Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Σκόπελος μια εξομολόγηση το πριν με το τώρα .......



Καλημέρα σήμερα θα πρέπει να σας κάνω μία εξομολογήσει δεν μπορώ έχω ένα βάρος  πάνω μου επειδή αυτές τις μέρες γίνεται
ένας πόλεμος με τα δημοτικά πλαγίως και καθέτως και από πίσω και επειδή θεωρώ υποχρέωσή μου να πάρω κάποια θέση έχω Λοιπόν να πω το εξής εγώ το Σταμάτη Δεν τον ψήφισα  ούτε στις πρώτες εκλογές ψήφισα Αναγνώστου γιατί  πολιτικά   εκεί άνηκα εκεί ανήκω και εκεί θα ανήκω σε αυτόν τον χώρο, στην δεύτερη Κυριακή ψήφισα  το Δημήτρη τον Ευσταθίου γιατί θεώρησα ότι είναι νέος και ότι θα μπορούσε να προσφέρει καλύτερα στη Σκόπελο αυτά τα λέω και μην θεωρηθεί ότι απολογούμαι σε κανέναν τι ψηφίζω γιατί  ούτε θέση περιμένω ούτε κανένα από τα 4 παιδιά μου είναι στον δήμο μα ούτε επιθυμώ και τίποτα,  εγώ γράφω αυτά που αισθάνομαι και πιστεύω και μπορεί κάποιοι να δυσανασχετήσουν αλλά αυτό ποτέ δεν θα αλλάξει της αρχές μου και θα λέω σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη . Πάμε τώρα στο μπλοκ  που έχω το skopelos news  και τι πιστεύω μέσα από εκεί λοιπόν δεν αλλαζω ούτε  στις αρχές και τις αξίες μου. καταρχήν διαφημίσεις με χρήματα δεν έχω ούτε πρόκειται να βάλω  που σημαίνει είμαι ανεξάρτητος πραγματικά Όποιος θέλει να βάλει διαφήμιση είναι  δωρεάν στο blog  και δεν περιμένω να οικονομήσω στη Σκόπελο στο νησί μου από τη λειτουργία του όπως κάποια αλλά που ενημερώνουν και καλά τη Σκόπελο γιατί δεν ήρθα από άλλο μέρος να βρω ορισμένα  ζα εδώ να τους δουλεύω και να τα παίρνω και αν δεν τα παίρνω να βρίσκω προβλήματα στο νησί ......, και δεν είμαι μόνο αυτό Αλλά κάποιοι σύλλογοι και κάποια σωματεία αυτά τα μπλοκ  τα ενημερώνουν μονόπλευρα και αυτό το λέω και για κάτι συντρόφους μου από σωματεία που ενημερώνουν μονόπλευρα δεν τους αρέσει η δικιά μας η πληροφόρηση ξανά τους λέω σταματήστε αυτή την καραμέλα όταν θα βγάζετε δελτίο τύπου το δελτίο τύπου θα πηγαίνει σε όλους είτε Σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει και για κάποιους συλλόγους που έχουν γίνει ορτινατζες και χρειάζονται  νταβατζήδες και σταματώ τώρα εδώ  δεν θέλω να συνεχίσω σήμερα άλλο πάνω σε αυτό το θέμα κάποια στιγμή θα τα πούμε και για αυτό το θέμα λοιπόν ότι γράφω δεν πρόκειται να σταματήσω για κανένα λόγο ξαναλέω να γραφώ από κει και πέρα ξεκινάμε λοιπόν με την νέα δημοτική αρχή του Σταμάτη ήμουνα πολύ επιφυλακτικός αλλά  η πρώτη εντύπωση με γέμισε με ευχάριστη έκπληξη ακουστέ λοιπόν  στην περιοχή εδώ στο άλουπι  που μένω έχει δύο κολώνες φωτισμού οι οποίες ήταν καμένες λάμπες για 8 μήνες 8 μήνες φώναζα έπαιρνα τηλέφωνα παρακαλούσα αλλά δυστυχώς ο δήμος δεν έδειξε καμία μα καμία προσοχή να δει το πρόβλημα κόσμος γκρεμιζόταν τα βράδια μια τουρίστρια έσπασε το πόδι της κλπ.  μαζί με μένα φώναζαν σε όλη την περιοχή για την αδιαφορία όλα ήταν ένα σκοτάδι ,μόλις ανέλαβε λοιπόν στο  δήμο  ο Σταμάτης έκανα πάλι παράπονα για τον φωτισμό και  ως δια μαγείας λύθηκε το πρόβλημα του φωτισμού και όχι μόνο στην δικοί μου περιοχή αλλά παντού δοθήκαν άμεσα λύσης στα προβλήματα του κόσμου  ,αυτό ήταν ένα μικρό δείγμα από τη Νέα δημοτική αρχή συγχρόνως η δημοτική αρχή Ξεκίνησε ένα αγώνα επικοινωνίας με  υπηρεσίες του κράτους για κονδύλια είδα να υπάρχει ένας αέρας δημιουργίας αυτό που με την παλιά διοίκηση δεν υπήρχε όλος ο κόσμος παραπονιόταν με την προηγούμενη δημοτική αρχή δεν έγινε τίποτα διαλυθήκαν σε λίγο διάστημα τότε παραίτησης κλπ.  και ας βγει κάποιος να με διαψεύσει τι βγαίνει τώρα η προηγούμενη δημοτική αρχή και προσπαθεί να βάλει τρικλοποδιές πισώπλατες γιατί αυτό γίνεται πιστεύω εγώ γιατί κάποιοι μάλλον έχασαν την κουτάλα ο Σταμάτης επιτέλους έφερε κοντά τα τρία νησιά τη Σκιάθο την Αλόννησο και τη Σκόπελο κατάφερε ο Σταμάτης και όλο βέβαια το δημοτικό συμβούλιο γιατί τρέχουν όλοι κατάφερε και έβαλαν στη γραμμή άσχετα λόγω των περιπτώσεων καράβι από τη Θεσσαλονίκη έβαλε καράβι από τον Άγιο Κωνσταντίνο έκανε ενέργειες καθάρισε η Σκόπελο που ήταν ένα βρώμικο νησί και ο κόσμος όλος είδε την διαφορά αφού και  με το παραμικρό πρόβλημα με μία απλή τηλεφωνική έβρισκε ανθρώπους να τον ακούνε και  λύση στο πρόβλημά του ,στο Λουτράκι ανάσανε ο  κόσμος είδανε διάφορες Μπήκανε Μπήκανε παγκάκια στη γλώσσα το ίδιο καθαρίστηκε στο Νέο κλήμα άλλαξαν τα φώτα στο πάρκο ασχολήθηκε η δημοτική αρχή με όλα τα προβλήματα που ταλάνιζαν αυτά τα χωριά μας που ήταν εγκαταλειμμένα  τέλος δεν έχω βέβαια  σκοπό εάν κάτι είναι στραβό να πάψω να το φωνάζω έτσι λοιπόν και ότι θετικό βλέπω έτσι λοιπόν  εχθές το βράδυ κάποιος δημότης από τη Σκόπελο στο Facebook είπε ότι φοβάται για τα νερά στο σταφυλή μην πλημμυρίσουμε ε λοιπόν μετά από λίγο διαβάζοντας ο δήμαρχος την ανάρτηση έδωσε λύση στο πρόβλημα το ανάφερε η ίδια  εγώ τα βλέπω όλα αυτά πέστε μου τώρα εάν έχεις ένα δήμο που σκύβει  πάνω στα προβλήματα του κόσμου και όσο μπορεί δίνη λύσεις δεν θα τους επικροτήσω ? πώς λοιπόν να μην πούμε για αυτή τη διοίκηση πώς να πούμε ότι δεν κάνει έργο στην παραλία στην Αμπελική που ήταν όλα παρατημένα χωρίς πεζοδρομία και επικίνδυνα για τους τουρίστες που είναι χιλιάδες στην περιοχή και έδωσαν σημασία στο πρόβλημα και προσπάθησαν να δώσουν λύση με κάποιες ενέργειες αλλά ακουστέ  ξαφνικά θελαν άδειες και για αρχαία που στο τέρμα της Αμπελικής που δεν έχει ασφαλώς τίποτα εκεί που κινδύνευαν κόσμος εκεί που έπεσε άνθρωπος και παραλίγο να σκοτωθεί δεν ντρεπόσαστε λίγο λέω εγώ, και ρωτώ στα δικά τους τα κτίρια τις οικοδομές και τις βίλες βγάλαν άδειες είναι νόμιμοι σε όλα ? άντε συγχύστηκα πάλι αυτά Είχα να πω σήμερα Σας εύχομαι καλή μέρα με πολύ δυνατή βροχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger