Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Μπράβο στην εταιρία στον πλοίαρχο και στο πλήρωμα του ΠΡΩΤΕΥΣ


Δεν συνηθίζω να γράφω καλά λογία για της ναυτιλιακές εταιρίες ,αυτήν την φορά όμως είμαι υποχρεούμενος να το κάνω και να γνωστοποιήσω σε όλους τους κάτοικους των Σποράδων ότι πραγματικά αυτό το πλοίο ΠΡΩΤΕΥΣ  είναι κάτι το διαφορετικό από ότι γνώριζα μέχρι τώρα ,σαν παλιός ναυτεργάτης και για πολλά χρόνια συνδικαλιστής στο ναυτεργατικό κίνημα είμαι πολύ αντικειμενικός και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος τώρα σαν συνταξιούχος του ΝΑΤ έχω να σας ενημερώσω πριν 10 ήμερες πήγα στο Λουτράκι της Σκοπέλου να ταξιδέψουν η κόρη μου με τον γαμπρό μου και το εγγόνι μου έξω ψιλόβρεχε και είχε κρύο με αέρα τώρα να σας πω τη μου έκανε
εντύπωση πως τα παιδιά του πληρώματος του ΠΡΩΤΕΑ χωρίς να τους ζήτηση κανείς προσφέρθηκα και βοηθήσανε κουβαλώντας τα πράγματα από το αμάξι στο πλοίο βοηθώντας την οικογένεια Της Κόρης ΜΟΥ να επιβιβαστεί με ασφάλεια στο πλοίο πρέπει να τονίσω ότι ο πλοίαρχος κύριος Αντωνίου ήταν έξω από την πόρτα του πλοίου και επέβλεπε προσωπικά την φόρτωση του πλοίου από τους επιβάτες και τα οχήματα και έδινε εντολές για την εξυπηρέτηση όλων των επιβατών αυτό είναι το πρώτο σκέλος της εμπειρίας μου με το πλοίο ΠΡΩΤΕΥΣ τώρα πάμε στο δεύτερο μέρος που με εξέπληξε ευχάριστα και θέλω με την ανάρτηση μου να το αναφέρω το νιώθω σαν υποχρέωση μου λοιπόν πριν λίγες ήμερες παρέλαβα στον Βόλο το νέο μου αναπηρικό αμαξιού και την Δευτέρα το παρέλαβε ο γιος μου και το κατέβασε στο λιμάνι του βόλου και πήγε στο γραφείο να βγάλει το εισιτήριο όπως βγάλαμε στην άλλα εταιρία πριν κάποιους μήνες  που είχαμε φερνή αντίστοιχο αναπηρικό αμαξιδιου με την άλλα ναυτιλιακή εταιρία και εδώ είναι αυτό που λεμέ διαφορά πολιτικής από την μια ναυτιλιακή εταιρία που ανήκει  σε τράπεζες και Ιταλούς κλπ και από την άλλη μια μικρή εταιρία με λίγα πλοία ένα από αυτά το ΠΡΩΤΕΥΣ….. όχι λένε του γιου μου για τα αναπηρικά δεν πληρώνετε στην εταιρία ΑΝΕΣ και με αυτό θέλω να κλείσω την αναφορά μου και να πω σε όλον τον κόσμο ότι δικαιολογημένα ο κόσμος υπεραγαπά το πλοίο αυτό αφού οι κοινωνικές παροχές του είναι συνέχει στα νησιά των βορείων Σποράδων και χωρίς τυμπανοκρουσίες, όπως κάνουν  μερικοί μερικοί με μαϊμού προσφορές που θα σας αναφέρω σε άλλη μου ανάρτηση
Προβιάς Ηλίας

Συνταξιούχος ΑΜΕΑ   Ανθυποπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger