Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Σκόπελος ευχαριστήρια επιστολή Αλλά από ποιον ? μόνο από τον Ηλία


Επειδή όλοι ο κύριος περισσής και ο κύριος Ευσταθία βγάλανε και καλά ανακοίνωση και μας ευχαριστούν όλους πάρα πολύ φαίνεται ότι μας αγαπάνε και Βασικά αυτό που βλέπω από πίσω είναι μία προσέγγιση για να πάρουν τον ψήφο μας και εγώ ο Ηλίας τους απαντώ Εάν ήμουν υποψήφιος την ευχαριστία μου

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που δεν με ψηφίσατε και δεν επιλέξατε για να λύσουν τα προβλήματά σας θέλω να σας ευχαριστήσω που θα μου δώσετε την ευκαιρία να ασχοληθώ με τα παιδιά μου Με το ψάρεμα και με την ησυχία μου θέλω να σας ευχαριστήσω που από δω και πέρα θα κοιτάω την πάρτη μου ακόμα πρέπει να πω ότι νιώθω πάρα πολύ ευχαριστημένος που με μαυρίσετε διότι το κεφάλι σας θα πάτε ίσως όλοι άμοιροι της μοίρας σας εσείς τα κάνατε εσείς να τα πάτε καλησπέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger