Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Τράπεζα βγάζει σε πλειστηριασμό 55 τμ σπίτι μοναδική κατοικία ΑΜΕΑ με μικρο παιδακι



Φίλος, μέλους της ομάδας, που δεν έχει fb ρωτάει:
Καλημέρα στην ομάδα και σε όλα τα μέλη. Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα το σχετικό έγγραφο που βλέπετε. Δλδ η τράπεζα εντός 15 ημερών να προχωρήσει στον πληστηριασμο της 1ης και μοναδικής μου κατοικίας. Είμαι Ατομο με αναπηρία εφ όρου ζωής με οριστική απόφαση Κεπα 67% (Ακρωτηριασμος Δεξιου ποδιού) Επίσης είμαι Ινσουλοεξαρτουμενος και Διαβητικος τύπου 2. Εχω μια κορούλα 22 μηνών. Μενουμε σε αυτή την μοναδική μας κατοικία (55τμ) εγώ ή μελουσα γυναίκα μου και η μάνα μου με παραμορφωτικη οστεοαρθριτιδα και με διαφορά αλλά προβλήματα υγείας. Εργάζομαι στο Δήμο. Τι μπορώ να κάνω να έρθω με την τράπεζα σε κάποιο διακανονισμο κάποια λύση κάτι ουτος ώστε και να μην μείνουμε στους δρόμους. Αλλά και να προφυλαχτω από τους βαρεις όρους και πολλές φορές με παγιδες όρους της τράπεζας; Υπάρχει κάποια λύση; Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων για την βοήθεια και της συμβουλές σας.
email επικοινωνίας: Sottirakis@live.com
Stanisi Giouli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger