Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Σκόπελος τα ωραία του Σκλαβενίτη που τρέχουμε όλοι να τον ενισχύσουμε

Σκόπελος τα ωραία του Σκλαβενίτη που τρέχουμε όλοι να τον ενισχύσουμε στο νησί διαβάστε παρακάτω σήμερα το πρωί σύμφωνα με τις κυβερνήσεις και τις εταιρείες που εξυπηρετεί και καλά Όλο τον κόσμο πήραμε το κατάστημα στη Σκόπελο του Σκλαβενίτη για να δώσουμε μία παραγγελία
να μας την εκτελέσουν Οπότε μπορούνε δεν είχαμε πρόβλημα άκουσε την απάντηση επειδή ψιχαλίζει δεν εκτελούμε σήμερα παραγγελία στο δεύτερο ερώτημα μου δεν εκτελείται πουθενά Έχουμε λίγο δουλίτσα σήμερα σε ξανά ερώτηση μου έχουμε να πάμε και στη γλώσσα σε Τρίτη ερώτηση μου τι να σας πω κύριε έτσι είναι οι δουλειές από τους παραπάνω μου σε τέταρτη ερώτηση μου ότι θα πρέπει να το μεταφέρουμε στο νησί μου είπαν τι μας νοιάζει εμάς λοιπόν να σταματήσει αυτή η κοροϊδία πριν να πάρω τηλέφωνο μίλαγα και δεχόντουσαν παραγγελία από αλλού αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει για αυτό καταγγέλλω το κατάστημα του Σκλαβενίτη στη Σκόπελο καταγγέλλω τον τρόπο που εξυπηρετεί τη Σκόπελο το κατάστημα Σκλαβενίτη στη Σκόπελο και τη διεύθυνση του καταστήματος σας ενημερώνω ότι το παρόν θα γίνει ανάρτηση στο Σκόπελος news συμπληρώνω ότι πρόκειται η παραγγελία που έγινε από άτομο ΑΜΕΑ 85% ηλικιωμένο που είναι αδύνατον εκτός των άλλων να κυκλοφορήσει ας λάβετε γνώση όλοι και το ρόλο που παίζουν οι πολυεθνικές στο νησί μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger