του, δίνοντας έργα και εργασία στην τοπική κοινωνία και με απώτερο στόχο την ανάπτυξη της Θεσσαλίας σε εθνικό αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο. Στόχος πολύ σημαντικός, στόχος ευθύνης, αλλά ιδιαίτερα δύσκολος στην περίοδο οικονομικής δυστοκίας που διανύουμε. Για το λόγο αυτό απαιτείται η πολύ στενή συνεργασία όλων μας, εργασία και ταχύτητα από τον καθένα ξεχωριστά, για την επίτευξη των κοινών στόχων μας», τόνισε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αλόννησο για θέματα επιτάχυνσης του ΕΣΠΑ με τη συμμετοχή του δημάρχου κ. Πέτρου Βαφίνη, των αντιδημάρχων κ.κ. Ορέστη Παπαχρήστου και Νίκου Αγάλλου, της προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ζαφειρούλας Αναγνώστου και των δημοτικών συμβούλων Π. Αναγνώστου, Μ. Βασιλείου, Π. Βλάικου, Χαρ. Θεοδώρου, Μ. Αναγνώστου, Κ. Δροσάκη, Β. Καλογιάννη, Α. Καρακατσάνη.

Άλλα έργα
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ετέθησαν στο μικροσκόπιο αναλυτικά τα έργα του Δήμου Αλοννήσου και εξετάστηκε η πορεία υλοποίησης των ήδη ενταγμένων. Αναλυτικότερα συζητήθηκαν:
- Η πρόταση που κατατέθηκε στο Πρόγραμμα ΕΠΠΕΡΑΑ από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για τα δύο έργα συνολικού προϋπολογισμού 7,5 εκατ. ευρώ που αφορούν το ταχυδιυλιστήριο και την ύδρευση της Αλοννήσου, καθώς και η πρόταση για τον Βιολογικό Καθαρισμό
- Το Σχέδιο Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτών Πόλεων (ΣΧΟΟΑΠ) Δήμου Αλοννήσου η μελέτη του οποίου χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας
- Το αλιευτικό καταφύγιο στο Βότση προϋπολογισμού 2 εκ. ευρώ το οποίο μπορεί να προταθεί για χρηματοδότηση από τομεακό πρόγραμμα τυο Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας
- Το Leader Αλιείας
- Το ζήτημα της νομιμοποίησης των αλιευτικών έργων και της ρύθμισης των πρόστιμων που έχουν επιβληθεί από την πολιτεία
- Τα ώριμα έργα που σύμφωνα με το Δήμαρχο Αλοννήσου πρόκειται να προταθούν στις ανοικτές προτάσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας και αφορούν: 1) Προσθήκη αιθουσών και γραφείου δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείο Αλοννήσου προϋπολογισμού 650.000 ευρώ, 2) Αποκατάσταση και ανάδειξη μεταβυζαντινών εκκλησιών Αλοννήσου προϋπολογισμού 467.000 ευρώ, 3) Αντιπλημμυρικά έργα – δίκτυα αποχέτευσης προϋπολογισμού 847.500 ευρώ
Έμφαση δόθηκε κατά τη συνάντηση στο ζήτημα του τουρισμού και στη σύνδεσή του με τη βιοποικιλότητα. Ιδιαίτερα σε ότι αφορά το θεματικό τουρισμό τα δύο είδη στα οποία αποφασίστηκε να δοθεί έμφαση είναι ο συνεδριακός και ο καταδυτικός τουρισμός, ενώ ζητήθηκε η παρέμβαση του περιφερειάρχη για τον αποχαρακτηρισμό των ναυαγίων ως αρχαιολογικών χώρων. Ο κ. Κ. Αγοραστός από την πλευρά του τόνισε: «Ανοίγει ένα νέο αναπτυξιακό κεφάλαιο για τον τόπο το οποίο ενισχύεται με τη δημιουργία για πρώτη φορά επισκέψιμων ενάλιων αρχαιολογικών χώρων. Είναι μια ρηξικέλευθη πρόταση ανάδειξης του θαλασσίου πλούτου της χώρας όσο και του αρχαιολογικού ναυτικού πολιτισμού και αποτελεί μια καινοτόμο πρόταση τουριστικής ανάπτυξης για τις Β. Σποράδες, που χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερο φυσικό κάλος και σημαντικής αξίας ενάλιο αρχαιολογικό πλούτο. Η επίτευξη του στόχου αυτού ο οποίος είναι απόλυτα εφικτός θα τοποθετήσει τη Θεσσαλία στο επίκεντρο της τουριστικής και καταδυτικής προσοχής της υφηλίου με σημαντικά οφέλη».
Κατά την περιοδεία του στην Αλόννησο ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας μαζί με το δήμαρχο και τους δημοτικούς συμβούλους επισκέφτηκαν το Κέντρο Υγείας όπου τέθηκαν «επί τάπητος» τα ζητήματα που απασχολούν το προσωπικό, τους κατοίκους και τους τουρίστες του νησιού. Ο κ. Αγοραστός επεσήμανε απ’ την πλευρά του την ανάγκη να γίνει άμεσα η αποδοχή της δωρεάς ακτινολογικού μηχανήματος που εκκρεμεί προς το Κέντρο Υγείας και δεσμεύτηκε να προωθήσει το αίτημα των τοπικών φορέων για την προμήθεια εξοπλισμού μέσω της ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Παράλληλα ο κ. Κώστας Αγοραστός επισκέφτηκε και το ημιτελές γυμναστήριο της Αλοννήσου για το οποίο δήλωσε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να ολοκληρωθεί καθώς είναι ένα έργο απαραίτητο κυρίως για τη νεολαία του νησιού, που θα δώσει προστιθέμενη αξία στον τόπο.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου