Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ SKOPELOSNEWS ΤΗ ΓΡΑΦΟΥΝ

TO SKOPELOSNEWS ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΖΟΥΓΚΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΞΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ

Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Διαβάστε τι λέει το skopelos-news.blogspot.com/ σε μήνυμα που μας έστειλε για την περίπτωση του ανθρώπου που έστειλε γράμμα αυτοκτονίας.

Όταν διαβάσαμε το γράμμα του αυτόχειρα μας έκανε μεγάλη εντύπωση και μας προκάλεσε έντονη ανησυχία.Έτσι η ομάδα μας αποφάσισε να το διαδώσει παντού.Και όχι το zougla.

Ψεύτης ο Τριανταφυλλόπουλος του στείλαμε εmail στις 2,37 και κάναμε ανάρτηση προς πολλά μπλογκ να το διαδώσουν σαν επείγον (κοιτάξτε τα email σας).Ευτυχώς σώθηκε ο άνθρωπος αυτό έχει σημασία,αλλά για αυτό βοήθησε πρωτίστος το δικό μας ένστικτο μετά η προβολή του από το μπλογκ του Τριανταφυλλόπουλου.
Αλλά κύριε Μάκη για να αναρτηθεί αυτό το άρθρο,κάποιος σας το έστειλε,μια μικρή αναφορά και σε εμάς,δεν θα ήταν κακό να κάνετε.
Δηλώνουμε ότι από σήμερα δεν ξαναστέλνουμε τίποτα στο ζούγκλα.
Παραθέτουμε την ανάρτηση μας

ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ (ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΗΛΙΘΙΟΣ)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ......Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΦΟΥΚΑΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ.ΕΧΩ 2 ΑΓΟΡΑΚΙΑ 9 ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΖΗΓΟ.ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΟΣΗ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 18 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 67 ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ (ΕΑΝ ΠΟΤΕ ΦΘΑΣΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ) ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ 49 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ 1000 ΕURO ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΠΟΛΛΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 2000 EURO ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΦΦΑΠΑΞ 100000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ (ΑΚΟΥ ΕΦΦΑΠΑΞ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ)...?
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 500 ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ 500 ΤΟΝ ΜΗΝΑ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ 50-100 ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΜΟΥ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΚΥΝΗΓΟΥΝ 10 ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25 ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΕΠΙ 500 ΕΚΑΣΤΟ ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧ ΤΑ 10000 ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΩΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΤΑ 9750 ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΟ 2005 ΦΟΡΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΔΟΣΗ ΦΘΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ 4000 ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ 19 ΜΗΝΕΣ ΜΟΥ ΤΑΚΑΝΑΝΕ Η ΕΦΟΡΙΑ 6750 ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΙ 2005 ΑΤΟΚΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΜΕ 3 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΟΙΚΙΑ (ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ) ΣΧΕΔΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΕΦΤΕ ΑΡΑ ΧΡΩΣΤΑΩ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΙΡΔΙΖΩ ΑΡΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΑΜΙΟΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΧΑΛΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΦΕΡΕΙ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΟ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΕ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.
ΑΥΤΙΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΛΑΣΤΡΑ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ 3,000-4,000-5,000-10,000 ΛΕΟΦΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΟΥΒΛΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ Ο ΓΑΜΗΜΗΝΟΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΣ ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΕΝΑ ΝΕΦΡΟ Η ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΩ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝΕ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΟ ΜΙΣΟ ΗΠΑΡ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΤΗ (ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΗΠΑΡ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΘΑΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ)ΓΙΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΕΣΤΩ 5-7 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ ΟΥΤΕ ΗΠΑΡ ΟΥΤΕ ΔΑΝΕΙΚΑ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΙΣΟ ΘΑ ΕΔΙΝΑ.
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΕΣΤΩ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ,ΝΤΡΕΠΟΜΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΥΖΩ(ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΖΗΤΗΣΑΝΕ).
ΑΥΤΟΚΤΟΝΩ ΔΙΟΤΙ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

ΑΑ........ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΩ Η ΝΑ ΠΕΣΩ ΑΠΟ ΟΡΟΦΟ...........ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΓΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ 200000-300000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ EURO ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΝ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

ΝΙΚ
http://skopelos-news.blogspot.com/

Τον έσωσε η ανάρτηση στο Blog της zougla.gr
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=253747&cid=4KAI EΔΩ ΤΟ SCREEN SHOT ΤΗΣ ZOUGLAS 
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ


Σχόλιο...Πιστεύω πως πολύ καλά έκανε το skopelos-news.blogspot.com και βοήθησε αυτόν τον άνθρωπο στέλνοντας e mail παντού για να σώσει τον παρολίγον αυτόχειρα.
Και το blog του zougla έκανε πολλούς να κινητοποιηθούν για να τον σώσουν.Αλλά το παιχνίδι στο internet μεταξύ blog's και sites δεν είναι τίμιο φίλε από την Σκόπελο.Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό.Ειδήσεις και καταγγελίες που υπάρχουν αποκλειστικά σε διάφορα blog τα βλέπουμε μετά σε site μεγαλοδημοσιογράφων ψιλοαλλαγμένα και χωρίς την πηγή.
Τι να κάνουμε κάπως πρέπει να ζήσουν τα παιδιά και κάπως πρέπει να γεμίσουν τις σελίδες τους με "αποκλειστικές" ειδήσεις.
Τέλος πρέπει να υπενθυμίσω πως οι κοινωνικές ειδήσεις βγαίνουν μέσα από την κοινωνία και οι εκπρόσωποι ειδήσεων μέσα από την κοινωνία είναι τα blog,όχι τα site.
Για αυτό ο Μάκης έκανε το blog για να τσιμπάει τέτοιου είδους ειδήσεις και να συντηρεί το site του σε κλικς.
http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/02/to-skopelosnews.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger