Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Ανοιχτή Επιστολή προς το Δήμο Σκοπέλου και όχι μόνο....



αφορμή αυτού πήρα από κάποιο σχολιασμού συμπολίτισσας μας



Υυποδομή δεν υπάρχει στη Σκόπελο για να νοικιάζουν ούτε ξερουν τι τους γίνετε ιδικά τα μικρα καταλιματα τα νοικιάζουν για ψυχούλα και γνωριμίες τούς δίνουν και φουσκακια!! Και παινεβωνται οτι εχουν ωραια σπίτια και γι'αυτο οι τουρίστες μένουν. Και δεν ξέρουν οτι ερχωνται, για την ομορφια της Σκοπέλου. Ξοδεύονται για να τα επισκευάσουν. Και τα λευτα που περνούν για τη Σεζον αντε να ειναι βαριά 5χιλ ευρώ αυτος ειναι ο Τουριζμος της Σκοπέλου σας μηλαω με ντ
ουκουμεντα και οχι με παινεματα σκουπιλιτκα
τελος η κυρια αναφερη 
 
Περα απο αυτό κρινω για τη το αντικημενο αυτό ειταν η εργασια μου και ξερω πολύ καλα και τη νοοτροπία του Νησιού μου και των τουριστών 30 χρόνια πείρα και νοικιάζω και στο πειραια

εγώ τώρα γράφω 
Κύριοι παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες μία δυναμική διάθεση διαφημίσεις και προσκλήσεις τουριστών Να έρθουν στη Σκόπελο έχω κάποιες επιφυλάξεις περί αυτού και πρέπει να αναφέρω ότι πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί γιατί να έρθουνε οι ξένοι, να έρθουν οι ξένοι και με τι συνθήκες ?με τι προδιαγραφές ?ερωτώ είναι το νησί μας ετοιμο  να μπορέσει να αντιμετωπίσει κάποια κρίση εάν συμβεί  με μία αποθήκη δωμάτιο που το ασβέστωσε ο δήμος  βάλαμε μία μπουκάλα οξυγόνο και ένα καρδιογράφο του 1970 και Αυτή είναι είναι θάλαμος μΕΘ ?τι κάνουμε περιμένουμε να ρθουνε κόσμος με τις συνθήκες αυτές υγείας του νησιού και ερωτώ πες ότι μπήκε κάποιος σε ένα λεωφορείο που πάει στο στάφυλο και αυτός ο κάποιος έχει κορωνιό και είμαι μέσα 50 άτομα στο λεωφορείο τι θα γίνει? μπαίνουν στο εκδρομικό να πάνε στο έρημο νησία για τα δελφίνια και κολλάνε 100 άτομα Κορωναίο τι θα γίνει? ένας τουρίστας πάει στον Πάνορμο σε μία ταβέρνα και μπενη   στη τουαλέτα μέσα αλλά είναι φορέας του ιού και στην ίδια τουαλέτα παίρνουν άλλα 100 άτομα την ιδια μερα τι θα γίνει ?Έλα Πέστε μου η Σκόπελο ?προτιμάτε να χάσουμε ένα καλοκαίρι που είναι χαμένο γιατί εγώ δεν πιστεύω ότι θα ρθουν κόσμος εγώ προβλέπω μία μείωση στο 80 με 90% του τουρισμού να της κάνουμε για αυτό το λίγο ποσοστό Σκέψου να μπούνε στο ταξί και να πει ο ταξιτζής παρακαλώ θέλουμε να πάμε στον Άη Γιάννη το νησί μόνο ένας επιβάτης θα μπει μέσα λόγω του κορονοιου ποιος θα παει? τι καλοκαίρι θα ειναι αυτο θα κάνουνε θα πηγαινοέρχονται στο νησί με την αρωστια και εμεις δεν θα εχουμε πρόβλημα η μάγκες τα έχετε σκεφτεί όλα αυτά θέλετε να αναφέρω κι άλλα περιστατικά δηλαδή στην καφετέρια πώς θα καθόμαστε θα βάζουμε γυαλί ανάμεσά μας και σε εναλλακτικά μέρη τα κέντρα οι ταβέρνες θα κλείσουνε με τη μουσική πώς θα λειτουργήσουν ?τα κλαμπ τα κλειστά θα λειτουργήσουν? εγώ λέω ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα Πάρτε το απόφαση,ακούστε και σκεφτείτε και την δική μου άποψη και δεν θα χάσει το νησί μας
με τιμή προβιάς Ηλίας Σκόπελος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger