Τρίτη 19 Μαΐου 2020

ΣΚΟΠΕΛΟΣ Προς αποκατάσταση πραγματικών γεγονότων, σχετικά με την υπόθεση της απειλής και της εξύβρισης της εν διαστάσει συζύγου μου στον χώρο της εργασίας της.



Είμαι 53 ετών, κάτοικος Σκοπέλου, και τελώ σε διάσταση με την 40 ετών πρώην σύζυγό μου.
Την περασμένη Πέμπτη 14-05-2020, υπήρξε καταγγελία σε βάρος μου από την εν διαστάσει σύζυγό μου, για το αδίκημα της ενδοοικογενειακής βίας, και άλλα παρεμφερή αδικήματα.
Επί των καταγγελομένων, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω, ότι αυτά αποτελούν ισχυρισμούς της εν διαστάσει συζύγου μου με τα οποία με κατηγορεί, και για τους λόγους αυτούς και συνελήφθει από τους αστυνομικούς του Α.Τ. Σκοπέλου.
Επειδή ζούμε σε ένα κράτος δικαίου, αυτά θα αποδειχθούν στα δικαστήρια, καθ'ότι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, και η αλήθεια των γεγονότων θα αποδειχθεί δικαστικά.
Θεωρώ τουλάχιστον ατυχές από πλευρά σας να υιοθετείτε και να δημοσιεύετε ότι εγώ ΕΠΡΑΞΑ τα αδικήματα για τα ΙΣΧΥΡΊΖΕΤΑΙ και με ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ η εν διαστάσει σύζυγός μου, χωρίς να υπάρχει καμία τέτοια δικαστική απόφαση.
Σας παρακαλώ για την αποκατάσταση των πραγματικών γεγονότων, να δημοσιεύσετε το παρόν στην ίδια θέση και με τον ίδιο τίτλο όπως πράξατε και με την προηγούμενη ανάρτηση σας.

Με εκτίμηση.
Τα στοιχεία μου στην διάθεση όποιου τα ζητήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger