Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ποια τραγουδίστρια αγόρασε προφυλακτικά στην 16χρονη κόρη της;

Ποια τραγουδίστρια αγόρασε προφυλακτικά στην 16χρονη κόρη της;

Γνωστή Ελληνίδα αποκάλυψε πώς πήρε στην 16χρονη κόρη της προφυλακτικά! Σε ηλικία 5 ετών ήταν ήδη η σταρ παιδικού γκρουπ. Στα 15 της έγινε μάνα και έξι χρόνια αργότερα ήταν χωρισμένη και με ένα παιδί. Σήμερα, η κόρη της Άννι είναι 16 ετών. Που σημαίνει ότι στην ηλικία που είναι σήμερα το παιδί της, η… Τάμτα είχε ήδη παιδί. Πώς θα ένιωθε εάν η κόρη της, της ανακοίνωνε ότι είναι έγκυος; «Θα τρελαινόμουν! Αλλά δεν έχω κανένα λόγο να σκέφτομαι κάτι τέτοιο. Η Αννι αφενός ξέρει πολύ καλά την ιστορία μου, αφετέρου νομίζω πως στις μέρες μας δεν γίνονται εύκολα τέτοια πράγματα. Τα έκανα εγώ σε άλλη χώρα και σε διαφορετικές συνθήκες. Βέβαια, δεν έχουμε καθόλου ταμπού με αυτό το θέμα. Της μίλησα για πρώτη φορά στα 13 της γιατί είναι πολύ σημαντικό να μιλάς για αυτά τα πράγματα. Ακόμα και προφυλακτικά της έχω αγοράσει και για να ξέρει τι πρέπει να κάνει και για να νιώθει άνετα να μου μιλήσει για τέτοια θέματα. Της είπα: Να τα έχεις… κι αν κάποιος τα χρειαστεί, ας υπάρχουν…» δήλωσε στο Instyle.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger