Τετάρτη, 17 Ιανουαρίου 2018

Νέα διαβούλευση για επαναλειτουργία της γραμμής Σποράδες-Θεσσαλονίκη και με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες για την επαναλειτουργία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Σποράδων με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης


Θα γίνει προσπάθεια από πλευράς υπουργείου Ναυτιλίας να υπάρξει διαβούλευση και με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες για την επαναλειτουργία της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Σποράδων με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στη διάρκεια της θερινής περιόδου, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, με αφορμή την απόφαση της «Ηellenic SeaWays» να μην δρομολογήσει την απευθείας σύνδεση με ταχύπλοο, των τριών νησιών με τη Θεσσαλονίκη, το φετινό καλοκαίρι.

Ο κ. Σαντορινιός τόνισε ότι πριν από δύο ημέρες σε συνάντηση που είχε με τους δημάρχους Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου συζητήθηκε το θέμα της καλύτερης εξυπηρέτησης των νησιών, ενώ έχουν ζητηθεί στοιχεία για τις ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων των αεροπλάνων που προσεγγίζουν τα τρία νησιά προκειμένου να διαμορφωθεί καταλληλότερα το πρόγραμμα των ακτοπλοϊκών συνδέσεων.

Συστάσεις από το Λιμεναρχείο για επικείμενη επιδείνωση καιρού


Συστάσεις δίνονται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου για την επικείμενη επιδείνωση του καιρού στην περιοχή του βορειοανατολικού Αιγαίου από σήμερα το βράδυ μέχρι και τουλάχιστον αύριο Πέμπτη 18 Ιανουαρίου, με κύριο χαρακτηριστικό την επικράτηση ανέμων εντάσεως 7 ή 8 μποφόρ, σύμφωνα με έκτακτο δελτίου καιρού που εξέδωσε η ΕΜΥ.
Ειδικότερα από το Λιμεναρχείο συστήνεται:
*στους ιδιοκτήτες και κυβερνήτες μικρών σκαφών να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλούς πρόσδεσης και να μην αποπλεύσουν κατά το χρόνο ισχύος του δελτίου.
*οι χειμερινοί κολυμβητές συστήνεται να επιδεικνύουν την απαραίτητη προσοχή και να συμμορφώνονται με τους κανόνες ασφαλούς κολύμβησης.

Καμία δέσμευση για τη μεταφορά του Κ.Υ. Σκιάθου

Απάντηση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας κ. Πολάκη
  σε ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας Ν.Δ.
Χρήστου Μπουκώρου

Καμία ουσιαστική δέσμευση του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας κ. Πολάκη για το ζήτημα της μετεγκατάστασης του Κέντρου Υγείας Σκιάθου στις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, σύμφωνα με απάντηση σε σχετική ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος.
Όπως συγκεκριμένα αναφέρει στην απάντησή του ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας, «θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί ο έλεγχος του φακέλου του έργου και μετά σε συνεννόηση με την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας να γίνει η διοικητική παραλαβή του εντός του επόμενου μήνα».
Ο κ. Πολάκης στην ουσία αφήνει αναπάντητα τα ερωτήματα που του έθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος, αναφορικά με τις κτιριακές υποδομές του Κ.Υ. Σκιάθου, καθώς δεν ορίζει ούτε ένα σαφές χρονοδιάγραμμα μεταφοράς των υπηρεσιών της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας του νησιού στις νέες εγκαταστάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργασίες κατασκευής του νέου κτιρίου έχουν ολοκληρωθεί εδώ και ένα χρόνο, γεγονός που γεννά ερωτήματα για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση που παρατηρείται στη μεταστέγαση των υπηρεσιών υγείας του νησιού.

Εξάλλου, ένα κτίριο σαν το νέο Κέντρο Υγείας Σκιάθου, του οποίου το κόστος κατασκευής ανέρχεται στα 2,5 εκ. ευρώ, δεν μπορεί να παραμένει αναξιοποίητο, τη στιγμή μάλιστα που οι ανάγκες της τοπικής κοινωνίας είναι μεγάλες και επείγουσες.  

