Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Υποψήφια βουλευτής των ΑΝΕΛ καταγγέλλει απόπειρα βιασμού της από 9 μετανάστες στο ΣΕΦ

Τα όσα διαδραματίστηκαν στην υπόγεια διάβαση που οδηγεί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας περιέγραψε η υποψήφια βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων στη Θεσσαλονίκη Όλγα Γιάννη.
Όπως διηγήθηκε η ίδια στην εφημερίδα «Espresso», το απόγευμα του Σαββάτου το στέλεχος των ΑΝΕΛ ενώ κατευθυνόταν προς το ΣΕΦ για να παρευρεθεί στο συνέδριο του κόμματος, όταν την περικύκλωσαν εννέα αλλοδαποί, οι οποίοι της έσκισαν το σακάκι, της έβγαλαν τη ζώνη και προσπάθησαν να τη βιάσουν.

«Δεν ήξερα πόσο διαρκεί το περπάτημα σε αυτή τη διάβαση, καθώς ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα εκεί. Είδα εννέα άνδρες, ηλικίας από 19 έως 25 ετών, που άρχισαν να μου κάνουν προκλητικά και χυδαία σχόλια για την εξωτερική μου εμφάνιση. Όλοι είχαν ύψος περίπου 1,65, μελαψοί, φορούσαν δερμάτινα μπουφάν και μαύρο τζιν», περιγράφει η Όλγα Γιάννη.Σύμφωνα με την υποψήφια βουλευτή των ΑΝΕΛ, την έσωσε η σκέψη να πετάξει το πορτοφόλι της πίσω για να τους αποσπάσει την προσοχή. «Μόλις το πέταξα άρχισα να τρέχω. Πήγα στο ΣΕΦ με σκισμένη ζακέτα χωρίς ζώνη και το παντελόνι μου δεν είχε κουμπί καθώς με τραβούσαν από τη μέση. […] Ένιωσα φόβο σε κάθε άγγιγμά τους. Ο ένας με έπιανε από τη ζακέτα, ο άλλος από το πρόσωπο. Μετά ένιωσα ένα χέρι και στη μέση μου, στο παντελόνι. Ήταν θάνατος για μένα. Έτρεξα στο στάδιο και έτρεμα όλη την ώρα», λέει.
Η Όλγα Γιάννη ζητεί να ληφθούν μέτρα ασφαλείας και κάνει λόγο για έλλειψη αστυνόμευσης. «Εγώ στάθηκα τυχερή. Η επόμενη κοπέλα όμως;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger