Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Η τουριστική προβολή ήθελε έναν ιδιώτη


Μπήκε στην κεφαλή και οδήγησε την... κούρσα της τουριστικής προβολής της Θεσσαλίας μέχρι τη Νυρεμβέργη. Ο ιδιοκτήτης του πρακτορείου ταξιδίων «Les Hirondelles», Κώστας Λεβέντης, ως μπροστάρης αποστολής στην τουριστική έκθεση της Νυρεμβέργης, κατόρθωσε να ενώσει επαγγελματίες και φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, «προτείνοντας» στη γερμανική αγορά ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών στη Θεσσαλία. Αιχμή του δόρατος αποτέλεσαν οι ανοιχτές πύλες του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου, που στόχος είναι να καταστεί δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ Θεσσαλίας και Ευρώπης. Τα θετικά μηνύματα από τη συμμετοχή στην έκθεση της Νυρεμβέργης, τόνωσαν τις προσδοκίες των ντόπιων επιχειρηματιών του τουρισμού, ότι η Μαγνησία και η Θεσσαλία θα καταφέρει να πάρει φέτος μεγαλύτερο μερίδιο από την «πίτα» του γερμανικού τουρισμού, κάτι που ενισχύουν και οι αυξημένες προκρατήσεις για το 2011.
Ιδιώτης ανέλαβε για φέτος τα ηνία για την τουριστική προβολή της Μαγνησίας και κατ’ επέκταση της Θεσσαλίας. Ο ιδιοκτήτης του πρακτορείου ταξιδίων «Les Hirondelles», Κώστας Λεβέντης, ανέλαβε να συνενώσει φορείς και ιδιώτες, σε μια ενιαία δυναμική παρουσία στην έκθεση της Νυρεμβέργης, το κλείσιμο της οποίας βρήκε τους ντόπιους τουριστικούς φορείς, με αναπτερωμένες τις ελπίδες για ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στην ευρύτερη περιοχή.
Ειδικότερα, με μεγάλη επιτυχία έκλεισε τις πύλες της την Κυριακή 6 Μαρτίου, η έκθεση Freizeit-Messe Nürnberg 2011. Η χρονική διάρκεια της φετινής έκθεσης σε σχέση με το 2010 (συνολικά πέντε ημέρες) λειτούργησε θετικά και ικανοποίησε τόσο τους εκθέτες όσο και τους επισκέπτες σημειώνοντας 25% ημερήσια αύξηση της κίνησης των επισκεπτών σε σχέση με πέρυσι. Υπολογίζεται ότι περίπου 90.000 επισκέπτες επισκέφτηκαν την έκθεση.
Στην έκθεση συμμετείχαν 700 περίπου εκθέτες από 20 χώρες που απευθύνονται στο κοινό της περιοχής, ενώ η μοναδική ελληνική συμμετοχή ήταν αυτή της Θεσσαλίας, με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων, ορισμένων Δήμων με αυτόνομη δική τους παρουσία, του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας αλλά και της αποστολής επιχειρηματιών της Μαγνησίας.
Σε ένα μεγάλο χώρο για τα εκθεσιακά δεδομένα -περίπου 60 τετραγωνικά μέτρα επιφάνειας- παρουσιάστηκαν οι τουριστικοί προορισμοί της Θεσσαλίας με τη φροντίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η πρόταση της αεροπορικής σύνδεσης της AIR BERLIN με το αεροδρόμιο Βόλου και Σκιάθου με τη φροντίδα της Τ.Ε.Δ.Κ Μαγνησίας και οι προτάσεις των συμμετεχόντων Δήμων για τους τουριστικούς προορισμούς της περιοχής τους (Δήμος Βόλου: Βόλος, Μακρινίτσα, Πορτατιά, Αγριά, Χάνια, Αλυκές, Ν. Αγχίαλος, Δ. Αλοννήσου: Πατητήρι, Χώρο, Μεσογειακό Πάρκο Φώκιας, Δ. Αλμυρού: Πτελεός, Πηγάδι, Αμαλιάπολη, Νηές, Όθρυς, Άγιος Ιωάννης, Βρύναινα, Ανάβρα και Δ. Ρήγα Φεραίου: Βελεστίνο, Λίμνη Κάρλα, Βένετο, Κεραμίδι, Καμάρι, Παραλίες του δήμου και οι Σπηλιές του Βένετου).
Έντονη ήταν η επιχειρηματική και ιδιωτική παρουσία στην έκθεση, με την κατάθεση προτάσεων για πακέτα διακοπών αλλά και την προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων. Τo Επιμελητήριο Μαγνησίας, ανέλαβε την παρουσίαση ντόπιων προϊόντων, η Ένωση Ξενοδόχων, παρουσίασε τις τουριστικές υπηρεσίες και τα μέλη του, το τουριστικό γραφείο Les Ηirondelles πρότεινε ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών στο Πήλιο για τη γερμανόφωνη αγορά, ενώ το εστιατόριο «ΩΡΑΙΑ ΑΜΜΟΥΔΙΑ» από το Παπά Νερό ανέλαβε να προσφέρει στους επισκέπτες της έκθεσης, το παραδοσιακό πηλιορείτικο σπετζοφάι.
Επιπλέον 20 περίπου επιχειρήσεις της περιοχής, συνεισέφεραν τοπικά προϊόντα και στήριξαν οικονομικά την προσπάθεια προβολής του νομού.
Από έρευνα των διοργανωτών της έκθεσης προέκυψε ότι το 80% των επισκεπτών περίπου ικανοποιήθηκε από τους εκθέτες ενώ το 66% δήλωσε ότι τους ενδιαφέρει να κλείσουν τις διακοπές τους μετά την ενημέρωση που έλαβαν.
Η παρουσίαση της Μαγνησίας, έγινε με άκρως επαγγελματικά χαρακτηριστικά, με λεπτομερή παρουσίαση από εξειδικευμένα γερμανόφωνα άτομα, ενώ δόθηκαν πάνω από 1.300 προτάσεις σε επισκέπτες που ενδιαφέρθηκαν για διακοπές στην περιοχή.
Στον εκθεσιακό χώρο των επιχειρηματιών υπήρχε αναφορά στο «ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ», στο Τρενάκι του Πηλίου, στην ΑΡΓΩ, στις εναλλακτικές δραστηριότητες ,στο Μεσογειακό Πάρκο της Αλονήσσου, ενώ ο μεγάλος χάρτης της Μαγνησίας που είχε η ΤΕΔΚ αποτύπωνε με σαφήνεια τις δυνατότητες των πτήσεων της AIR BERLIN στα αεροδρόμια του Βόλου και της Σκιάθου.
Οι επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν από την πηλιορείτικη κουζίνα, από το τσίπουρο και το κρασί της περιοχής που γεύτηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης και περίμεναν υπομονετικά για να τα δοκιμάσουν. Ενδιαφέρον προκάλεσε και η διοικητική αναδιάρθρωση του χάρτη της Θεσσαλίας με τη δημιουργία των νέων Καλλικρατικών Δήμων.
Το περίπτερο επισκέφθηκαν τουριστικοί πράκτορες που έχουν συνεργασία με την περιοχή καθώς επίσης και τουριστικά γραφεία της Νυρεμβέργης.
Οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες αναμένουν το 2011, παρά την αναταραχή στους προορισμούς της Βόρειας Αφρικής, ρεκόρ στις πωλήσεις πακέτων διακοπών όπως προκύπτει από τις προκρατήσεις για το 2011 για όλους τους προορισμούς εκτός Γερμανίας.
Το ζητούμενο είναι ποιο θα είναι το μερίδιο της Ελλάδας αλλά και της Μαγνησίας και ευρύτερα της Θεσσαλίας, από τις προκρατήσεις, προκειμένου το 2011 να κλείσει με θετικό πρόσημο στον τουριστικό κλάδο.
Σύμφωνα με τον κ. Λεβέντη, ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει για τη Μαγνησία, «φάρμακο» κατά της κρίσης και εξέφρασε την πεποίθηση ότι του χρόνου, ο αριθμός των 20 επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έκθεση θα πολλαπλασιαστεί. Ωστόσο, άφησε αιχμές για την αισθητή απουσία της επίσημης κυβερνητικής πρότασης στη στοχευμένη προσέλκυση επισκεπτών.
Για άλλη μια φορά η ιδιωτική πρωτοβουλία της Μαγνησίας έδωσε μηνύματα αγαστής συνεργασίας με τους τοπικούς φορείς και τα θετικά αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να έρθουν. Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους συμμετέχοντες για τη στήριξη αυτής της προσπάθειας. Είναι μεγάλη ηθική ικανοποίηση να αισθάνεσαι υποστήριξη σε δύσκολους καιρούς από φορείς αλλά και επαγγελματίες που έχουν άμεση σχέση με τον τουρισμό. Σήμερα αντιμετωπίζουμε όλοι οικονομικά προβλήματα αλλά όσοι πραγματικά θέλουν να στηρίξουν τον τουρισμό το απέδειξαν διαθέτοντας από τους λογιστούς πόρους διαθέσιμους που ο καθένας είχε, εναντία στην «καραμέλα» ορισμένων ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Στον τουρισμό αν δεν δώσεις δεν θα εισπράξεις…», σημείωσε ο κ. Λεβέντης.
ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

I am really thankful to the owner of this web page who has shared this fantastic paragraph at at this time.


Also visit my website ... project tv video

Powered By Blogger