Ρουβίκωνας-Α.ΣΥ.ΝΦ:Κείμενο για την εισβολή στο Υπουργείο Οικονομικών

Ρουβίκωνας-Α.ΣΥ.ΝΦ: Εισβολή στο Υπουργείο Οικονομικών.
Πριν λίγες μέρες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σχεδόν πανηγυρίζοντας, δήλωσε ότι η κυβέρνησή του ολοκληρώνει την τρίτη αξιολόγηση περνώντας στο τελευταίο κεφάλαιο του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής και αυτό πρόκειται να συμβεί, όπως μας διαβεβαίωσε, δίχως ούτε ένα ευρώ νέα δημοσιονομικά μέτρα. Από μία πλευρά, πράγματι, λέει μέρος της αλήθειας. Είναι εκείνη η αλήθεια εξαιτίας της οποίας η κυβέρνηση των Συριζανέλ ανάγκασε το Γερούν Ντάϊσεμπλουμ -και λοιπούς μαφιόζους διεθνών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων- να καταθέσει τα δημόσια συγχαρητήριά του, γιατί πια «με τον Τσίπρα και τον Τσακαλώτο, σχεδόν όλα γίνονται πιο εύκολα». Είναι εκείνη η αλήθεια που υποχρέωσε το σύνδεσμο βιομηχάνων (Σ.Ε.Β.) να επιδοκιμάσει με έντονο τρόπο την κυβέρνηση για το καινούριο πολυνομοσχέδιο, το οποίο κατά την άποψή τους «αποτυπώνει τη θετική όψη των κατά τα λοιπά «δαιμονοποιημένων» μνημονίων που εξαρχής είχαν ως στόχο τον εκσυγχρονισμό κράτους και αγορών». Είναι εκείνη η αλήθεια που έχει φέρει τον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, απόγνωσης και μελαγχολίας, καθώς με το ρυθμό που η σημερινή κυβέρνηση νομοθετεί και ξεπουλά τα εναπομείναντα ασημικά, ο ίδιος δεν θα βρει τίποτα να εκποιήσει όταν έρθει η σειρά του να στρογγυλοκαθήσει στην εξουσία (παρά μονάχα να ισοπεδώσει τα Εξάρχεια). Είναι η αλήθεια που εδράζεται στο ότι το πολυνομοσχέδιο δεν θα φορτώσει ούτε ένα Ευρώ στις πλάτες των εχόντων, των εκμεταλλευτών, του κεφαλαίου, στους χρηματοδότες της σημερινής αλλά και κάθε κυβέρνησης.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΜΑΡΙΝΑ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ

Φωτογραφία της Μαρίνα Χρυσοβελώνη.
Με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζη, η τέως υφυπουργός και Γραμματέας του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας κ. Μ. Χρυσοβελώνη, ορίζεται Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας με Αντιπρόεδρο τον Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Αθ. Βούρδα.
Το συγκεκριμένο συμβούλιο απαρτίζεται από 35 μέλη τα οποία μεταξύ άλλων είναι εκπρόσωποι των: υπουργείων Παιδείας, Εσωτερικών, Υγείας, Δικαιοσύνης, της Ειδικής Μόνιμης Διακομματικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια της Βουλής των Ελλήνων, της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, της Κεντρικής Ένωσης Δήμων, του Λιμενικού και Πυροσβεστικού Σώματος, του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, του Ε.Κ.Α.Β. , της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Λεωφορείων κ.α. 

Δήλωση Γιάννη Αναστασίου



Στο θέμα της κατάργησης του δρομολογίου της Hellenic από τη Θεσσαλονίκη στα νησιά των βορείων Σποράδων ο Γιάννης Αναστασίου επισημαίνει ότι, "πρέπει ν' αντιληφθούν άπαντες ότι, οι 50 χιλιάδες κάθε χρόνο βορειοελλαδίτες και βαλκάνιοι τουρίστες των δύο τελευταίων χρόνων στα νησιά των Σποράδων λόγω αυτής της σύνδεσης της, δεν είναι δεδομένο ότι θα έρθουν και φέτος μέσω του Βόλου και αυτό γιατί η μετακίνηση της εθνικής οδού (βενζίνης και διόδια),  μαζί με το ήδη μεγάλο κόστος της ακτοπλοϊκής μεταφοράς του αυτοκινήτου με το καράβι, κάνει πολύ πιο ακριβό τον προορισμό. Κερδίζουν η Θάσος και η Χαλκιδική, ας είμαστε ρεαλιστές. Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι, εάν υπερασπιζόμαστε πραγματικά την οικονομία του τόπου μας και τις θέσεις εργασίας στον τουριστικό κλάδο, δεν πρέπει να είναι επιτρεπτό από κανέναν μας, οι κυβερνήσεις να δείχνουν αδύναμες απέναντι στην ασυδοσία των ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι οποίες με γνώμονα και μόνο τις πληρότητες της  Μυκόνου άνω του 90% αυθαιρετούν, την ώρα, που γραμμές όπως αυτή της Θεσσαλονίκης έχει ικανοποιητικές και όχι μηδενικές πληρότητες. Όλοι μας πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι σε αυτό το θέμα και να πιέζουμε αποφασιστικά με κάθε κυβέρνηση. Άλλωστε ποτέ και τίποτε δεν χαρίζεται, όταν το κέρδος των λίγων επιβάλλεται στο συμφέρον των πολλών, δηλαδή, των πολιτών, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων  των Σποράδων".

Υπάρχει λύση στον χρόνιο πόνο της σπονδυλικής στήλης;

Όσοι υποφέρουν από χρόνιο πόνο στη σπονδυλική στήλη λένε ότι χειρότερος πόνος δεν υπάρχει και ότι δυσκολεύονται να έχουν ποιότητα ζωής στην καθημερινότητά τους. Το πρόβλημα είναι αρκετά συχνό και έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών προσεγγίσεων:
•        Ιατρικά - Ορθοπαιδικά, με φάρμακα, τοπικές εγχύσεις, επισκληρίδιες ενέσεις, μικροχειρουργικές επεμβάσεις, αλλά και ανοιχτά χειρουργεία.
•        Φυσικοθεραπευτικά, με ποικίλα μέσα που διαθέτει η σύγχρονη δεξαμενή της φυσικοθεραπείας, από Laser, χειρισμούς, παθητικά και ενεργητικά μέσα.
•        Ψυχολογικά ή Ψυχιατρικά με αντικαταθλιπτικά, αγχολυτικά ή άλλα φάρμακα.
•        Εναλλακτικές Θεραπείες, όπως διαχείριση του στρες, ομοιοπαθητική, βελονισμός κ.ά.
Παρ’όλα αυτά σε ένα ποσοστό το πρόβλημα εμμένει, χωρίς να βρίσκεται κάποια αποτελεσματική λύση.

Χαράτσι με επιπλέον φόρο για όλους – Ποιοι και πως χάνουν ως και 650 ευρώ

- Μεγάλοι χαμένοι όσοι έχουν εισόδημα κάτω από 10.000 ευρώ - Στο στόχαστρο η μέση οικογένεια με εισόδημα άνω των 20.000 ευρώ - Πως το ΔΝΤ βάζει τρικλοποδιά στα σχέδια της κυβέρνησης - Διπλό το χαράτσι για τους συνταξιούχους

Handelsblatt: "Η Ελλάδα θα παραμείνει υπό την επιτήρηση των δανειστών μέχρι το 2059" και εγώ νεαρός 92 ετών θα είμαι χαρούμενος ....ρε δεν μαμιοσαστε

Με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του πολυνομοσχεδίου με τα τελευταία προαπαιτούμενα για να κλείσει εγκαίρως η τρίτη αξιολόγηση η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt επανέρχεται στο δύσκολο δρόμο μέχρι την έξοδο από τα μνημόνια αλλά και μετά. Επισημαίνει ότι το σχέδιο νόμου είναι λεπτομερές, ο χρόνος όμως για τη διαβούλευση και τη ψήφιση είναι σύντομος. 

Χρόνια Πολλά Αντώνη, Αντωνία,

Ο Αντώνιος γεννήθηκε γύρω στο 250 στην πόλη Κομά της Άνω Αιγύπτου, από γονείς εύπορους και ευλαβείς. Έζησε στα χρόνια ρωμαίων αυτοκρατόρων, όπως ο Διοκλητιανός (284-305), ο Μαξιμιανός (285-305) και ο Μέγας Κωνσταντίνος. Από την παιδική του ηλικία ήταν ολιγαρκής και αυτάρκης κι έδειξε ενδιαφέρον για τη λατρευτική ζωή της εκκλησίας.

ο δήμαρχος Αλοννήσου, κ. Βαφίνης, ανέφερε πως «Θεωρούμε ότι η γραμμή είναι συμφέρουσα»

Πλήγμα για τον τουρισμό των Σποράδων θεωρείται η ξαφνική απόφαση της Hellenic Seaways να αποσύρει το FlyingCut 4 και να διακόψει την απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση των τριών νησιών με την Θεσσαλονίκη, κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου, όπως είχε καθιερωθεί τα δύο τελευταία χρόνια.

Φενέρμπαχτσε – Παναθηναϊκός EuroLeague Fenerbahce - Panathinaikos Live Stream Live streaming

Ρόζα Ράντομ – ΑΕΚ Basketball Champions League Rosa Radom - AEK Athenas Live Stream Live streaming

Δεν υπογράφει τη σύμβαση με τον ΕΟΠΠΥ για τα γυαλιά οράσεως ο Σύλλογος Οπτικών και Οπτομετρών Μαγνησίας

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου