Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

«Οι άνθρωποι που θα αναλάβουν τον Δήμο Σκοπέλου πρέπει να προέρχονται από την αγορά»

έχετε καμιά διαφορετική άποψη  από την δικιά μου ?,και το ξεκαθαρίζω για να μην έχουμε καμία λάθος ερμηνεία κατά την γνώμη μου αρκετά με τους δημόσιους υπάλληλους στο αξίωμα του
δήμαρχου χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κανέναν όλοι έκαναν ότι μπορούσαν για το νησί άλλα τώρα η Σκόπελος χρειάζεται δήμαρχο της αγοράς να γνωρίζει τα προβλήματα που έχουμε στο νησί και βασικά αυτό αφού η μεγάλη πλειοψηφία των Σκοπελιτων ζούμε από τον τουρισμό ,και να αγαπά το νησί να μην έχει υποχρέωσης σε κανέναν δεν με ενδιαφέρει που θα βρίσκετε πολιτικά αφού έχουμε αξιόλογα άτομα σε όλους τους πολιτικούς χώρους δεν με ενδιαφέρει αν είναι άντρας η γυναίκα έχουμε και γυναίκες στο νησί με (καρύδια μεγάλα) τα υπόλοιπα σύντομα .....
Υ/Γ  με ρωτάνε πολλή αναγνώστες γιατί ρε Ηλία δεν βάζεις εσύ διαφήμισης και απαντώ σε όλους εγώ ούτε του πανεπιστήμιου είμαι ούτε δημοσιογράφος ούτε μπορεί κάποιος να μου πει τι να γράψω συμφέροντα δεν υπάρχουν γράφω αυτά που πιστεύω καμιά φορά τα λέω λίγο άτσαλα και βρώμικη διάλεκτο ....άλλα είμαι ο ΗΛΙΑΣ καταλάβατε τώρα γιατί βάζω μόνο δωρεάν διαφήμισης και όποιος επιθυμεί εδώ είμαι να γνωστοποιήσουμε το μαγαζί του την επιχείριση η ότι θέλει και κλείνοντας την μεγαλύτερη επίσκεψη αναγνωστών  σε όλες της βόρειες Σποράδες την έχει το skopelos-news 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger