Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016

Σε 3,5 ώρες η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το νέο τρένο

Σε 3,5 ώρες η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με το νέο τρένο

Της Μαρίας Μόσχου
Το 2018 θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία ο σιδηροδρομικός διάδρομος Αθήνα - Θεσσαλονίκη με ηλεκτροκίνηση μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες. Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας, προαναγγέλλοντας την ολοκλήρωση των έργων και τη λειτουργία για τις αρχές του 2018. Σε συνέντευξη που έδωσε στο ΑΠΕ προανήγγειλε νέες δημοπρατήσεις σιδηροδρομικών έργων μέχρι το καλοκαίρι του 2017 Αναφερόμενος στον σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνα - Πάτρα ανέφερε ότι η πλήρη λειτουργία του με ηλεκτροκίνηση θα γίνει μέχρι το 2020.

«Δρομολογούμε νέα έργα και για την ολοκλήρωση του κεντρικού δικτύου και για τον εκσυγχρονισμό του περιφερειακού δικτύου. Χρειάζεται, βέβαια, ακόμη πολλή δουλειά για να φτάσουμε στα επιθυμητά αποτελέσματα. Χρειάζεται δουλειά και για την ανατροπή ενός πολύ αρνητικού ισοζυγίου ανάμεσα στα σιδηροδρομικά και οδικά έργα που υπήρχε την τελευταία 30ετία και μας είχε καταστήσει ευρωπαϊκή και ίσως και παγκόσμια «πρωτοτυπία» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βούρδας.
Αθήνα - Θεσσαλονίκη
«Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, που αποτελεί τη σιδηροδρομική ραχοκοκαλιά της χώρας, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία και για τη χώρα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ τονίζοντας ότι η ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος της διαδρομής, στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός, μήκους 106 χλμ, αναμένεται στις αρχές του 2018. «Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση σε όλη τη διαδρομή που θα ξεκινά από τον Πειραιά, θα διέρχεται από την Αθήνα και θα καταλήγει στη Θεσσαλονίκη, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδίου σε 3,5 ώρες. Με την εξέλιξη αυτή ο επιβάτης θα μπορεί να απολαμβάνει ένα γρήγορο, ασφαλές και άνετο ταξίδι και θα γίνονται πολύ ταχύτερα και οικονομικότερα και οι εμπορευματικές μεταφορές» επεσήμανε.
Αθήνα - Πάτρα
Στο τμήμα Αθήνα - Πάτρα αναμένεται λειτουργικό τρένο με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση ως τον Ψαθόπυργο μέχρι το τέλος του 2018. Οι προσπάθειες που γίνονται είναι να έχει φτάσει το τρένο μέχρι τα Μποζαΐτικα της Πάτρας το 2020.
«Και εδώ βρεθήκαμε αντιμέτωποι με χρονίζοντα προβλήματα στα χρηματοδοτικά εργαλεία, με διαλυμένες εργολαβίες και προβλήματα στις απαλλοτριώσεις, αλλά έγιναν και γίνονται προσπάθειες έτσι ώστε να προχωρήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα» είπε ο κ. Βούρδας.
Νέα έργα
Αναφερόμενος στα έργα που αναμένεται να δημοπρατηθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2017 είπε ότι είναι η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο - Ροδοδάφνη, η ολοκλήρωση κατασκευής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος και αφορά υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση και η κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος -περιοχή Μποζαΐτικα μέσα στον Γενάρη του 2017.
Επιπλέον, το ίδιο διάστημα προγραμματίζεται και η δημοπράτηση των έργων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης για τα τμήματα Παλαιοφάρσαλο - Καλαμπάκα και Λάρισα - Βόλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Φόρτωση...

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

 
NewsAlloy button