Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Ε ναι ρε είμαι ο κακός της Σκοπέλου και θα είμαι λαμόγια για σας και και τους ομοίους σας




Βρε κώλο γλείφτες βρε ρουφιάνοι βρε κηφήνες (όχι όλοι) δημόσιοι υπάλληλοι τη στο διάολο έχετε πάθει όλοι σας μαζί μου ?ακουστέ λοιπόν οι αναγνώστες μου και τα λαμόγια πέρυσι έκανα θέμα  της ακτινογραφίες που βγάζαμε στο κτηνίατρο και αμέσως αποκαταστάθηκε το πρόβλημα άλλα αντί να
με ευγνωμονούν  πέσανε να με φάνε που έβλαψα το νησί εγώ που το κατήγγειλα  ,πριν μια εβδομάδα βράδυ χρειαστήκαμε επείγοντος να πάμε στο κέντρο υγείας από ένα χτύπημα και με ενημερώνουν ότι πρέπει να πάω στους άλλους ξέρετε αυτούς που δίνεις 70ν έως  .100 ευρώ  ανάλογα ρώτα πόσο καιρό είναι η βλάβη στο μηχάνημα του κέντρου υγείας  μου λένε πάνω από ένα μηνά ε όχι ρε πούστη μου λέω δεν θα τα αφήσω έτσι πρωί πρωί άρχισα τα τηλεφωνά  και μαθαίνω κάποιος υπάλληλος από την σκόπελο δεν έστειλε τα απαραίτητα χαρτιά στην περιφέρεια και έτσι καθυστέρησαν να το επισκευάσουν  μετά από φωνές δίκες μου και πληθώρα τηλεφωνημάτων  κλπ το ακτινολογικό δουλεύει τώρα κανονικά και ο κόσμος μπορεί δωρεάν να εξεταστή έλα όμως ο κηφήνας το λαμόγιο που έμαθα με κατηγορεί τώρα ότι τους κυνηγώ τρομάρα του αν θέλω να κυνηγήσω ξέρω τον τρόπο και τον χρόνο λοιπόν σκάσε τωρασ έχεις χεσμένη την φωλιά σου .ακούστε τώρα να βγάλω το όνομα του να δούμε τι συμφέροντα παίζονται ? λοιπόν έμενα δεν με αγγίζουν αυτά και χαμόγια να με φοβάστε καταλάβατε……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger