Κυριακή 15 Μαΐου 2011

"θα το κάψω το ΚΟΛΟΜΑΓΑΖΟ !!!!!!!!!!!! "

Αν μέχρι την Τετάρτη δεν έχω πάρει τα λεφτά μου.... το δηλώνω με όλες τις συνέπειες.... θα το κάψω το ΚΟΛΟΜΑΓΑΖΟ !!!!!!!!!!!! Έτσι και αλλιώς χαμένος είμαι !!!!"

Και όμως σήμερα ήρθε το τελεσίγραφο από την ιδιοκτήτρια του σπιτιού μου !!! Αν μέχρι την Tετάρτη δεν της δώσω τα 2 ενοίκια και τα κοινόχρηστα θα με πετάξει μαζί με τα παιδιά μου από το σπίτι !!! Φώναζε ΕΛΕΟΣ !!! Έλεος λέω και εγώ ...!!! Πως μας κατάντησε ο ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ του,...



...να μην έχουμε να δώσουμε ούτε τα βασικά μας !!!!! Σκεφτείτε να βρεθώ στο δρόμο μαζί με τα πράγματά μου και τα παιδιά μου !!!! Αυτό που φοβόμουν ήρθε !!! Εμείς υποφέρουμε και οι μεγαλοδημοσιογράφοι με τους παχυλούς μισθούς που μαζί ΤΑ φάγανε κλείνουν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι !!! Που είναι τώρα ο κύριος Κουρης ο μεγαλόψυχος ;;; Ο Κώστας ο χοντρομπαλάς που καταβροχθίζει σήμερα ;;;;;;; Αν μέχρι την Τετάρτη δεν έχω πάρει τα λεφτά μου.... το δηλώνω με όλες τις συνέπειες.... θα το κάψω το ΚΟΛΟΜΑΓΑΖΟ !!!!!!!!!!!! Έτσι και αλλιώς χαμένος είμαι !!!!

Αναγνώστης - Εργαζόμενος - Απλήρωτος του Alter...
http://karxarias.blogspot.com/2011/05/alter_5902.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger