Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Ταλαιπωρία επιχειρήσεων για τη διακοπή Για δύο Σκοπελίτες επιχειρηματίες, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την εξυπηρέτηση του Επιμελητηρίου

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ
Παράπονα για την εξυπηρέτηση του Επιμελητηρίου Μαγνησίας σε επιχειρηματίες
Για δύο Σκοπελίτες επιχειρηματίες, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την εξυπηρέτηση του Επιμελητηρίου
Ταξίδεψαν στο Βόλο από τη Σκόπελο για να κλείσουν και τυπικά την επιχείρησή τους και ενώ απευθύνθηκαν με τη βεβαίωση της Εφορίας στο Επιμελητήριο για να κάνουν τη διακοπή υπάλληλος ζήτησε επιπλέον δικαιολογητικά, τα οποία όταν ρώτησαν δεν τους είχε αναφέρει κανένας ότι χρειάζονται, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρθηκε, να χρειάζεται να ταξιδέψουν εκ νέου και να πληρώσουν 200 ευρώ για τη μεταφορά τους και τη διανυκτέρευση στο Βόλο.

Κάτοικος Σκοπέλου καταγγέλλει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ απίστευτη ταλαιπωρία σε δύο επαγγελματίες του νησιού συγγενικού του προσώπου αλλά και φιλικού, η οποία αγγίζει τα όρια κωλυσιεργίας και σε κάθε περίπτωση συνιστά κακή εξυπηρέτηση.
Οπως εξήγησε, οι επαγγελματίες, οι οποίοι συγκέντρωσαν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που χρειάζεται για να καταθέσουν στην Εφορία (έκλεισαν βιβλία, παρέδωσαν χαρτιά και ταμειακές μηχανές) δεν εξυπηρετήθηκαν από συγκεκριμένη υπάλληλο αν και είχαν το έγγραφο της Δ.Ο.Υ. που βεβαίωνε την παύση των εργασιών.
Ο ίδιος είπε ότι «είχαν την ενημέρωση ότι έπρεπε να πληρώσουν στο Επιμελητήριο 10 ευρώ, να πάρουν το πιστοποιητικό της κατάργησης εφόσον είχαν τη βεβαίωση της Εφορίας και να απευθυνθούν στον ΟΑΕΕ. Πλην, όμως, η υπάλληλος ζήτησε επιπλέον δικαιολογητικά, τα οποία δεν είναι της δικαιοδοσίας του Επιμελητηρίου» ισχυρίστηκε.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης είπε ότι ζητήθηκαν δικαιολογητικά για τροποποιήσεις αν και οι επιχειρήσεις δεν απευθύνθηκαν στο Επιμελητήριο για να κάνουν εγγραφή αλλά διαγραφή, έκλεισαν και βεβαιώνεται αυτό και από την Εφορία.
Αυτό συνέβη χθες σε επαγγελματία της Σκοπέλου που διατηρούσε επιχείρηση καφέ αλλά και σε άλλον επαγγελματία της περιοχής πριν από μία εβδομάδα.
«Δεν φτάνουν τα προβλήματα των επαγγελματιών με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν στην Εφορία πρέπει και το Επιμελητήριο, το σπίτι του επαγγελματία, αντί να βοηθά να βάζει τρικλοποδιές και να δυσκολεύει την εξυπηρέτηση;» αναρωτήθηκε χαρακτηριστικά.

Η απάντηση
Με αφορμή την καταγγελία του πολίτη ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ απευθύνθηκε στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, Αριστοτέλη Μπασδάνη, ο οποίος είπε ότι η Διοικούσα Επιτροπή πάντοτε βρίσκει λύση σε οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί εφόσον δεν υπάρχουν αξεπέραστα προβλήματα και παρότρυνε τους επαγγελματίες να απευθυνθούν είτε στον ίδιο είτε στη Διοικούσα Επιτροπή για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Για το θέμα ρωτήθηκε και η υπάλληλος του Επιμελητηρίου, η οποία είπε ότι είναι υποχρεωμένη να ακολουθήσει τις εντολές που δίνει το ΓΕΜΗ, όπως στη χθεσινή περίπτωση, να ζητήσει τα απαραίτητα έγγραφα που έγιναν για τις τροποποιήσεις των υποκαταστημάτων.
Οπως ανέφερε «το ΓΕΜΗ δεν επιτρέπει να γίνει λύση ή εκκαθάριση αν δεν ακολουθηθούν τα βήματα ενημέρωσης της μερίδας. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει και ηλεκτρονικά από τους λογιστές των επιχειρηματιών ή οι επαγγελματίες μπορούν να στείλουν τα απαιτούμενα έγγραφα και μέσω φαξ».
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger