Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΡΙΝΑ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ




 «Μετά την αποχώρησή μου από τη θέση της υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου, τον υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη για την άψογη συνεργασία που είχαμε, το Γενικό Γραμματέα κ. Γιώργο Δέδε για την επίσης εξαιρετική συνεργασία, όλους τους υπαλλήλους του ανωτέρω υπουργείου καθώς και όλους τους συνεργάτες του γραφείου μου στο υπουργείο.
Προσπάθησα να τιμήσω στο έπακρο τη θέση που μου δόθηκε και να ανταποκριθώ στα δύσκολα καθήκοντα, καταθέτοντας καρδιά, ψυχή και έργο.

Πρωταρχικό μου καθήκον παραμένει το όφελος  των πολιτών της Μαγνησίας και γενικότερα της Θεσσαλίας, δηλώνοντάς τους πως η αγάπη που δείχνουν προς το πρόσωπό μου, μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσω να αγωνίζομαι για την Θεσσαλία και τους πολίτες της.
Η εμπιστοσύνη και η εκτίμηση του κόσμου άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια, είναι η κινητήρια δύναμη που με ωθεί να συνεχίσω να συνδράμω με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μου.
Παραμένω ενεργό και δραστήριο μέλος της πολιτικής ζωής με το θάρρος της γνώμης, της γνώσης και της εμπειρίας»

ΜΑΡΙΝΑ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger