Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

Επιστολή αγωνίας του Δημάρχου Μεγίστης για το νησί του και για την ελληνική ΑΟΖ στην Αν.Μεσόγειο

Σοβαρότατες ανησυχίες και προβληματισμό προκαλεί στη Μεγίστη (Καστελόριζο) η έντονη φημολογία των τελευταίων μηνών ότι η ελληνική κυβέρνηση «έχει αποδεχθεί να εξαιρεθεί το ακριτικό νησί από την γενικότερη διαπραγμάτευση Ελλάδας - Τουρκίας για την οριοθέτηση των δικαιωμάτων κάθε χώρας» και ειδικότερα στα θέματα της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας.
Με αφορμή αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα και τα συνεχόμενα δημοσιεύματα για το συγκεκριμένο ζήτημα ο Δήμαρχος της νήσου Μεγίστη (Καστελόριζο) Π. Πανηγύρης έστειλε μία επιστολή στην εφημερίδα της Ρόδο, «Δημοκρατική της Ρόδου» όπου προσπαθεί να εκφράσει τα συναισθήματα και τις σκέψεις των κατοίκων του νησιού του για αυτό το ελληνοτουρκικό διπλωματικό παιχνίδι που παίζεται πίσω από τις κλειστές πόρτες και αφορά το νησί τους και την ελληνική ΑΟΖ στην Αν Μεσόγειο.
Εκφράζει την απορία του για το πώς γίνεται να γνωρίζουμε ότι στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ της Κρήτης και της Κύπρου υπάρχει τόσος πλούτος και παρόλα αυτά να μην κινητοποιούμαστε ως κράτος για την αξιοποίηση του.
Απορεί που ενώ μπορούμε δεν ανακηρύττουμε την ελληνική ΑΟΖ στην Αν. Μεσόγειο δίνοντας έτσι το έναυσμα για την εκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων που κρύβει η θάλασσα σε αυτή την περιοχή. Κοινοποιεί το φόβο του για τα σχέδια της Τουρκίας για την περιοχή και ευχαριστεί τους απανταχού Έλληνες που δείχνουν το ενδιαφέρον τους για το νησί και τους κατοίκους του με κάθε τρόπο. Ακολουθεί η επιστολή του Δημάρχου Μεγίστη. 
Κύριε Διευθυντά,
Παρακαλούμε όπως δημοσιεύσετε στο φύλλο της εφημερίδας σας την επιστολή μου η οποία απευθύνεται προς όλους τους Έλληνες μεταφέροντας για μια ακόμα φορά την αγωνία μας για το μέλλον του νησιού μας και των κατοίκων του. Επιστολή διαμαρτυρίας προς τους υπεύθυνους που δυστυχώς ακόμα και στους χάρτες των δελτίων καιρού δεν υπάρχει το νησί μας, δίνοντας δικαιώματα σε αυτούς που κατά καιρούς αμφισβητούν την Ελληνικότητά του.

Κύριε Διευθυντά, Βλέποντας κανείς το Καστελόριζο από ένα χάρτη της ανατολικής Μεσογείου, θα δει πως το νησί αποτελεί ένα κόμπο που δένει γεωπολιτικά την Ελλάδα με την Κύπρο μας. Χωρίς το Καστελόριζο, τα χωρικά ύδατα των ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, θα τέμνονταν κάθετα από ένα θαλάσσιο σύνορο μεταξύ Τουρκίας και Αιγύπτου, καθιστώντας την δυνατότητα κοινής Ελλαδο-Κυπριακής συνεκμετάλλευσης κοιτασμάτων ορυκτού πλούτου, όπως επίσης και την δυνατότητα ενεργοποίησης του Ενιαίου Αμυντικού Δόγματος, αδύνατη.
Ο ορυκτός πλούτος της Ελλάδας (πετρέλαιο, φυσικό αέριο), αν τύχει σωστής πολιτικής και οικονομικής διαχείρισης, με γνώμονα πάντοτε το εθνικό συμφέρον, θα μπορεί να δώσει λύσεις στα τεράστια προβλήματα που μαστίζουν την χώρα και να την βγάλουν από τα αδιέξοδα που την οδηγούν επιλογές υποτέλειας τύπου Δ.Ν.Τ.
Σύμφωνα με τον Καθηγητή Γεωλογίας Αβραάμ Ζεληλίδη του Πανεπιστημίου της Πάτρας «αν αξιοποιηθούν οι περιοχές νότια της Κρήτης τα ευρήματα στην Ελλάδα, το Καστελόριζο και η Λεκάνη «Ηρόδοτος», που εκτείνεται μεταξύ Ελλάδας - Κύπρου - Αιγύπτου, τότε καλύπτεται η ενεργειακή αυτονομία της Ευρώπης για 50 χρόνια.
Ο καθένας μας λοιπόν μπορεί να αντιληφθεί την τοποστρατηγική σπουδαιότητα του Καστελορίζου, χωρίς το οποίο Ελλάδα και Κύπρος δεν θα μπορέσουν να οριοθετήσουν την αποκλειστική οικονομική του ζώνη.
Εμείς απορούμε γιατί η Ελλάδα δεν προβαίνει στην οριοθέτηση της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου, παίρνοντας παράδειγμα την πρόσφατη συμφωνία καθορισμού της ΑΟΖ μεταξύ Κύπρου - Ισραήλ, που για μας δεν αποτελεί μόνο οικονομική προτεραιότητα, αλλά αποτελεί εθνική ανάγκη για την επιβίωση του Ελληνισμού στον Γεωλογικό χάρτη και αυτό διότι τα χωρικά μας ύδατα συμπίπτουν και αυτό οφείλεται στις δυνατότητες που μας παρέχει η Ευλογία της ύπαρξης του Καστελορίζου.

Image
Ο Στρατηγικός Αναλυτής Καθηγητής Νίκος Λυγερός, ο οποίος διδάσκει στη Σχολή Εθνικής Αμυνας, γράφει τα εξής σημαντικά για το Καστελόριζο: «Η εξέταση των δεδομένων μέσω της τοποστρατηγικής ανάλυσης επιτρέπει την υπέρβαση της γεωμετρίας του χώρου και εξηγεί την χρονική επιλογή της διεξαγωγής της μάχης.
Για όσους δεν το συνειδητοποιούν ακόμα, το Καστελόριζο είναι χώρος μιας μάχης όχι μόνο από μόνο του, αλλά ολόκληρη η περιοχή, ειδικά αυτή που ανήκει στον ελληνικό χώρο, δηλαδή η δυτική του πλευρά, λόγω της Συνθήκης Παρισίων του 1947. Στην πραγματικότητα, το θέμα ΑΟΖ θ ασκήσει de facto μια πίεση σε αυτήν την περιοχή και θα πρέπει να επιλέξουμε αν αυτός ο χώρος θα είναι ανάλογος του Μαραθώνα ή των Θερμοπυλών.
Αυτή η πρόσβαση στην επιλογή είναι πρόβλημα βούλησης και βέβαια πρωτοβουλίας εκ μέρους μας. Σε κάθε περίπτωση τα τοποστρατηγικά δεδομένα υπάρχουν, το πλαίσιο γεωστρατηγικής υπάρχει. Όλος ο προβληματισμός και η προετοιμασία μας. Αλλιώς θα επαναλάβουμε το λάθος της Συνθήκης Σεβρών του 1920, η οποία μετατράπηκε τελικά σε Συνθήκη Λοζάνης του 1923, η οποία μέσω του προσχήματος των Στενών, καθόρισε την μοίρα της Ίμβρου και της Τενέδου, δίχως να δοθεί σημασία στα συγκεκριμένα νησιά.
Η περίπτωση του Καστελόριζου είναι ακόμα πιο σημαντική, διότι επιτρέπει με λανθασμένους χειρισμούς την επαφή μεταξύ Τουρκίας και Αιγύπτου, και μηδενίζει ταυτόχρονα το Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα. Το να δίνουμε έμφαση μόνο στο νησί, δίχως να εξετάζουμε τις επιπτώσεις των πιέσεων πάνω στην συγκεκριμένη περιοχή και να μην προσπαθούμε να καταλάβουμε τα τοποστρατηγικά δεδομένα θεωρώντας ότι δεν προσθέτουν τίποτα στις γνώσεις στις οποίες οφείλουμε την σημερινή κατάσταση είναι δείγμα αδράνειας».
Δυστυχώς, παρά την σπουδαιότητα του Καστελόριζου όσον αφορά την ΑΟΖ και το Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα, οι πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι ανησυχητικές. Από τον Νοέμβριο υπάρχουν πληροφορίες πως η Τουρκία αμφισβητεί νομικά το δικαίωμα του συμπλέγματος των νησιών του Καστελόριζου να έχουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ, και συνεπώς προσπαθεί να τα αποσυνδέσει από τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα, και να τα παρουσιάσει ως αποκομμένες νησίδες.
Σύμφωνα με τον «Ριζοσπάστη», οι Τούρκοι, με την ανοχή του ΝΑΤΟ, μεθοδεύουν δημιουργία τετελεσμένων στο Αιγαίο στα θέματα υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ, με την ελληνική κυβέρνηση να φέρεται να έχει αποδεχθεί να εξαιρεθεί το Καστελόριζο από την γενικότερη διαπραγμάτευση Ελλάδας - Τουρκίας για την οριοθέτηση των δικαιωμάτων της κάθε χώρας.
Εμάς σαν Καστελοριζιούς και σαν Έλληνες όλα αυτά μας ανησυχούν, διότι η γενικότερη συμπεριφορά, των διαχρονικά κυβερνώντων, προς το νησί μας δεν ήταν η πρέπουσα όσον αφορά την ανάδειξή του και την επιβίωσή του και σε συνδυασμό πάντοτε με τις προθέσεις της γείτονας χώρας να το επιβουλεύεται.
Καλούμε όλους τους Έλληνες, Ελλάδας, Κύπρου και Διασποράς να τονίζουν και να μεταφέρουν όπου μπορούν ότι αυτό το τόσο σημαντικό κομμάτι του Ελληνισμού με τους τόσο πολλούς αγώνες των Καστελοριζιών από το 1821, την περίοδο της Γερμανικής κατοχής, καθώς και σε άλλους πολέμους ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνικό.
Εμείς λέμε προς όλους τους Έλληνες, μην μας ξεχνάτε και στους ξένους επιβουλείς, μην αγγίζετε το Καστελόριζο. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω με συγκίνηση όλους αυτούς που επιστρατεύτηκαν να μας στείλουν εκατοντάδες κάρτες, τονίζοντας την συμπαράστασή τους, στους αγώνες που κάνουμε να επιβιώσουμε σ' αυτόν τον Ελληνικό βράχο όπου η Θεία πρόνοια το έταξε και εμείς υποσχόμαστε προς κάθε κατεύθυνση ότι το Καστελόριζο θα παραμείνει ο άσβεστος φόρος για να εξακολουθεί να σκορπά το ελληνικό φως στην πολύ εθνικά ευαίσθητη περιοχή της χώρας μας.
Ευχαριστούμε για την φιλοξενία
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ - ΚΑΣΤ/ΖΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΝΗΓΥΡΗΣ
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΑΚΩΒΟΥ ΡΑΓΚΑΒΗ 1854 ΔΙΑΒΑΣΤΕ!

Τουρκικό ηλεκτρικό ρεύμα σε Ελληνικά νησιά!

Τουρκικό ηλεκτρικό ρεύμα σε Ελληνικά νησιά!

Τουρκικές παραβιάσεις και με την παρουσία ενός C-550

Δύο σχηματισμοί τουρκικών αεροσκαφών, αποτελούμενοι από 16 αεροσκάφη, εκ των οποίων 8 έφεραν οπλισμό πραγματοποίησαν στο βόρειο κεντρικό και νότιο Αιγαίο 3 παραβάσεις των κανόνων του FIR Αθηνών και 4 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ). Την παρουσία του έκανε –άγνωστο για πιο λόγο- και ένα αεροσκάφος C-550 Citation II, τα οποία χρησιμοποιούνται –από ότι είναι επίσημα γνωστό= για μεταφορά VIP αλλά και για έλεγχο αεροβοηθημάτων.
Image
Το ένα από τα δύο C550 Citation II που χρησιμοποιεί η τουρκική Αεροπορία

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Από την αρμόδια Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου, ανακοινώνεται ότι γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, για τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση της Τρίτης 15-02-2011, η οποία έλαβε χώρα στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη, έχει αναρτηθεί.

ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΚΥΟΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ?

Α) Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ “ΑΛΚΥΟΝΗ” για το
χρονικό διάστημα από 24-03-11 έως 30-07-11
Β) Συνέχιση εκτέλεσης δρομολογίων από το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ
“ΑΛΚΥΟΝΗ” στις γραμμές ΒΟΛΟΥ – Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ και ΒΟΛΟΥ –
Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ έως 31-10-11

ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ δρομολογεια από 15/4 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΚΟΠΕΛΟ?


Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ» σημαίας
Μάλτας στη γραμμή ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - ΣΚΙΑΘΟΥ – ΣΚΟΠΕΛΟΥ –
ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ από 15-04-11 ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΥΠΟ ΤΗΝ
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ
ΘΕΣ/ΚΗΣ

Καζάνι που βράζει το ΠΑΣΟΚ


Σκεφτείτε μια κουζίνα με δέκα διαφορετικές κατσαρόλες που έχουν ξεπεράσει το σημείο βρασμού.
Το καπάκι είναι έτοιμο να φύγει και το νερό να χυθεί.
Κάπως έτσι είναι αυτή τη περίοδο τα πράγματα στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.
Διάσπαρτες εσωκομματικές κινήσεις ομαδοποιούνται, συσκέπτονται και προγραμματίζουν τις επόμενες πρωτοβουλίες τους.
Ένας κομματικός μηχανισμός που χαρακτηρίζεται από έλλειψη συντονισμού και καθοδήγησης.
Φυσικά κανείς δεν υποτιμά το ένα «σύστημα» που έχει δουλευτεί στη… προπόνηση.
Και ξέρει καλά, πολύ καλύτερα από όλους πως παίζεται το παιχνίδι.
Αυτή τη στιγμή όμως το ΠΑΣΟΚ είναι ένα καζάνι που βράζει.
Ο Παπανδρέου μαζεύει τους «δικούς του» και συζητά εμπιστευτικά, ο Ραγκούσης σχηματίζει διάφορες «ομάδες» (Π80), ο Χρυσοχοϊδης κάνει τις δικές του κινήσεις και ο Βενιζέλος προσπαθεί να αποδείξει πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα με αυτόν στο τιμόνι.
H πανσπερμία αυτή διαχέεται και προς τα κάτω, με πολλά στελέχη να ζητούν -σιωπηλώς- τη παραίτηση Παπακωνσταντίνου.
Το φιάσκο με τη συνέντευξη Τύπου της Τρόικα έκανε ακόμα χειρότερη τη κατάσταση, για τον ίδιο.
Όπως γράψαμε και χθές βουλευτές του Κινήματος συγκέντρωναν υπογραφές προκειμένου να αναγκάσουν τον κ. Παπακωνσταντίνου να δώσει εξηγήσεις στην Κοινοβουλευτικό Τομέα (ΚΤΕ) Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ. Προειδοποιούσαν δε ότι δεν θα περάσει καμία πολιτική χωρίς προηγούμενη ενημέρωση των βουλευτών. Τελικά ο υπουργός Οικονομικών αναγκάσθηκε να ενημερώσει την ερχόμενη Τρίτη τον ΚΤΕ Οικονομίας του ΠΑΣΟΚ.
Η «αποβολή» του όμως απο την κυβέρνηση επί της ουσίας θα σηματοδοτούσε και τη «παραίτηση»  του ίδιου του Παπανδρέου, επειδή η οικονομική πολιτική είναι ο βασικός πυλώνας των κυβερνήσεων. Ιδιαίτερα σε αυτή τη συγκυρία μια αλλαγή του Υπουργού Οικονομικών θα ισοδυναμούσε με αυτο-απόρριψη της ίδιας της πολιτικής της κυβέρνησης.
Και έτσι επικρατεί ένα απέραντο χάος. Για πολλούς βέβαια «στημένο». Γιατί το ΠΑΣΟΚ έχει μάθει να τρέφεται και να επιβιώνει μέσα από μεγάλες εσωτερικές αναταραχές.
Για πρώτη φορά όμως διαπιστώνεται πως τα σημαντικά όργανα του Κινήματος «αδυνατούν να λειτουργήσουν».
Το Εθνικό Συμβούλιο αλλάζει συνεχώς ημερομηνία. Το Πολιτικό Συμβούλιο το ίδιο. Στο τελευταίο μάλιστα οι αντιδράσεις σχετικά με το μπάχαλο της κυβέρνησης, αναμένουμε να είναι δυναμικές. Τα παιδιά του σκληρού κομματικού σωλήνα του ΠΑΣΟΚ δεν είναι διατεθειμένα να αφήσουν τους Hobby-στες της πολιτικής,(όπως περιγράφουν τη παρέα του Γιώργου) να συνεχίζουν να κάνουν κουμάντο.
Για αυτό και μέχρι τις 4 Μαρτίου, οπότε -μάλλον- θα συνεδριάσει το Εθνικό Συμβούλιο η κόντρα θα οξυνθεί.
Αυτό επειδή σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούν να βρεθούν προ εκπλήξεων ακούγοντας τον Γ. Παπανδρέου να αναγγέλλει εκλογές με λίστα ένα μήνα μετά (3/04). (Για παράδειγμα…λέω)
Πληροφορίες, τέλος, του Antinews λένε πως η αναβολή του Πολίτικού Συμβουλίου οφείλεται στην αδυναμία της κεντρικης κομματικής γραμμής να εκλέξει αυτούς που θέλει.http://www.antinews.gr/2011/02/16/85921/

ΠΡΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 6457,5?


Θαυμάστε ενημέρωση και δείτε ώρα ανάρτησης. Τώρα από πού έχετε ενημέρωση ?

Επανέρχεται στη γραμμή το «Εξπρές Σαντορίνη»
Επαναδρομολογείται κανονικά από σήμερα το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Εξπρές Σαντορίνη» στην γραμμή των Βορείων Σποράδων και ως εκ τούτου θα αποπλεύσει στις 9 το πρωί από το λιμάνι του Βόλου. Το πλοίο που παρέμεινε αγκυροβολημένο από προχθές στο λιμάνι του Βόλου μετά την μηχανική βλάβη που παρουσιάστηκε εν πλω, επισκευάστηκε από ομάδα μηχανικών, πραγματοποιώντας με επιτυχία δίωρο δοκιμαστικό ταξίδι χθες το απόγευμα.
Υπενθυμίζεται ότι η μηχανική βλάβη σημειώθηκε προχθές το πρωί στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Εξπρές Σαντορίνη», το οποίο έπλεε ανοιχτά του Τρικερίου, με κατεύθυνση προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων. Το πλοίο είχε αποπλεύσει κανονικά από το λιμάνι του Βόλου, μεταφέροντας 101 επιβάτες, 15 φορτηγά και 4 ιχ αυτοκίνητα και ανοιχτά του Τρικερίου παρουσιάστηκε θόρυβος στην δεξιά κύρια μηχανή, με αποτέλεσμα να κριθεί επιβεβλημένη η επιστροφή του στο λιμάνι του Βόλου, προκειμένου να εξεταστεί από μηχανικούς.
Οι επιβάτες ταξίδεψαν τελικά στον προορισμό τους με το φλάιν κατ, το οποίο απέπλευσε στις 2.30 το μεσημέρι από το λιμάνι του Βόλου, με προορισμό τα νησιά των Βορείων Σποράδων. Τα οχήματα που είχαν ως προορισμό τα νησιά των Βορείων Σποράδων, θα προωθηθούν αντίστοιχα σήμερα στον προορισμό τους, όπως άλλωστε και τα φορτηγά, προκειμένου να εφοδιαστούν τα νησιά με διάφορα είδη πρώτης ανάγκης.

Ρε γύρισε στον βόλο πάλη σήμερα επαγγελματίες δημοσιογράφοι  γιατί δεν διαβάζεται skopelosnews να ενημερωθείτε
http://skopelos-news.blogspot.com/

Tέλος στον Μπουργκάς-Αλεξ/πολη από την Ρωσία - Θερμοκρασίες Σιβηρίας στις σχέσεις με Ελλάδα (βίντεο)


ImageΠαρά τις περί του αντιθέτου εγχώριες κυβερνητικές διαβεβαιώσεις οι σχέσεις Ελλάδος και Ρωσίας περνούν την χειρότερη φάση τους εδώ και πολλά χρόνια όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές από την Μόσχα, με την Ρωσία μετά το "πάγωμα" της αμυντικής συνεργασίας από την πλευρά της Ελλάδας και τα προσκόμματα που έχει δημιουργήσει η Βουλγαρία (με την ελληνική υπόθαλψη) στον αγωγό Μπουργκάς Αλεξανδρούπολη, να αποφασίζει την αποχώρηση από το εν λόγω ενεργειακό project!





Ήδη οι ρωσικές εταιρείες ρωσικές εταιρείες που συμμετέχουν στην κοινοπραξία Trans Balkan Pipeline, οι OAO Transneft, OAO Rosneft and OAO Gazprom Neft, έλαβαν εντολή από το υπουργείο Ενέργειας να αποχωρήσουν και επισήμως αύριο στη Ρώμη στην συνάντηση των τριών μετόχων και να ανακοινώσουν ότι σταματούν τη χρηματοδότηση του σχεδίου!
Πρόκειται για την πλέον αρνητική γεωπολιτική εξέλιξη σε βάρος των ελληνικών συμφερόντων, απόρροια της πολιτικής που ακολουθήθηκε από την ελληνική πλευρά από το 2009 και μετά, ενώ ευθλυνες υπάρχουν και στην προηγούμενη κυβέρνηση του Κώστα Καρμανλή που δεν είχε επιταχύνει τις εξελίξεις.
Υπενθυμίζεται όιτι Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία είχαν συμφωνήσει το 2007 στην κατασκευή του αγωγού, μήκους 285 χιλιομέτρων, που θα μετέφερε πετρέλαιο από το βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς στην Αλεξανδρούπολη.

Το σχέδιο, ύψους 1 δισ. ευρώ, θα είχε μεταφορική ικανότητα 35 εκατ. μετρικών τόνων πετρελαίου τον χρόνο και θα παρέκαμπτε για πρώτη φορά στην Ιστορία τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων, οδηγώντας σε σημαντική εξοικονόμηση του υψηλού κόστους που συνεπάγεται η μεταφορά πετρελαίου μέσω δεξαμενόπλοιων, αλλά κυρωίς δίνοντας στην Ελλάδα ένα τεράστιο στρατηγικό πλεονέκτημα, αφού έβαζε την Ρωσία, πρακτικά, ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία στον Έβρο κάνοντας ενέργειες όπως η "Βαριοπούλα" ακατόρθωτες.

Το 2010 η Ρωσία βλέποντας ότι η Ελλάδα και η Βουλγαρία κωλυσιεργούσαν προχώρησε σε συμφωνία 2,5 δισ. δολαρίων, με την Τουρκία και την Ιταλία για τη μεταφορά πετρελαίου από το τουρκικό λιμάνι της Σαμσούντας στη Μαύρη Θάλασσα, στο μεσογειακό (επίσης τουρκικό) λιμάνι του Τσεϊχάν.

Η ελληνική γεωοπολιτική ήττα το θέμα του αγωγού με την συνδρομή του αμερικανικού "πιονιού", του Μπόϊκο Μπορίσοφ, είναι κάτι παραπάνω από επώδυνη, σε όλα τα επίπεδα στρατηγικά και οικονομικά και το χειρότερο απ'όλα καταδεικνύεται ότι η χώρα δεν μπορεί να υλοποιήσει ούτε βασικές γεωοπολιτικές της επιλογές.
Σε ότι αφορά την ελληνορωσική αμυντική συνεργασία το κλίμα είναι στο ναδίρ, στο χαμηλότερο βαθμό από το 1990 και μετά, ενώ οι ίδιες πηγές από την Μόσχα διαψεύδουν τα όσα μετέφεραν πηγές του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για "καλό κλίμα" στην πρόσφατη συνάντηση τπου υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου με τον υφυπουργό αρμόδιο για την αμυντική συνεργασία, Μιχαήλ Δημήτριεφ: "Ο Μ.Δημήτριεφ αποσύρθηκε για να διαβουλευτεί με τον πρόεδρο και των πρωθυπουργό της Ρωσίας για τις επόμενες κινήσεις τους", αναφέρουν οι ίδιες απόλυτα έγκυρες πηγές...
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την προαναγγελία ακύρωσης του έργου από τον τότε αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και νυν πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου:





Δεν αντιδρά κανείς? ΜΑΚΑΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ!



Τι συμβαίνει δεν αντιδρά κανείς στο νησί μας έχετε πάρε  χαμπάρι ότι μας εχούνε γραμμένους στα @@ τους.Μια ώρα προσπαθούμε από το blog να μιλήσουμε με υπευθύνους στο υπουργείο και στο Λιμεναρχείο και ξανά μας γράφουν στα @@ Ε  λοιπόν μήπως πρέπει και εμείς να τους γράψουμε στα παπάκια μας και να κοιτάξουμε γρήγορα να βρούμε λύση στο τεράστιο πρόβλημα της συγκοινωνίας που έχουμε καθώς να απαιτήσουμε και δρομολόγηση πλοίου από την Θεσσαλονίκη προς την σκόπελο να απαγκιστρωθούμε από το μονοπώλιο του λιμανιού του βόλου με όλα τα κακά του μονοπωλίου  ΜΙΧΕΛΗ έχει εταιρίες ναυτιλιακές που επιθυμούν να βάλουν πλοία στην γραμμή αλλά δυστυχώς ο Βαρδινογιάννης δεν μας το επιτρέπει η εταιρία ΝΕΛ  πρότεινε νέα πλοία και ταχύτερα για κοιτά το θέμα και αν λύσης αυτό το πρόβλημα θα είσαι ο πρώτος μάγκας δήμαρχος στην σκόπελο εμείς και όλο το νησί θα είμαστε κοντά σου..

http://skopelos-news.blogspot.com/

Μια έξυπνη πρόταση από ένα συμπατριώτη μας

OTI OLOI OI SKOPELITES PERIMENOUME TIN ANTENNA EPANO
STO PALOUKI I KAPOY ALLOY POU THA MAS BOITHAI NA AKOUME
KAI ALLOYS RADIOFONIKOYS STATHMOYS KAI OXI MONO ENA
EINAI TO BOREIO MEROS TOY NHSIOY MAS DEN PIANOUME STATHMOYS
EFXARISTO
YANNIS DIM TZORTZIS

Δεν τους ενδιαφέρουν η ανθρώπινες ζωές?


Δεν τους ενδιαφέρουν η  ανθρώπινες ζωές?
Ενώ γνώριζαν το πρόβλημα πως επέτρεψαν να κάνει δρομολόγιο το εξπρές Σαντορίνη .ξέρουμε ότι η ζημία ήταν μεγάλη δεν ήταν δυνατόν να επισκευαστή σε 24 ώρες γιατί?
Εάν είχε 7-8 μποφόρ και παθαίνει την βλάβη έξω από τον Παγασητικό τι θα γινοταν?εισαστε σοβαροί παίζουν με την ασφάλεια των επιβατών κάποιος έχει ευθύνη για όλα αυτά και πρέπει να λογοδοτήσει ζητάμε να αποδοθούν ευθύνες .γιατί δεν έστειλε άλλο πλοίο η εταιρία προς  αντικατάσταση του εξπρές Σαντορίνη
Αυτά και θα έχουμε περισσότερα σε λίγο…
http://skopelos-news.blogspot.com/

Επιστρέφει στης 11.40 στον βόλο το εξπρές Σαντορίνη με 110 επιβάτες για δεύτερη φορά με βλάβη στης μηχανές !


Επιστρέφει στης 11.40 στον βόλο το εξπρές Σαντορίνη με 110 επιβάτες για δεύτερη φορά με βλάβη στης μηχανές  συμφώνα με εποικινονια μας με το λιμεναρχείο βόλου περισσότερες λεπτομέρειες σε λίγο όπως μας είπαν τι βλάβη είναι και σε πιο βαθμό .εμείς επιμένουμε γιατί δεν στέλνουν άλλο πλοίο για αντικατάσταση τη περιμένουν ακόμη  το
Υπουργείο Θαλάσσιων Υποθέσεων,Νήσων και Αλιείας και ο κύριος Γιάννης Διαμαντίδης με τη ασχολούνται αν όχι με τα προβλήματα των νησιών  και καλά ο υπουργός η τοπική άρχοντες τη κάνουν υπομονή μας έχει και τα όρια της ..
http://skopelos-news.blogspot.com/

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου