Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Ο Καραμανλής με μαγιό ΑΠΑΠΑ

Φέτος έκανα το πιο καταπληκτικότερο μαύρισμα της ζωής μου: Είμαι κατάμαυρος στο κεφάλι, σχετικά μαύρος σε χέρια και πόδια, άσπρος στο σημείο που καλύπτεται από την αμάνικη φανέλα και κάτασπρος σαν πανί στο σημείο που καλύπτεται από τη βερμούδα. Με λίγα λόγια, απέκτησα το μαύρισμα του χτίστη. Δεν έκανα πολλά μπάνια ακόμα, αλλά έχω ξεσκιστεί να πηγαίνω για τρεξιματάκι κάθε μέρα. Και την πάτησα…

Στόχος μου είναι ν'αποκτήσω το περσινό μαύρισμα του Καραμανλή. Στην περίπτωσή μου πρέπει να προσέχω περισσότερο λόγω φακίδων, αλλά έχω αποφασίσει να συνδυάσω το σμιλευμένο μου κορμί με το ανάλογο χρώμα.

Όσο για τον πρώην καταλληλότερο, αυτός έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να γίνει μελανούρι και πάλι. Και δε χρονοτριβεί. Ο «Νίντζα των αποκαλύψεων» σάς έχει σήμερα το meme του Καραμανλή με το μαγιό. (Η συγκεκριμένη στήλη ίσως γίνει μόνιμη):










ΥΓ. Η παρούσα γωνιά του dr.SeenG έκλεισε ένα χρόνο ζωής. Να τη χαίρομαι!

Το group του dr.SeenG στο Facebook εδώ και το προφίλ του εδώ.

--
Ανάρτηση Από τον/την dr.SeenG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger