Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

ΣΟΚ απο την Μεγάλη κόντρα ανάμεσα στην Αλόννησο και στη Σκόπελο για την .......



 Καλησπέρα παίρνω αφορμή από μία ανάρτηση μιας φίλης μας από την Αλοννήσο η οποία Ανέβασε μία χορτόπιτα υπέροχη που έφτιαξε η ίδια και εγώ

θέλοντας να διακωμωδήσω λίγο την κατάσταση που επικρατεί με το θέμα τυρόπιτες θυμήθηκα το προηγούμενο ταξίδι που είχαμε κάνει στην Αλόννησο Και θέλοντας να γευτώ τυρόπιτα σε κάποια μαγαζιά μη Γνωρίζοντας την κόντρα που υπάρχει ζήτησα τυρόπιτα Σκοπέλου μου απάντησαν άμα θες τυρόπιτα Σκοπέλου Σήκω και πήγαινε εκεί απέναντι είναι το νησί εγώ ενθουσιαστικά ακούγοντας αυτό το πάθος και συνέχισα παντού να την ζητάω σαν σκοπελίτικη τυροπιτά προκειμένου να βλέπω αντιδράσεις αλλά επικίνδυνα πράγματα αφού σε ένα φούρνο με κοίταξαν άγρια Ακούστε φίλοι μου Πρέπει να να ενημερώσω ότι και στα δύο νησιά έχουμε γίδια και όχι Μόνο στην Σκόπελο άλλα και στην Αλόννησο αρκετά βέβαια αλλά υπάκουα ,και φτιάχνουμε τυρόπιτες και πάρα πολύ ωραίες πρέπει να πω ότι στην Αλόννησο και είναι χορταστική τυρόπιτα είναι μεγάλη μπαμπασικη ρε παιδιμ άλλα και στη Σκόπελο είναι ωραία τρυφερή και αυτό που έχω να πω ότι είναι λίγο ξενερα να τσακωνόμαστε για την τυρόπιτα θυμήθηκα τις κόντρες με τους φίλους μας και γείτονές μας Τούρκους τσακωνόμαστε ποιανού είναι το κοκορέτσι και γελώ ρε το κοκορέτσι είναι γλύκα και είναι μέλι το κοκορέτσι οπίου και να το τρως Έχουμε τόσα προβλήματα που πρέπει να είμαστε μονοιασμένη και πρέπει να αντιμετωπίσουμε μαζί και το πρώτο και μεγαλύτερο πρόβλημα μας είναι τα Κέντρα Υγείας που ναι άδεια από προσωπικό το δεύτερο είναι η συγκοινωνία μας με τα πλοια και τα υπέρογκα εισιτήρια η εγκατάλειψη των βορείων Σποράδων είναι γεγονός και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με μαλακίες όπως είναι η τυρόπιτα όπου και να την πας αν είναι καλοφτιαγμένη και από καλά χέρια και με φρέσκα υλικά είναι νόστιμο αν δοκιμάσεις ετοιμάτσιζικη με Όχι φέτα μέσα ντόπια δεν συζητάμε ούτε καν φέτα αλλά με νερό μυζήθρα όπου και να τη φας θα είναι σ**** Οπότε αγαπητοί μου φίλοι και σύντροφοι μου από τα αγαπημένα μας νησιά ας ασχοληθούμε με σοβαρά θέματα και ας αφήσουμε τα γίδια ελεύθερα στα νησιά μας να βοσκήσουν υπέροχο σανό εκλογές έρχονται Καλό σας βράδυ με πολλή αγάπη


Η.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger