Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Σκόπελος Γλωσσα Λουτράκι καμία φορα έχουμε τα ματιά μας κλειστά σε πραγματικά διαμάντια !



 Σκόπελος Γλωσσα  Λουτράκι θέλω να με την καλημέρα μου να σας πω για τη χθεσινή μου

βόλτα στο Λουτράκι έφαγα την ομορφότερη και καλύτερη τυρόπιτα που έχω φάει στη Σκόπελο και αυτό έγινε στο μαγαζί της Εύας το γνωστό μαγαζί βίγλα καφέ  στην παραλία και το βασικότερο που θέλω να πω ότι ακριβώς δίπλα από το πάρκινγκ για αναπηρικά αυτοκίνητα είναι το μαγαζί δεν ταλαιπωρείσαι δηλαδή πρέπει να πω ότι φάγαμε και μία μηλόπιτα putin τέλεια ρε πρέπει να σας πω για τον καφέ το έχω ξαναπεί ότι είναι ο καλύτερος καφές στη Σκόπελο νομίζω ότι Δίκαια θα πηγαίνω στο Λουτράκι από τη Σκόπελο θα κάνω 72 km για να πάω να πιω τον καφέ έχουμε και σε Σκόπελο καλά μαγαζιά με καφέ αλλά αυτός ο καφές είναι όλα τα λεφτά να κάνω και μία διόρθωση για το παγωτό είναι το μόνο μαγαζί που έχει παγωτό Δωδώνη αυτά Είχα να πω για την τυρόπιτα τώρα να συνεχίσω σε τρελαθήκαμε πάθαμε πλάκα ήταν τυρόπιτα πραγματικά με φρέσκα υλικά με τυρί το οποίο με φύλλο στο χέρι και σας προτείνω όποιος πάει τη βόλτα του Δοκιμάστε την τυρόπιτα στο Βίγλα Cafe αν δεν θέλετε να φάτε τυρόπιτα Δοκιμάστε τη μηλόπιτα αυτά Είχα να πω από τη χθεσινή μου βόλτα στο Λουτράκι Κλείνοντας θέλω να τονίσω το άψογο service του καταστήματος κρατώντας όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις λογω κορονοιου μάσκες  και η Ευγενία και ο σεβασμός για αυτό ήταν και γεμάτο το μαγαζί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger