Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ενα φαουλ που εντοπισαμε σημερα .......


Από την σημερινή μου volta και πηγαίνοντας στην παλιά μου γειτονιά στο μύλο είδα μία υπέροχη
κατασκευή ξύλινα κάγκελα για τους ανθρώπους που ανεβαίνουν πάνω στο κάστρο μπράβο και  όπως είπαν στην γειτονιά το βραδυ το κάστρο φωτίζετε υπέροχα ωραία έως εδώ , έλα μου έκανε εντύπωση το εξης παραδοξο μέσα στη μέση στην πλατεία στο μύλο έχουν φυτέψει κολώνες που φωτισμού λίγο κουφο αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω το σκεπτικό που μπηκαν  από ότι μου είπε και ένας φίλος Σκοπελίτης τις περάσαμε λέει για ελιές και τις φυτέψαμε μαλλον  το να βάλεις κολώνες φωτισμού περιμετρικά γύρω γύρω το καταλαβαίνω αλλά μέσα στη μέση να γεμίσει κολώνες ό μυλος εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω και όπως μας είπε ένας άλλος φίλος Σκοπελίτης είναι και επικίνδυνες για να χτυπήσει κανένα παιδί γιατί Παίζουν εκεί με τα ποδήλατα θα παρακαλούσα Λοιπόν το δήμο να επανεξετάσει την απόφαση να γέμισή  την πλατεία οχι με μια αλλα με εξη κολονες και να βρεθη κάποια λυσι να μην παραπονιουντε και οι κάτοικοι της περιοχής  αφού τα πάμε καλά Σε όλα ας είμαστε λίγο προσεκτικοί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger