Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

Deloitte: Περικόπτουν τις δαπάνες για διακοπές οι Βρετανοί

Σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι πέρυσι προβλέπονται οι δαπάνες για διακοπές, κατά τους επόμενους τρεις μήνες, για τους Βρετανούς ηλικίας 35-54 ετών, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte.
Οι δαπάνες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αναμένεται να μειωθούν κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες και οι δαπάνες για ταξίδια μικρών αποστάσεων κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες για όσους είναι ηλικίας 35-54 ετών.
Ωστόσο, οι καταναλωτές ηλικίας 55 ετών και άνω αναμένεται να αυξήσουν τις δαπάνες τους για διακοπές κατά τους επόμενους τρεις μήνες, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της Deloitte, με βάση τα οποία οι δαπάνες αναψυχής του Ηνωμένου Βασιλείου παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό ανθεκτικές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Η τριμηνιαία έρευνα μεταξύ 3.000 Βρετανών ενηλίκων διαπίστωσε ότι οι καθαρές δαπάνες για διακοπές αυξήθηκαν επίσης καθώς οι καταναλωτές προσπάθησαν να ξεπεράσουν τον «μακρύ Γενάρη».
Οι δαπάνες διακοπών για μεγάλες αποστάσεις αυξήθηκαν κατά τέσσερις εκατοστιαίες μονάδες, ενώ οι αντίστοιχες για κοντινές
αυξήθηκαν κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Υπάρχουν όμως ενδείξεις ότι οι καταναλωτές ενδέχεται να αρχίσουν να περιορίζουν την αγορά άλλων δραστηριοτήτων αναψυχής.
Ο Simon Oaten, συνεργάτης της Deloitte στον τομέα της φιλοξενίας και της αναψυχής, δήλωσε: «Συνολικά, οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές, γι’ αυτό και οι δαπάνες έχουν αυξηθεί τόσο για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όσο και για κοντινά ταξίδια».
Και πρόσθεσε: «Ωστόσο, με τον πληθωρισμό να αυξάνεται, την εξασθενημένη λίρα και την επιβράδυνση της αύξησης των ονομαστικών μισθών, οι καταναλωτές αναψυχής αρχίζουν να αισθάνονται ότι οι τσέπες τους «σφίγγουν», οδηγώντας σε μείωση των δαπανών για ορισμένες συνήθεις δραστηριότητες και μικρές πολυτέλειες, όπως η αγορά του καθημερινού καφέ».
Σύμφωνα με τον ίδιο, όσοι έχουν οικογένειες και βιώνουν τη συμπίεση των εισοδημάτων τους, είναι λιγότερο πιθανό να ξοδέψουν για τις διακοπές τους το 2ο τρίμηνο του 2017.
«Οι ηλικιωμένοι καταναλωτές φαίνεται να επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές προκλήσεις και έτσι συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις δαπάνες για διακοπές κατά τους επόμενους τρεις μήνες», συμπλήρωσε ο S. Oaten.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button